موزه گربه ایرانی | پرشین کت

موزه گربه ایرانی یا Persian Cat Museum یکی از کافه موزه های تهران است که در آن 28 نژاد گربه ایرانی نگه داری می شود این موزه بسیار جذاب دارای کافه ی جداگانه در طبقه بالا ساختمان است که لذت دیدار با گربه های پرشین را چند برابر می کند ما در این سری از نوشتار قصد داریم شما را با این موزه ی جذاب و استثنایی آشنا کنیم.

همه چیزِ منیو اگر از این همه چیز،حتی ذره ای کم شودمن خ.ن .تالی وصال مریم اینم بگم طبقه گربه ها از فضای کافه جداست .راستی می دو 5 | موزه گربه ایرانی • درناتریپ ✈️

موزه گربه ایرانی

در خیابان استاد نجات اللهی تهران، موزه گربه ایرانی را می توانید ببینید. خانه ای سنتی و کافه ای فوق العاده برای گربه سانان. کافه پر است از گربه های خاص دوست داشتنی که همگی تمیز و واکسینه شده اند. آنها به معنای واقعی کلمه حیوانات خانگی هستند و در موزه زندگی می کنند. اگر خود گربه ها شما را انتخاب کنند، مجاز به بازی با آنها و نگه داشتن آنها هستید

این نژاد از گربه ها وجود دارند که بسیار ظریف و اشرافی به نظر می رسند. با کت بلند، چشم‌های کوچک و جثه‌های اغلب چاق‌شان، نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. شما می خواهید به آنها نزدیک شوید، با آنها صحبت کنید و خز بلند نرم آنها را لمس کنید. این نژاد با وقار دوست داشتنی به “گربه ایرانی” معروف است.

همه چیزِ منیو اگر از این همه چیز،حتی ذره ای کم شودمن خ.ن .تالی وصال مریم اینم بگم طبقه گربه ها از فضای کافه جداست .راستی می دو | موزه گربه ایرانی • درناتریپ ✈️

گربه ایرانی از کجا می آید؟

سوابق حاکی از آن است که گربه های ایرانی از دهه 1600 در میان انسان ها بوده اند. اول، آنها در میان اشراف از جمله ملکه ویکتوریا انگلستان محبوب شدند. به دلیل موهای بلند و زیبایشان، گروهی در آن زمان به عنوان گربه های آسیایی شناخته می شدند. ایرانیان در اصل آنگوراس نامیده می شدند که به خاطر آنکارا، پایتخت ترکیه نامگذاری شده بود. بنابراین اکثر مردم می گویند که اصالتاً از ترکیه آمده اند.

موزه گربه ایرانی
موزه گربه ایرانی

ایده پشت این کافه موزه، تاریخچه گربه ها در ایران بود. این مکان با موفقیت به مکانی دنج برای گربه های زیبا و گربه سانان مشتاق تبدیل شده است. می‌توانید از منوی گیاه‌خواری مقداری غذا یا نوشیدنی سفارش دهید و به کتاب‌های زیادی درباره گربه‌ها نگاه کنید. موزه و کافه گربه ایرانی مکانی عالی برای استراحت بعدازظهر از آشوب تهران است، به خصوص اگر دوست دارید با گربه‌ها و افرادی که به حیوانات اهمیت می‌دهند، باشید.

گربه های ایرانی به عنوان حیوانات خانگی

درباره ما 470 در 470 | موزه گربه ایرانی • درناتریپ ✈️

گربه های ایرانی بسیار دوست داشتنی هستند اما شاید چندان اجتماعی نباشند، اما بدون شک بسیار دوستانه هستند. آنها از غوطه ور شدن عاشقانه در آغوش انسان ها لذت می برند. به طور کلی، آنها در طبیعت آرام هستند. آنها گربه های بزرگی هستند. آن‌ها با خوشحالی ساعت‌ها روی آغوش شما خواهند نشست بدون اینکه حتی حرکت کنند. اما اگر به دنبال گربه ای هستید که منتظر بماند تا شما به خانه برگردید و کمی به آنها توجه کنید، این همان نژادی است که باید به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنید.

گربه های پرشین با چشمانی رسا و کت های بلند و مجلل خود، چندین دهه است که به یکی از محبوب ترین نژادها روی آورده اند. آنها به لطف ظاهر جذاب و جذاب خود به راحتی به قلب گربه سانان راه پیدا کرده اند.

موزه گربه ایرانی
موزه گربه ایرانی
  1. ناز کردن، بوس کردن، بغل کردن و فشار دادن اکیداً ممنوع مگر اینکه خود گربه ها علاقه مند به تعامل باشند که دراینصورت خودشون به سمت شما می آیند.
  2. حضور کودکان زیر 10 سال حتماً باید به همراه والدین باشد.
  3. عکس برداری ایرادی نداره اما حتماً فلش دوربینتون رو خاموش کنید.
موزه گربه ایرانی
موزه گربه ایرانی
  1. دادن هرگونه خوراکی از خارج از میوزه ممنوع استشما میتوانید خوراکی مجاز (بسته میوشتیرا از داخل میوزه تهیه کنید.
  2. اگر گربه ها خواب هستند و یا مشغول خوردن آب و غذا هستند هیچ گونه تعاملی با آنها انجام ندهید.
  3. به ظرف آب و غذای گربه ها دست نزنید.
  4. پوشیدن کاور کفش الزامیست.

آدرس کافه موزه گربه ایرانی:

تهران، خیابان استاد نجات اللهی، خیابان اراک، کوچه مهر، پلاک3

پیام بگذارید