لیست هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی

برای پروازهایی که دیروقت از باند فرودگاه امام خمینی به آسمان بلند می‌شوند، نیمه‌شب به زمین می‌نشینند یا مسافرانی که جایی برای استراحت بین پروازی می‌خواهند، گزینه‌ای بهتر از اقامت در هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی نیست. در این مقاله قصد داریم فهرستی از این هتل‌ها به همراه ویژگی‌های برجسته آنها را در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

۱.  هتل فرودگاهی رکسان (نووتل سابق)

Picture2 | • درناتریپ ✈️

هتل فرودگاهی رکسان نزدیکترین هتل به فرودگاه امام خمینی است. این هتل در مجاورت هتل ایبیس قدیم بنا شده و با ارائه امکانات رفاهی درجه‌یک، اسباب یک اقامت کوتاه و دلپذیر را برای مسافران فراهم می‌کند. از رستوران‌های مدرن گرفته تا استخر شنا، سالن ورزش و ماساژ، همه‌چیز فراهم است و تمام تجهیزات ضروری مانند سیستم اطفای حریق، مینی‌بار، انواع تخت‌های یک‌نفره و دونفره و تلویزیون در تمام ۲۹۶ باب اتاق این هتل دیده می‌شود.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: این هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه واقع شده است.

۲.  هتل فرودگاهی رمیس (ایبیس یا اکسیس سابق)

هتل چهارستاره رمیس نیز نزدیکترین هتل به فرودگاه امام خمینی و هتل ویژه این فرودگاه محسوب می‌شود. این هتل تمام تلاش خود را به ‌کار بسته تا با ارائه کامل‌ترین خدمات رفاهی شامل لوازم الکترونیکی، مینی‌بار، اینترنت، سیستم تهویه، کافه و رستوران، پارکینگ رایگان، سالن ورزش، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، مهمانان این هتل را خانه خود بدانند و اقامتی راحت و دلپذیر را پشت‌سر بگذارند. ترانسفر مهمانان هتل تا فرودگاه با سرویس‌های ۲۴ ساعته رایگان انجام می‌گیرد.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: این هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه واقع شده است.

۳.  مجتمع اقامتی آفتاب تهران

هتل آفتاب یک هتل دوطبقه قدیمی در ضلع غربی حرم امام خمینی است که با ۳۹ واحد اقامتی از مهمانان فرودگاه امام خمینی پذیرایی می‌کند. کلیه مهمانان هتل در طول اقامت خود به تلفن، یخچال، سرویس بهداشتی، کافی‌شاپ، نمازخانه، تاکسی‌سرویس و آرایشگاه هتل دسترسی دارند؛ اما برای پارک خودروها خبری از پارکینگ اختصاصی نیست و فقط می‌توانند از پارکینگ حرم امام خمینی استفاده کنند. مهمانان رزرو آنلاین این هتل در اتاق‌های ضلع غربی آن اقامت خواهند کرد.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۲۵ دقیقه با خودرو.

۴.  هتل ویلایی یادگار امام

Picture3 | • درناتریپ ✈️

اگر به‌دنبال معمولی‌ترین هتل نزدیک فرودگاه امام می‌گردید، هتل یادگار امام یکی از این هتل‌ها در سطح تک‌ستاره است که در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد و با اینکه تمام امکانات هتل‌های تراز اول را ندارد، از جمله محبوب‌ترین هتل‌ها برای مسافران فرودگاه امام شناخته می‌شود. بعضی از اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی و حمام ندارند و خبری از رستوران و کافی شاپ در محوطه هتل نیست. با این حال وجود سایر امکانات رفاهی مانند مبلمان، تلفن، تلویزیون، یخچال و سیستم گرمایش و سرمایش رضایت مسافران را برای یک اقامت کوتاه‌مدت جلب می‌کند.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۲۰ دقیقه با خودرو.

۵. هتل شهریار تهران

یکی دیگر از هتل های نزدیک فرودگاه امام هتل دوستاره شهریار است که در میدان امام خمینی بنا شده و به بازار بزرگ تهران، موزه‌های ایران باستان، آبگینه و کاخ گلستان دسترسی عالی دارد. ۷۴ باب اتاق تمیز در این هتل پنج‌طبقه با امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، وای‌فای، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی از مسافران پذیرایی می‌کنند. دسترسی به صندوق امانات، آسانسور، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و رستوران نیز برای تمام مهمانان هتل فراهم است.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۳۵ دقیقه با خودرو.

۶.  هتل پاسارگاد تهران

Picture4 | • درناتریپ ✈️

هتل دوستاره پاسارگارد در ساختمانی چهارطبقه با ۴۱ باب واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) و دسترسی عالی به تئاتر شهر، باغ موزه نگارستان، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و بوستان آب و آتش، یک هتل نزدیک فرودگاه امام خمینی است. تمام امکاناتی که مسافر برای استراحت بین پروازی نیاز دارد، از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، دستگاه ATM، تاکسی‌سرویس، سالن صبحانه‌خوری و حتی دستگاه واکس کفش اینجا فراهم است، صرف‌نظر از اینکه مهمانان اتاق دبل، توئین یا سوئیت دونفره را برای اقامت انتخاب کنند. شما می‌توانید درخواست اقامت در این هتل نزدیک فرودگاه امام را از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین ثبت کنید.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۳ دقیقه با خودرو.

۷.  هتل پژوهش تهران

نوبتی هم که باشد، نوبت هتلی سه‌ستاره در نزدیکی پارک چیتگر است. هتلی که قدمتش به سال ۱۳۷۷ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها چندین بار نوسازی شده است. ۱۸ باب اتاق یک‌تخته، دو‌تخته، سه‌تخته و چهارتخته با امکاناتی که در بیشتر هتل‌های تراز اول می‌بینید از شما پذیرایی می‌کنند و در طول اقامت‌تان به کامل‌ترین خدمات اتاق (روم سرویس)، سالن کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، سالن بدنسازی، کافی‌نت، رستوران، پارکینگ روباز و خدمات پزشکی اختصاصی دسترسی دارید.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۰ دقیقه با خودرو.

۸.  هتل پرشیا ۲ تهران

Picture5 | • درناتریپ ✈️

کادر مجرب هتل سه‌ستاره پرشیا ۲ مسلط به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی از مهمانان خارجی این هتل نزدیک فرودگاه امام پذیرایی می‌کنند. از وجود  اقلام ضروری در اتاق‌ها گرفته تا دسترسی به خدمات بیدارباش، خشکشویی، تاکسی‌سرویس، رستوران و پارکینگ، عالی‌ترین سطح خدمات و امکانات رفاهی اقامتی آرام و راحت در این هتل پنج‌طبقه را برای شما عزیزان رقم می‌زند. گذشته از تمام اینها، مسافران می‌توانند فاصله هتل تا فرودگاه را با ترانسفر اختصاصی هتل طی کنند.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۰ دقیقه با خودرو.

۹. هتل المپیک تهران

در شمال غرب تهران، مشرف به پارک جنگلی چیتگر، هتلی چهارستاره  با ۱۰۰ باب واحد اقامتی و دکوراسیون شیک و کاملا مدرن از مسافران فرودگاه امام پذیرایی می‌کند که هتل المپیک نام دارد. این مجتمع اقامتی در ضلع غربی ورزشگاه آزادی بنا شده و مسیر دسترسی آن به فرودگاه آسان و بدون ترافیک است. با اقامت در هر یک از اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته دبل، دوتخته توئین یا سوئیت رویال، از تمام امکانات رفاهی هتل بهره می‌برید و خستگی راه را با تماشای منظره بی‌نظیر دماوند به در می‌کنید.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۷ دقیقه با خودرو.

۱۰.  هتل آساره تهران

Picture6 | • درناتریپ ✈️

برای مهمانانی که اقامت در فضایی لوکس و مدرن در ذهن دارند، هتل چهارستاره آساره را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل هشت‌طبقه با ۵۸ باب واحد اقامتی در خیابان آزادی تهران واقع شده و تمام امکانات رفاهی جدید و به‌روز در آن دیده می‌شود. مسافران می‌توانند قبل از سفر یکی از اتاق‌های این هتل را به‌صورت آنلاین رزرو کنند تا در همان اقامت کوتاه به سالن همایش، تالار پذیرایی، خدمات تاکسی‌سرویس، سالن بدنسازی، مجموعه استخر و سونا، خدمات ماساژ، آرایشگاه، رستوران، کافه و پارکینگ هتل دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۴ دقیقه با خودرو.

۱۱.  هتل بستان تهران

هتل بستان تهران در ضلع شرقی دریاچه چیتگر با امکانات رفاهی تمام‌و‌کمال یک هتل عالی نزدیک به فرودگاه امام خمینی است. این هتل سه‌ستاره در سال ۹۵ بازسازی شده و ۳۴ باب واحد اقامتی دارد. مسافران می‌توانند در طول این اقامت کوتاه از دوچرخه سواری مفصل و حرفه‌ایی در پیست دوچرخه این پارک جنگلی لذت ببرند یا برای تماشای یک بازی فوتبال خود را به ورزشگاه آزادی برسانند. مرکز خرید کوروش و باملند هم در فاصله بسیار کمی از این هتل قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید درخواست اقامت در این هتل نزدیک فرودگاه امام را از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین ثبت کنید.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: ۴۶ دقیقه با خودرو.

۱۲. هتل اسپیناس پالاس

در آخر می‌رسیم به هتلی فوق‌العاده لوکس و مدرن با فضایی دلنشین و مجلل در ساختمانی که حتی دیدنش نفس را بند می‌آورد؛ چه رسد به اقامت در آن. هتل ۲۱ طبقه اسپیناس واقع در منطقه سعادت‌آباد به اکثر اماکن دیدنی پایتخت دسترسی داشته و با عالی‌ترین سطح خدمات و امکانات رفاهی، اقامتی فراموش‌نشدنی برای مهمانان ایرانی و غیرایرانی رقم می‌زند. مهمانان این هتل در طول اقامت خود به رستوران، فست‌فود، سالن ماساژ، اینترنت لابی، پارکینگ و فروشگاه دسترسی دارند‌ و حتی امکان استفاده از خدمات CIP (تشریفات ویژه) و کرایه اتومبیل بدون راننده برای آنان فراهم است.

فاصله هتل تا فرودگاه امام: یک ساعت با خودرو.

کلام آخر

این شما و این چند هتل نزدیک فرودگاه امام که مسافران می‌توانند با خیال راحت شب قبل یا بعد پرواز را در اتاق‌های گرم و نرم آنها بگذرانند و از خدمات تراز اولشان استفاده کنند. خوشبختانه دسترسی به تمام این هتل‌ها از طریق پلتفرم‌های رزرو هتل آنلاین امکان‌پذیر است و امکان رزرو اتاق دلخواه در هتل موردنظر را فقط با چند کلیک فراهم می‌کند.

اگر تجربه اقامت در این هتل‌ها را دارید، حتما نظرات‌تان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و همراهان ما در میان بگذارید.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

 

پیام بگذارید