اتاقک : راهنمای استفاده از اپلیکیشن اتاقک

ببین، بپسند، سفرکن

اتاقک یکی از برنامه های رزرو و اجاره آنلاین ویلا، سوئیت، آپارتمان، خانه مبله در ایران است. که در میان سایر رقبا در کافه بازار بیشترین نصب و کاربر فعال را دارد. با درناتریپ همراه باشید تا سرویس و اپلیکیشن اتاقک را بررسی کنیم.

دغدغه همیشگی مسافران محل اقامت در مقصدی است که انتخاب می‌کنند. بیشترین هزینه سفر معمولا مربوط به اجاره اقامتگاه است. با انتخاب درست و صحیح اقامتگاه می توانید یک سفر کاملاً لذت بخش را تجربه کنید.

 اتاقک سامانه ای مسافران است و تلاش می‌کند که تا حد امکان دغدغه سکونت را برطرف کند تا بتوانید با خیالی آسوده سفر کنید و خاطرات خوب بسازید. شما با هر سلیقه و بودجه‌ای محل اقامت مناسب خود را در شهرهای مختلف ایران اجاره کنند.

تعداد شهر ها و اقامتگاه های اتاقک

اتاقک در 250 شهر مختلف حدود 8 هزار اقامتگاه بزرگ و کوچک دارد. این اقامتگاه ها معمولاً در شهرهای توریستی مثل مشهد، اصفهان، شیراز، یزد، کاشان، قشم وبیشتر از همه در شهرهای شمالی قرار دارند. در اتاقک تقریباً هر نوع اقامتگاهی را با هزینه های متفاوت و امکانات خاص می توانید پیدا کنید.

راهنمای استفاده از اتاقک

راهنمای استفاده

استفاده از اتاقک در دو مرحله کلی ساده صورت می گیرد. بخش اول برای پیدا کردن یک اتاق خوب و بخش دوم برای کامل کردن رزرو اقامتگاه مورد نظرتان.

پیدا کردن یک اقامتگاه خوب

  1. فرآیند کلی اپلیکیشن با جستجو شروع می شود. شما با وارد کردن اسم شهر مورد نظرتان، و با استفاده از فیلتر های مختلف کاملاً می توانید اتاقی که می خواهید را پیدا کنید. در قسمت فیلترها می توانید تعداد نفرات، تعداد اتاق هایی که نیاز دارید، تعداد تخت ها، محدوده قیمتی اجاره ها، و نوع اقامتگاه را انتخاب کنید.
  2. بعد از جستجو یک لیست از اقامتگاه ها به شما نمایش داده می شود. با انتخاب هر کدام وارد صفحه مشخصات آن اقامتگاه می شوید. در این بخش توضیحات کامل در مورد اقامتگاه وجود دارد.
  • قیمت اجاره
  • لیست امکانات اقامتگاه
  • امتیاز کاربران به این اقامتگاه
  • توضیحات صاحب اقامتگاه
  • قوانین صاحباخانه
  • موقعیت حدودی اقامتگاه (بعد از رزرو موقعیت دقیق اقامتگاه به شما نمایش داده می شود.)
  • نظرات مسافران قبلی در مورد اقامتگاه

آنلاین | اتاقک • درناتریپ ✈️

توصیه می کنیم قبل از رزرو حتماً نظرات مسافران قبلی را بخوانید. مسافران نکات و جزئیاتی را بیان می کنند که بسیار مهم هستند.

رزرو نهایی در اتاقک

رزرو نهایی

پس از پیدا کردن یک یک اقامتگاه مناسب باید فرآیند رزرو را تکمیل کنید. این مرحله نیز 4 مرحله دارد.

  1. ابتدا باید بازده زمانی مورد نظرتان برای اقامت را روی تقویم مشخص کنید. و دکمه تائید بازده زمانی را بزنید. (پایین تاریخ هر روز قیمت اقامت نمایش داده شده)
  2. در مرحله ی بعد باید تعداد نفرات را مشخص نمایید. و دکمه تائید و ادامه را بزنید. در ادامه لست کامل هزینه به شما نمایش داده می شود. در این بخش باید کدملی خود را وارد نمایید.
  3. مرحله بعدی پذیرش میزبان است. در این مرحله شما باید منتظر بمانید تا میزبان در خواست شما را تائید نماید.
  4. پس از پذیرش میزبان باید هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

رزرو اقامتگاه

مزیت های استفاده از اتاقک

  • معمولاً اقامتگاه های درون لیست اتاقک هزینه ی اقامت کمتری برای شما نسبت به هتل های رسمی دارند.
  • تمامی میزبان ها توسط اتاقک مورد بررسی آموزش و تائید قرار گرفته اند. شما می توانید در صورت هر گونه مغایرت و شکایتی مورد را با پشتیبانی اتاقک در میان بگذارید.
  • تعداد خوب اقامتگاه های اتاقک یکی از مزیت های خوب این اپلیکیشن است.

اما مهمترین نکته ی منفی که در مورد اتاقک وجود دارد. این است که این سرویس اپلیکیشن IOS ندارد. و کاربران IOS باید از وب سایت این اپلیکیشن استفاده کنند.

 

برای استفاده از این سامانه می توانید به وب سایت اتاقک  بروید یا اپلیکیشن اتاقک را از کاقه بازار  یا گوگل پلی  دانلود کنید.

نظر شما چیه؟  تا حالا از اتاقک استفاده کردین؟ تجربه ی خاصی در این مورد دارین که برامون بگین؟ اصن به این اپلیکیشن ها اعتماد دارین؟

 

نمایش نظرات (5)