اقامتگاه بومگردی باغ ریحان؛ اینجا آرامش و سرسبزی جریان دارد

اقامتگاه بومگردی باغ ریحان در مکانی بکر و زیبا با ۱۲ هزارمترمربع بنا شده است. این اقامتگاه دارای ۶ بنای اصلی، یک رستوران، زمین بازی، پارکینگ اختصاصی و باغی زیبا و سرسبز است ما در این سری از نوشتار قصد داریم شما رابا این اقامتگاه زیبا بیشتر آشنا کنیم با ما در درناتریپ همراه باشید.

زندگی در کلبه چوبی را نباید با تصویری مقایسه کرد که در فیلم‌های وسترن یا تاریخی دیده می‌شود، اما حس و تجربه آن تقریبا مشابه است. اقامتگاه بومگردی باغ ریحان را می‌توان رویایی دانست که در حقیقت به وقوع پیوسته است.

معماری اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

اقامتگاه بومگردی باغ ریحان
اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

ما در اقامتگاه بومگردی باغ ریحان، معماری سنتی گیلان را با جاذبه‌های طبیعی و بکر گیلان در کنار هم گرد آوردیم تا شما تجربه‌ی دلپذیری از زندگی در دل طبیعت همراه با امکانات رفاهی، توامان تجربه کنید.

کلبه های اقامتی،اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

کلبه وارش

ad80ebdc f1db 4c81 9d3b e968e9cb29b3 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

این کلبه زیبا دارای ظرفیت 4 نفره است و از جمله امکانات آن می توان به : یک تخت دو نفره و باقی نفرات کف خواب به تعداد نفرات سرویس خواب هست، یخچال، سرویس ایرانی، حمام

کلبه تی تی

این کلبه زیبا دو طبقه است. دو طبقه، ظرفیت : 4 نفرامکانات داخلی کلبه ها:یخچال ، سرویس ایرانی و دوش حمامکلبه شامل دو تخت دو نفره طبقه دوم فاقد سرویس بهداشتی)به تعداد ظرفیت سرویس خواب موجود است.

کلبه عمارت صدرا

اقامتگاه بومگردی باغ ریحان
اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

عمارت صدرا طبقه اول ظرفیت ۵ نفرامکانات یک اتاق ایوان و شاه نشین ، آشپزخانهترویس ایرانی و فرنگی ، دوش حمام و ۲ تخت دو نفرهعمارت صدرا ۲ و ۳ طبقه دوم ظرفیت ۲نفرامکانات : یک اتاق شامل تخت دو نفره سرویس فرنگیدوش حمام ، یخچال ، ایوان مشترک

کلبه دیلمانان

اقامتگاه بومگردی باغ ریحان
اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

کلبه چوبی دیلمای در باغ ریحان با زیربنای ۷۲ متر و به‌صورت دوطبقه طراحی شده و ظرفیت پذیرایی از ۶ نفر را دارد. این کلبه، یک تخت‌خواب ۲ نفره و ۴ رخت‌خواب سنتی دارد. همچنین یک سرویس ایرانی و یک حمام با آب گرم و سرد برای مهمانان فراهم شده است.

از دیگر امکانات کلبه چوبی دیلمای می‌توان به سیستم سرمایشی (کولر اسپیلت)، پنکه، سیستم گرمایشی (شوفاژ)، تلویزیون، روشنایی، برق و گیرنده‌ی دیجیتال ایران اشاره کرد. همچنین این اقامتگاه بومگردی یک آشپزخانه دارد که شامل اجاق گاز به‌همراه سیستم گاز شهری، لوله‌کشی آب شرب، سینک ظرف‌شویی، یخچال و کابینت است. از امکانات مشاع این کلبه می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، آلاچیق و فضای سبز اقامتگاه باغ ریحان اشاره کرد.

کلبه درفک

9223372036854775808 210417 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

امکانات داخلی کلبه هادو تخت دو نفره و باقی نفرات کف خوابو به تعداد ظرفیت نفرات سرویس خواب یخچال ، سرویس ایرانی و دوش حمام

امکانات و ویژگی ها

اسپلیت

بخاری گازی

پارکینگ غیرمسقف

تراس

توالت ایرانی مستقل

حمام مستقل

راهنمای تور

رستوران

سیستم گرمایشی و سرمایشی

یخچال

 

 

 

رستوران اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

e3eb1aa0 7aa8 4d03 8f5a 492b4d8dba12 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

در رستوران اقامتگاه بومگردی باغ ریحان شما با انواع بسیاری از غذاهای ایرانی و محلی روبه رو هستید. به گونه ای که شاید انتخاب برایتان اندکی سخت باشد. رستوران اقامتگاه باغ ریحان با داشتن منو متنوعی از غذاهای محلی و شمالی برای پذیرایی شما آماده خدمت است.

طبیعت بی نظیر

c2e344d1 ac99 4619 b36c 616e9d121ca6 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این اقامتگاه بکر بودن و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و پاک است.از آنجایی که این مجموعه اقامتی در درون جنگل  قرار دارد. دارای آرامشی وصف نشدنی است.در محوطه این اقامتگاه صندلی ها و میزهایی تعبیه شده است که شما با خیالی آسوده از تماشای طلوع و غروب خورشید و زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

آبگیر طبیعی، اقامتگاه بومگردی باغ ریحان

یک آبگیر طبیعی (در گیلکی سَل) در باغ ریحان به مساحت هزار مترمربع وجود دارد و می‌تواند حس تالاب انزلی را برای شما تداعی کند.

تفریحات اقامتگاه باغ ریحان

  1. سوارکاری
  2. قایق سواری
  3. خانه بازی کودکان
  4. پیادهروی در جنگل
  5. ماهیگیری

cbb95afe 1b50 483b 96e6 d4b4fb25ca40 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

 

قوانین و مقررات اقامتگاه

  • ارائه مدارک محرمیت معتبر در زمان پذیرش الزامی است.
  • پذیرش حیوانات خانگی به صورت پیش فرض مجاز نمی باشد، درصورت نیاز با پشتیبانی هماهنگ نمائید.
  •  با توجه به تفاوت نرخ و شرایط پذیرش مهمانان خارجی، قبل از قطعی کردن رزرو با پشتیبانی هماهنگ کنید.

63ab287c a75e 4e98 9772 ca13dc4e7347 | اقامتگاه بومگردی باغ ریحان • درناتریپ ✈️

آدرس و مسیر دسترسی اقامتگاه بومگردی باغ ریحان:

استان گیلان، لاهیجان ، روستای دلیجان ، کیلومتر 3 جاده سیاهکل، روستای دلیجان.

مسیرهای رسیدن به باغ ریحان۱ : لاهیجان بازکیاگوراب کیلومتر ۳ جاده سیاهکل روستای دهسر روستای دلیجان کوچه نگین۲: اتوبان قزوین رشت بعد از امام زاده هاشم خروجی سنگر سیاهکل به سمت بازکیاگوراب روستای دهسر روستای دلیجان کوچه نگین

پیام بگذارید