مراکز خرید اصفهان

اصفهان همانند دیگر شهر های بزرگ ایران چون تهران، مشهد، شیراز و…. مراکز زیادی را برای خرید در بخش های مختلف دارد که از این بخش ها میتوانید اجناس مختلفی را بخرید. با درناتریپ جهت آشنایی با مراکز خرید اصفهان و اجناسی که به وفور میتوانید در آنها یافت کنید همراه باشید.

1461767073032378 | مراکز خرید اصفهان • درناتریپ ✈️

خرید لباس مردانه

از بهترین مراکز خرید لباس مردانه در اصفهان میتوان به مجتمع انقلاب و خیابان چهار باغ عباسی اشاره کرد. علاوه بر این دو، میتوان به میدان شهدا هم اشاره داشت.

خرید اصفهان | مراکز خرید اصفهان • درناتریپ ✈️

مرکز خرید مانتو

اگر از دسته افرادی هستید که میخواهید در انتخاب مانتو تنوع زیادی را مد نظر داشته باشید، به خیابان نظر در اصفهان بروید. تعداد مانتو فروشی ها در این خیابان بیشتر است، اما قیمت مانتو در این خیابان به نسبت جاهای دیگر بیشتر میباشد. اگر میخواهید مانتو ارزانتر بخرید، به خیابان چهارباغ عباسی، خیابان طالقانی و مجتمع تجاری سیتی‌سنتر سر بزنید.

2091485 333 | مراکز خرید اصفهان • درناتریپ ✈️

مرکز خرید کیف و کفش

خیابان سپه در اصفهان بورس مرکز خرید کیف و کفش محسوب میشود که رو به روی مجموعه تاریخی چهل ستون قرار دارد. از دیگر مراکز خرید کیف و کفش میتوان به خیابان پارک اشاره داشت.

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید اصفهان

خرید سوغات اصفهان

اصفهان از شهرهایی است که سوغات و صنایع دستی آن نه تنها در ایران، بلکه در جهان هم بینظیر است. خیابان چهارباغ عباسی و مغازه‌های میدان نقش جهان را میتوان از گزینه های مناسب جهت خرید سوغات در اصفهان مثال زد، البته از مرکز خرید سیتی سنتر هم میتوان سوغات خرید.

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید اصفهان

خرید موبایل

بهترین مرکز خرید موبایل در اصفهان، بازار فردوسی است و از امکانات منحصر به فرد آن میتوان به نمایشگاه دائمی، غرفه‌های ثابت و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید اصفهان

مجتمع تجاری سیتی سنتر

بزرگ ترین مجتمع تفریحی-تجاری اصفهان، سیتی سنتر است که دارای هفت طبقه با امکاناتی چون هایپر مارکت، فودکورت، فروشگاه های بزرگ، پارکینگ، سینما و سالن های ورزشی میباشد.

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید اصفهان

مجتمع تجاری اوسان

یکی از عالی ترین مجتمع های خرید در اصفهان، مجتمع تجاری اوسان است. در این مرکز خرید میتوانید علاوه بر پوشاک و بدلیجات، انواع برند های داخلی و خارجی را پیدا کنید. البته قیمت ها در این مجتمع به نسبت دیگر جاها بالاتر است و باید به اندازه کافی پول همراه خود داشته باشید.

مجتمع تجاری پارک

این مجتمع از مراکز خرید ارزان محسوب میشود و در آن میتون اجناسی را برای همه سنین پیدا کرد. قدمت این مجتمع به چهل سال میرسد و در بلوار چهار باغ قرار گرفته است.

دیگر مراکز خرید اصفهان

متجمع تجاری مارتین: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی ، کوچه کلیسای وانک

مرکز خرید مهرسان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش مبارزان

مرکز خرید جلفا: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها

مرکز خرید جشنواره: چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه خورشید

منبع سیری در ایران
پیام بگذارید