معروف‌ترین جاهای دیدنی رامسر در شب کجاست؟

شب‌های جادویی رامسر با کوه و دریا و جنگل و آبشار، زیباترین خاطرات را در سفر شما خواهند ساخت. اگر شما هم می‌خواهید برنامه گشت ‌و‌گذار شبانه در این شهر زیبا را بچینید، در ادامه با همراه شوید تا با لیستی از جاهای دیدنی رامسر در شب آشنا شوید.

تله کابین رامسر

مجتمع رفاهی و تفریحی تله کابین، در کیلومتر 5 غرب رامسر، هم در روز و هم در شب می‌تواند بهترین گزینه گشت و گذار باشد. اما تله کابین رامسر چه امکاناتی دارد؟

  • تله کابین
  • رستوران وآلاچیق
  • آب‌نمای موزیکال در شب
  • زیپ لاین و شهربازی
  • پارک جنگلی
  • تفریحات دریایی

** توصیه می‌شود قبل از مراجعه، ساعت‌ کاری تفریح‌ها را در سایت مجموعه رفاهی تلکابین رامسر بررسی کنید. حتی اگر قصد رزرو هتل رامسر را داشته باشید، می‌توانید یک اقامت شبانه خاطره‌انگیز را در این مکان زیبا تجربه کنید.

ساحل رامسر

تماشای دریا و آرامش آن در شب را نباید از دست داد. حتما در برنامه جاهای دیدنی رامسر در شب، رفتن به ساحل شنی یا سنگی رامسر را قرار دهید. علاوه بر چشم‌انداز زیبای دریا و صدای آرامش‌بخش موج‌ها در شب می‌توانید از امکانات تفریحی برخی ساحل‌ها هم استفاده کنید. خدماتی همچون:

  1. پلاژ
  2. رستوران
  3. محل قایق‌سواری و شنا

خیابان گردی در بلوار معلم

بلوار معلم یا همان کازینو سابق، بلواری سنگ‌فرش شده با درختان بلند نخل و شمشاد و توسکا. یک پیاده‌روی زیبا که انتهای آن به دریا می‌رسد و در طول مسیر نسیم خوش دریا همراه شما است. جالب است بدانید این جای دیدنی رامسر در شب در فهرست آثار ملی ایران هم ثبت شده است.

روستای جواهر ده

اما یک گزینه خاص در مکان‌های دیدنی رامسر در شب. در 27 کیلومتری رامسر، روستای زیبای جواهرده یا همان دالان بهشت قرار دارد. تماشای این روستای شگفت‌انگیز، هم در روز و هم در شب شما را مسحور خود خواهد کرد. اما چه تجربه‌هایی در این روستای زیبا برای خود می‌سازید؟

  1. آرامش روستا در شب
  2. مشاهده طلوع زیبای آفتاب
  3. تماشای روستا از ارتفاعات در شب
  4. جنگل زیبای صفا رود
  5. دریاچه‌ قو

 جاهای دیدنی رامسر در شب

روستای جنت رودبار

روستای جنت رودبار یکی از دهستان‌های منطقه دالخانی رامسر است. طبیعت بکر و زیبای آن با ویژگی‌هایی که در ادامه خواهیم گفت افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند:

  • آب و هوای مطبوع
  • دشت‌ها و جنگل‌های هیرکانی
  • مراتع و کوه‌‌های سرسبز مرتفع
  • آرامش شب‌

جنگل دالخانی

از دیگر جاهای جاهای دیدنی رامسر در شب، جنگل دالخانی است که در جاده تنکابن –رامسر قرار دارد و از زیبا‌ترین جنگل‌های شمال کشور به شمار می‌رود. زیبایی و آرامش آن در شب، در محیطی بکر با هوای مطبوع قطعا شما را مسحور خود خواهد کرد.

 جاهای دیدنی رامسر در شب

رستوران های رامسر

قطعا شکم‌گردی جزو تفریحات لذت‌بخش در هر سفری است. در شهر زیبای رامسر هم رستوران‌های متنوعی با کیفیت غذاهای مطلوب وجود دارد. در ادامه چند رستوران معروف این شهر را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک شام خوشمزه نوش جان کنید.

نام رستوران آدرس
رستوران خاور خانم ۲۲ کیلومتری رامسر، در فاصله ۳ کیلومتری چابکسر
رستوران کشتی رامسر جاده ساحلی، خیابان یاسمن
رستوران ملل رامسر رمک، خیابان شهید مطهری
رستوران بلوط رامسر رامسر، اربه کله
رستوران مظاهری رامسر بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن

 

سوالات متداول

1-معروف‌ترین جاهای دیدنی رامسر در شب کدام است؟

ساحل رامسر، بلوار معلم، روستای جواهر ده

2-روستاهای دیدنی رامسر در شب کدام است؟

جواهر ده و دالخانی

3-رستوران‌های معروف رامسر در شب کدام است؟

خاور خانم، کشتی، ملل

پیام بگذارید