اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج یک اقامتگاه دوستدار محیط زیست با 9 کلبه است که در هماهنگی با محیط طراحی شده است و هدف آن غوطه ور کردن کامل مهمانان در یک تجربه جنگلی است. در بخش آرامی از حومه لفور واقع شده است، بیایید با ما بمانید و در جنگل های بارانی استوایی غوطه ور شوید که بسیاری از بازدیدکنندگان هرگز نمی توانند آن را ببینند  به خصوص زمانی که کمتر از 30 دقیقه با ماشین از منطقه تجاری مرکزی شلوغ فاصله دارد.

Screenshot ۲۰۲۴۰۲۱۶ ۱۶۳۲۳۷ Instagram 1 | اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج • درناتریپ ✈️

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه جنگلی کیوتی

اقامتگاه کیوتی کاتیج در استان مازندران، شهر شیرگاه، منطقه لفور، روستای گالشکلا واقع شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد. تمام مسیر جاده آسفالت است بجز دویست منر آخر که وارد روستا می شوید و مسیر خاکی روستایی می شود ولی در کل می توانید به راحتی با ماشین سواری به این اقامتگاه زیبا سفر کنید.

اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج
اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

داخل مجموعه امکان آشپزی وجود ندارد اما در عوض دو رستوران در این مکان وجود دارد که دارای غذاهای متنوع ایرانی و بین الملی هستند و به جای اینکه وقتتان را صرف آشپزی کنید می توانید از مناظر و طبیعت زیبای آن لذت ببرید. با دسترسی مستقیم به جنگل برای پیاده‌روها و دوچرخه‌سواران پس از یک سواری کوتاه در جاده‌های آرام از این ملک، مهمانان می‌توانند مایل‌ها در امتداد مسیرهای جنگلی که در سراسر روستا به هم متصل می‌شوند، پیاده‌روی کرده و دوچرخه‌سواری کنند.

کلبه های اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

این اقامتگاه دارای 9 عدد کلبه اقامتی است که بسیار زیبا و جذاب هستند و اقامت در آن حس و حال زندگی در روستا را برای شما به ارمغان می آورد. اقامتگاه کیوتی کاتیج سبک معماری سنتی منطقه که اتاق هایش با المان های محلی مجهز شده اند.

امکانات و ویژگی ها

  • پارکینگ غیر مسقف
  • توالت فرنگی
  • اسپیلت
  • حمام
  • توالت ایرانی

رستوران اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

در رستوران اقامتگاه کیوتی کاتیج انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر ماهی قزل آلا، فیله کباب، جوجه ترش، کباب ترش، مرغ ترش، دیزی و میرزا قاسمی طبخ می شود که مسافرین محترم می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرند.

Screenshot ۲۰۲۴۰۲۱۶ ۱۵۵۸۰۱ Instagram 1 | اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج • درناتریپ ✈️

کافه کیوتی کاتیج

اقامتگاه کیوتی دارای کافه ای فوق العاده و زیبا است که به شما در لذت بخش تر شدن سفرتان به این اقامتگاه کمک می کند. این کافه دارای انواع نوشیدنی های سرد و گرم همچون: موهیتو، آب میوه های متنوع، انواع قهوه و نسکافه، چای، دمنوش های هیجان انگیز، همچنین یک تاب جذاب در وسط کافه متصل است که می توانید ساعت ها روی آن با آرامش استراحت کنید.

اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج
اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

فضای سبز و محوطه

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این اقامتگاه بکر بودن و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و پاک است.از آنجایی که این مجموعه اقامتی در درون جنگل  قرار دارد. دارای آرامشی وصف نشدنی است.در محوطه این اقامتگاه صندلی ها و میزهایی تعبیه شده است که شما با خیالی آسوده از تماشای طلوع و غروب خورشید و زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج
اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

تفریحات اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

پیاده روی جنگلی: سر تا سر مسیر پاکوب دارد و بسیار مسیر راحتی است و می توانید حدودو 3 ساعت پیاده روی کنید و از طبیعت لذت ببرید.

سفر به هفت آبشار: شما میتوانید به راحتی به دیدن آبشارهای اسکلیم و هفت آبشار بروید چرا که در فاصله بسیار کمی از این اقامتگاه قرار دارند.

بورد گیم: این مجموعه دارای بورد های است که شما را بسیار سرگرم خواهند کرد همچون: فوتبال دستی، بازی های کارتی و…

Shsprt1001022www.tiktarh.com | اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج • درناتریپ ✈️

قوانین و مقررات اقامتگاه

  • ارائه مدارک محرمیت معتبر در زمان پذیرش الزامی است.
  • پذیرش حیوانات خانگی به صورت پیش فرض مجاز نمی باشد، درصورت نیاز با پشتیبانی هماهنگ نمائید.
  •  با توجه به تفاوت نرخ و شرایط پذیرش مهمانان خارجی، قبل از قطعی کردن رزرو با پشتیبانی هماهنگ کنید.
  • استعمال دخانیات مجاز نیست.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج
اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج

جاذبه گردشگری

از جمله زیبایی های این منطقه که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان جنگل ها، چشمه ها و طبیعت بکر، آبشار آهکی اسکلیم، هفت آبشار، آبشار درازکش، آبشار گزو، آبشار کلیره، آبشار پلنگ دره، دریاچه کامیکلا، دریاچه لفور، روستای لزور، تنگه واشی، تالاب رمنت، غار زنگیان، سد سنبل رود و آب معدنی خمده را نام برد.

102 | اقامتگاه جنگلی کیوتی کاتیج • درناتریپ ✈️

بهترین فصل برای سفر

برای اقامت در این منطقه و همچنین این اقامتگاه فصل های بهار و پاییز بهترین گزینه ها هستند.چرا که در فصول سرد سال این منطقه دارای آب و هوای سرد و مطبوع هستند.ولیکن در فصول گرم رطوبت و دمای هوای این منطقه بسیار بالا رفته و اقامت را اندکی دشوار می کند

آدرس و دسترسی: استان مازندران، سوادکوه ، لفور ، روستای گالشکلا ، منطقه لفور، روستای گالشکلا
پیام بگذارید