مرکز خرید رشدیه تبریز ؛ هرم آبی رنگ خرید

مرکز خرید رشدیه تبریز یکی از مراکز خرید متفاوت تبریز است که مهمترین ویژگی ظاهری آن یک هرم آبی بزرگ روی ساختمان مرکز خرید است که برای همه جالب و متفاوت است.

مرکز خرید رشدیه در شمال تبریز و ابتدای شهرک رشدیه واقع شده است. این مرکز خرید با مساحت دو هزار متر مربع دارای 9 ورودی و در سه طبقه با 250 واحد تجاری می باشد.

درون مرکز خرید رشدیه تبریز

این مرکز خرید به خاطر موقعیت مناسب و جلوه زیبای بصری طرفداران زیادی دارد. اما همانطور که کاربران مختلف به این موضوغ اشاره کرده اند با افتتاح مراکز خرید جدیدتر  در اطراف آن به مرور این مرکز از رونق اولیه خود افتاد ولی همچنان به عنوان یک مرکز خرید محبوب در رقابت با سایر مراکز خرید جایگاه خودش را حفظ نمود.

مغازه های مرکز خرید رشدیه تبریز

مرکز خرید رشدیه مرکز خرید لباس مجلسی زنانه

در این مرکز خرید اجناس مختلفی مثل پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایش، لوازم خانگی و… به فروش می رسد. امّا بازار رشدیه به عنوان یک مرکز برای خرید لباس مجلسی زنانه در تبریز شناخته می شود.

امکانات رفاهی مرکز مرکز خرید رشدیه تبریز

پارکینگ

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ ب ظرفیت 400 خودرو است. که البته در بیشتر اوقات پاسخگوی تمام مشتریان نیست و اغلب مشتریان این بازار با مشکل جای پارک مواجه می شوند.

امکانات تفریحی

این مرکز خرید دارای یک شهربازی مخصوص کودکان است تا خانواده ها با خیال راحت به گشت گذار و خرید خود بپردازند.

همچنین یک فودکورت  در قسمت مرکزی زیر هرم شیشه ای آبی رنگ این بازار وجود دارد. که می توانید در آرامش زیر یک سقف آبی به استراحت بپردازید. کافی شاپ این مرکز خرید هم در نزدیکی همین فود کورت قرار دارد که و اغلب اوقات دایر نیست.

نمای بیرونیمرکز خرید رشدیه تبریز

جاذبه های اطراف مرکز خرید رشدیه

در همجواری این بازار می توانید از بازار مظفریه و مسجد تاریخی رشدیه دیدن کنید.

همچنین مجموعه های باغلارباغی، پارک موزیکال تبریز، سرای دلفین های خوشحال و پارک مینیاتور با طی چند دقیقه بازدید کنید.

آدرس و مسیر دسترسی به مرکز خرید رشدیه تبریز

آذربایجان شرقی، تبریز، شهرک رشدیه، میدان شهید فهمیده

پیام بگذارید