قلعه وحشت کیش؛ ترسناک ترین کلبه بازی!

قلعه وحشت کیش، وحشت، فریاد و هیجان در اولین قلعه وحشت ایران در جزیره همیشه بهار کیش. مکانی مهیج و جذاب برای کسانی است که دوست دارند هیجان و وحشت را در تمام بدن خود تجربه کنند، البته بعضی جاها نا خود اگاه مجبور به فرار هم میشوید. با ما در ادامه همراه باشید.

قلعه وحشت کیش چگونه است؟

Default scary tunnel with scary clown 0 | قلعه وحشت کیش • درناتریپ ✈️

در جزیره زیبای کیش انواع مختلف تفریحات و سرگرمی هایی وجود دارد که هر کدام از آنها برای گروه خاصی از افراد مناسب تر است. قلعه وحشت کیش یکی از مهیج ترین و پرطرفدارترین مراکزی است که در بین اغلب مسافران و گردشگران طرفداران خاصی دارد.
در حال حاضر مراکز متعددی مانند تونل های وحشت در پارک های موضوعی در سرتاسر دنیا ساخته شده اند، اما در این میان قلعه وحشت به طرز شگفت آوری مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد.
قلعه وحشت کیش یکی از جاذبه های گردشگری عجیب و ترسناک در این جزیره است

که جزء نخستین خانه های وحشت ایران شناخته می شود. در حقیقت این قلعه یک کلبه بزرگ است که در آن انواع سناریوهای فیلم های ترسناک طراحی شده است.
این قلعه در یک محیط با به پیچ و خم های زیاد و طول ۱۰۰ متر ایجاد شده که بخش عمده ای از ترس در این قلعه به دلیل آویزان شدن تارهای عنکبوت است که با افتادن این عنکبوت ها ترس در صورت همه افراد مشاهده می شود.

وحشت در ایلام | قلعه وحشت کیش • درناتریپ ✈️

داخل قلعه وحشت کیش

از همان ابتدا یک مکان ترسناک را مشاهده می کنید که تاریکی موجود در این محیط شما را هیجان زده می کند. پس از عبور از دالان های مختلف که پیش رو دارید، ناگهان با صحنه های ترسناکی روبرو می شوید که مجبور به فرار و فریاد زدن می گردید. در هنگام فرار مرتب با راه های اشتباه مواجه می شوید و باید مجدد خودتان را به محیط ترس برسانید.

اوج هیجان و بازی در این قلعه زمانی است که باید با ترس خود مجدد روبرو شده و راه فرار پیدا کنید.
داخل قلعه وحشت کیش از سناریوهای فیلم های ترسناک مانند خون آشام استفاده شده که با کمک نورپردازی های مدرن و ایجاد صداهای ترسناک، ترکیبی از فضای وحشتناک و تاریک برای ایجاد ترس بیشتر استفاده کرده اند.
قسمت جالب توجه در هنگام ورود به قلعه ثبت تصاویر ناگهانی از افراد است که بدون اطلاع آنها عکس هایی گرفته می شود که با دیدن این عکس ها می توانید خاطرات جالب و خاص خود را به یاد بیاورید.

castle of horror | قلعه وحشت کیش • درناتریپ ✈️

پس از اتمام گشت و گذار در قلعه می توانید با پرداخت هزینه تمامی عکس های خود را دریافت کنید.

در بعضی از بخش‌ها تارهای عنکبوت زیادی وجود دارد که روی فرد می‌افتند و حشت را چند برابر می‌کنند. صدای مخوفی در طی مسیر پخش می‌شود که موی بدن شما را سیخ می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این قلعه وجود چندین عکاس در طی مسیر است که از شما عکس می‌گیرد و زمان خروج طبق میلتان آنها را چاپ کرده و با اخذ مبلغی به شما تحویل می‌دهند. سه سانس قلعه شامل:

  • سانس برای افراد زیر چهارده سال
  • سانس متوسط
  • سانس فول اکشن برای افراد شجاع

نکات ورود به قلعه وحشت

horror castle kish 1 | قلعه وحشت کیش • درناتریپ ✈️

  1. قبل از اینکه به قلعه وحشت بروید بهتر است نکاتی را رعایت کند تا از تمامی لحظات حضور خود در این مکان استفاده کنید.
  2. اگر نمی‌خواهید مدت زمان زیادی را در صف انتظار خرید بلیط بمانید، سعی کنید قبل از رفتن به قلعه وحشت برای خود بلیط تهیه کنید.
  3. افرادی که مشکل قلبی و تنفسی دارند، بهتر است در این قلعه حضور پیدا نکنند، چون اوج هیجان ممکن است برای آنها خوب نباشد.
  4. اگر فکر می‌کنید که با دیدن تاریکی مطلق ممکن است پشیمان شوید، بلیط نخرید چرا که هزینه خرید بلیط بعد از پشیمان شدن به شما بازگردانده نخواهد شد.
  5. در زمان خروج حتما از عکاسان بخواهید عکس‌های شما را چاپ کنند و با تماشای آنها لبخند را به لب خود بیاورید

آدرس قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش در بلوار داریوش قرار دارد. این قلعه در پشت محوطه هتل ارم ساخته شده و مسافرین و گردشگران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. برای اینکه بتوانید به قلعه وحشت بروید می‌توانید از تاکسی‌های کیش استفاده کنید و در زمان کوتاهی به آن برسید.

وحشت در تهران | قلعه وحشت کیش • درناتریپ ✈️

ساعت کار قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش از ساعت 6 بعدظهر تا 2 بامداد باز است و علاقمندان می‌توانند در این ساعات در قلعه وحشت حضور پیدا کنند و از اوج هیجان لذت ببرند. مدت زمانی که در داخل قلعه وحشت هستید 7 دقیقه است که احساس می‌کنید نیم ساعت در آن بوده‌اید.

 

پیام بگذارید