مراکز پرواز تفریحی ایران، جایی برای پریدن

پرواز از جذاب ترین و پر هیجان ترین و لذت بخش ترین تفریحاتی است که برای انسان وجود دارد. انسان از گذشته ی دیر آرزوی پرواز در سر داشته و دارد اما امروز این آرزو به آسانی محقق می شود فقط کافیست مراکز پرواز تفریحی ایران را بشناسیم. ما در این مقاله گردشگری قصد داریم شما را با مراکز پرواز تفریحی ایران اشنا کنیم.

این پرواز ها در تمامی مناطق کشور و در فرودگاه های رسمی کشور و زیر نظر سازمان هواپیمایی ایران انجام می شود و هماهنگی با فرودگاه مبدا و مقصد به صورت محلی انجام می شود.

مراکز پرواز تفریحی ایران
مراکز پرواز تفریحی ایران

مراکز پرواز تفریحی ایران

باشگاه هوانوردی خیام

مراکز پرواز تفریحی ایران
مراکز پرواز تفریحی ایران

باشگباشگاه های هوانوردی مشهد هر کدام قسمتی از سرگرمی‌های هوایی در استان خراسان رضوی را پیش روی گردشگران قرار می‌‌دهند. در میان تمامی این مراکز، باشگاه هوانوردی خیام انتخاب بسیار مناسبی برای پروازهای یک و ۲‌نفره است. این باشگاه با هواپیماهای ملخی، علاقه‌مندان پرواز را به اوج آسمان می‌برد. طبق معمول دیگر باشگاه‌های هوانوردی، این باشگاه مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کرده است.

فرودگاه گلبهار، مراکز پرواز تفریحی ایران

ComcoIkarus C42B 4 1 scaled | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

باشگاه های هوانوردی مشهد هر کدام امکانات ویژه‌ای دارند. در این بین هیچ کدام از این باشگا‌ه‌ها خدماتی کامل‌تر از فرودگاه گلبهار در اختیار علاقه‌مندان ورزش‌های هوایی قرار نمی‌‌دهند. فرودگاه گلبهار اولین فرودگاه خصوصی ایران به حساب می‌آید. این فرودگاه آشیانه‌ای برای انواع هواپیماهای مسافری و تفریحی است.

باشگاه هوانوردی ایکات

paraglaider | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

باشگاه هوانوردی ایکات ( مرکز تفریحی و سرگرمی) در محله وحدت مشهد و بلوار بهارستان واقع شده است. این مکان یکی از نه تفریح و سرگرمی در محله وحدت مشهد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند سرزمین عجایب، موزه علوم عجایب (بازیما) و مجتمع الماس شرق و همچنین مجتمع تجاری وصال، باغ پرندگان، رستوران و تالار اطلسیه، پارکینگ الماس شرق و پوشاک سالیان قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این مکان یکی از مراکز سرگرمی خوب این منطقه می‌باشد.

فرودگاه تفریحی نمک آبرود

thumbs b2 7e076ae81a3f80911317705c59322202 | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه تفریحی نمک‌ آبرود استان مازندران با داشتن کادر مجرب و حرفه ای پرواز، فرصت هدایت هواپیماهای گلایدر، پاراگلایدر، بالن، چتر و کایت را فراهم می کند. چه کسی است که نخواهد طبیعت نمک آبرود چشم نواز را از فلک آسمان ببیند.

فرودگاه شهرکرد،مراکز پرواز تفریحی ایران

aae0d04d40f06f9ee5a158d63cb0842e | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه شهرکرد در کنار اینکه بستری برای حمل‌ونقل مسافربری است، یک باشگاه حرفه‌ای و مجهز برای برای یادگرفتن خلبانی هواپیماهای فوق سبک هم هست. حالا که تا اینجا آمده‌اید به شما بگوییم که هرجا کلمه هواپیمای فوق سبک را آوردیم، منظورمان هواپیماهایی است که حداکثر 600 تا 7000 کیلوگرم وزن دارند و فقط برای پروازهای تفریحی استفاده می‌شوند. دو هواپیمای رنجر و تکنام، هواپیماهای فوق سبک فرودگاه شهرکرد هستند.

فرودگاه افشید کرمان

1 13 | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه افشید کرمان تمام آنچه از یک فرودگاه واقعی تصور می‌کنید را دارد. امکاناتی شامل 2 فروند هواپیمای فوق سبک، برج مراقبت، باندهای فرود مجهز برای هواپیماهای سبک و جت ملخی، زمین رمپ و آشیانه نگهداری تا 20 فروند هواپیمای فوق سبک  و… . این فرودگاه، اساتید حرفه‌ای و باتجربه ایران را دعوت کرده است تا آموزش هنرآموزان را برعهده داشته باشند. آسمان کرمان با وجود فرودگاه تفریحی افشید، میزبان جوانان ایرانی است که مایلند از پروازهای تمرینی و تفریحی این مجموعه استفاده کنند.

فرودگاه سهند تبریز، مراکز پرواز تفریحی ایران

39c97568 19a3 4a7a b0ae d259d65f1834 | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه تفریحی سهند تبریز در سال 96 با خرید 4 فروند هواپیمای فوق سبک، عَلَم آموزش هوانوردی عمومی را در شهر تبریز بلند کرد. از مدیران این مجموعه تفریحی خبر رسیده که هنرجویان خلبانی این نوع هواپیماها با گذراندن 90 ساعت کلاس تئوری و 40 ساعت کلاس پرواز عملی، مجوز پرواز را دریافت می‌کنند. ساکنان شهر تبریز برای شرکت در این دوره‌ها کافی است به فرودگاه سهند تبریز سری بزنند.

فرودگاه تفریحی نوشهر

139303030028327502827094 | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه نوشهر مازندران یکی از فرودگاه های قدیمی ایران است که در سال 1332 خورشیدی به صورت یک باند خاکی ساخته شده و در سال 1362 ترمینال جدید در آن افتتاح گردید. مساحت این فرودگاه 58 هکتار می باشد و با باندی به طول 2150 متر قابلیت پذیرش هواپیماهای متوسط را دارا می باشد. و امروزه پرواز تفریحی در آن انجام می شود.

فرودگاه افلاک آسیا سمنان

Khayyam Aviation Club | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

ساعت کاری فرودگاه در حال حاضر از ساعت 6 صبح لغایت 13 ظهر می باشد. فرودگاه همه روزه به جز یکشنبه ها دایر و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد جهت ثبت نام و رزرو پرواز تفریحی 24 ساعت قبل با شماره تلفن 88099450 – 021 و 3200473-0937 تماس بگیرید

فرودگاه تفریحی و آموزشی آزادی

14568925 918 | مراکز پرواز تفریحی ایران • درناتریپ ✈️

فرودگاه تفریحی و آموزشی نظرآباد استان البرز می‌رسیم که به‌عنوان اولین مرکز آموزش خصوصی پرواز در ایران و خاورمیانه تأسیس شده است. اگر بخواهیم از امتیازات فرودگاه آزادی بگوییم باید از 60 فروند هواپیمای فوق سبک این فرودگاه صحبت کنیم که با پرواز خود، آسمان کرج را آذین می‌بندند. در این باشگاه هوانوردی، علاوه بر پروازهای تفریحی، آموزش خلبانی با به‌روزترین روش‌های بین‌المللی صورت می‌پذیرد.

منبع ره بال اسمان
پیام بگذارید