بهترین مراکز خرید قشم

دیدنی‌های قشم کم نیست اما در کنار لذت بردن از تفریح در مناطق دیدنی قشم، خرید کردن نیز از برنامه‌های مناسب در سفر به شمار می‌آید. در این پست قصد داریم شما را با مراکز خرید مهم در قشم آشنا سازیم. با درناتریپ همراه باشید.

 

قدیم قشم | مراکز خرید قشم • درناتریپ ✈️
بازار قدیم قشم

 

۱. بازار قدیم قشم

بازار سنتی قشم از سال ۱۲۹۰ فعالیت دارد و دارای دالان‌های تودرتو زیادی است که بیشتر بومیان از این مناطق خرید میکنند. اگر به دنبال لباس‌های سنتی هستید، بازار قدیم قشم زینه مناسبی است.

[icon name=”map-pin” class=”” unprefixed_class=””] آدرس: میدان امام‌خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

 

سنتر قشم | مراکز خرید قشم • درناتریپ ✈️
سیتی سنتر قشم
خواندن این نوشته ها توصیه می شود

۲. سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم برای آنهایی که به دنبال خرید از برندها هستند بسیار مناسب است. این فروشگاه فاز یک و دو دارد و پلی هوایی نیز این دو فاز را به همدیگر متصل می کند. نخل‌هلی خرما و منظره‌ای از دریا در مجاورت این مکان جذاب است. لوازم ورزشی، کیف، کفش، موبایل، اسباب‌‌بازی، و… در سیتی سنتر قشم می توان یافت. شما م یتوانید از امکانات فروشگاه نظیر کافی‌شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، بولینگ و شهر بازی کودکان نیز بهره ببرید.

[icon name=”map-pin” class=”” unprefixed_class=””] آدرس: خیابان ولیعصر، به طرف بلوار دریا

 

ستاره قدیم | مراکز خرید قشم • درناتریپ ✈️
بازار ستاره قشم

 

۳. بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم هم برای خرید خوب است هم برای سرگرمی که در بخش خرید می توان به مغازه لوازم خانگی تا لوازم آرایشی بهداشتی گرفته و در بخش تفریحی م یتوان به بازی‌های کامپیوتری، سالن بیلیارد و موزه حیوانات تاکسیدر اشاره کرد.

[icon name=”map-pin” class=”” unprefixed_class=””] آدرس: خیابان ولیعصر

 

خرید دو دلفین قشم | مراکز خرید قشم • درناتریپ ✈️
مرکز خرید دو دلفین درگهان

۴. مرکز خرید دو‌ دلفین درگهان

مرکز خرید دو‌دلفین در نزدیکی بندر درگهان قشم قرار دارد و ویژگی بارز آن خریدن لباس با قیمت ارزان است. در اینجا میتوانید محصولات آرایشی، زیور‌آلات، ساعت، عینک و لوازم ورزشی بخرید و انواع گیاهان بومی را نیز پیدا کنید.

[icon name=”map-pin” class=”” unprefixed_class=””] آدرس: بندر درگهان، مرکز خرید دو دلفین

منبع سیری در ایران ویکی پدیا
پیام بگذارید