سفراَپ: دانـرو ؛ بدان و برو

متاسفانه سرویس دانرو به صورت رسمی به کار خود پایان داده است.

دانرو، راهنمای شهر است و به ما کمک می‌کند تمام اطلاعات تماس و آدرس اماکن خصوصی و عمومی شهرمان را پیدا کنیم. می‌توانیم بین بیشتر از ۵۰۰ هزار مکان ثبت شده در دانرو، که تعدادشان هر روز توسط کاربران دانرو زیاد می‌شوند، جست‌وجو کنیم و نیازهایمان را با استفاده از تجربه بقیه و با انتخاب بهترین‌ها برطرف کنیم

دانرو

دانرو را خیلی وقت است که می شناسم و حقیقتش اولین بار که از آن استفاده کردم در به در دنبال یک دکتر مغز و اعصاب می گشتم که هم حرفه ای باشد هم نزدیک. خلاصه که سریع وارد سایت دانرو شدم و سرچ کردم دکتر مغز و اعصاب. لیستی نشان دادن که از تعداد زیاد اطلاعاتش تعجب کردم حتی روحم هم خبر نداشت که این تعداد دکتر مغز و اعصاب در این شهر هست!!! چندتای اول را باز کردم و نظرات را خواندم و یکی را که نظرات و امتیاز های مثبت تری داشت انتخاب کردم. و گزینه ی مسیر یابی را زدم، به همین سادگی.

خلاصه که همین تجربه متقاعدم کرد درباره ی دانرو بنویسم. این برنامه ها بانک اطلاعات کسب و کارهای شهرهاست. و نحوه ی کارکردشان هم پیچیده نیست. جستجو > انتخاب > مسیریابی.

| دانرو • درناتریپ ✈️

شرکت های زیادی اقدام به راه اندازی همچین سرویس هایی می کنند. ولی خوب فرق یک برنامه خوب و بد این مدلی، داشتن بانک اطلاعاتی جامع و کاربرانی که در برنامه بهبود برنامه مشارکت می کنند. دانرو یکی از همین برنامه هاست که علاوه بر این مزیت ها رابط کاربری زیبا و تجربه کاربری مطلوبی دارد که به شما این امکان را می دهد به راحتی به مکان مورد نظرتان برسید.

ولی اگر بخواهیم این برنامه را از نظر کاربرد برای مسافران و گردشگران بررسی کنیم. دانرو کاملاً کاربردی و حتی ضروری می دانم. وقتی وارد یک شهر غریبه می شویم برای پیدا کردن یک مغازه ی معمولی دردسرهای زیادی خواهید کشید. یا باید با پرس و جو از مردم محلی به جایی که می خواهید برسید یا طی یک اقدام هوشمندانه تلفن همراهتان را بردارید و یک جستجو ساده در برنامه ی دانرو بکنید.

روش کار با دانرو

مزیت این برنامه این است که امکان مشارکت کاربران در تکمیل محتوای برنامه و به اشتراک گذاری تجربیات را فراهم می کنند. پس اگر به جایی می روید که در دانرو نیست می توانید آن را به دیگران معرفی کنید.

یکی از امکانات خوب دانرو دیدن مکان های مورد نظر شما روی نقشه است که می توانید به راحتی با دیدن نقشه با توجه محلی که حضور دارید نزدیکترین مکان را انتخاب کنید.

از دسته بندی مکان را همین را بگویم که از مکان های گردشگری بگیرید تا حتی سرویس های بهداشتی در دسته بندی ها هست و کاملاً با نظم خاصی تفکیک شده اند. تقریباً هرچیزی که بخواهید می توانید رد دانرو پیدا کنید.

در دانرو امکانی فراهم شده که با هر مشارکت در تکمیل اطلاعات برنامه به اصطلاح سکه ای دریافت می کنید که می توانید آن را در بازاچه دانرو تبدیل کنید و خدمات کاربردی و واقعی دریافت کنید.

منبع دانـرو کافه بازار آپارات
پیام بگذارید