سیتی سنتر اصفهان؛ تجربه خریدی مفرح در بزرگترین مرکز خرید کشور

با چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان آشنا شوید!

اصفهان، شهری مملو از جاذبه های گردشگری منحصربه‌فرد است. شهری که به خاطر جاذبه های تاریخی ارزشمندی که دارد نصف جهان خوانده می‌شود. به راستی که اصفهان نصف جهان است. معماری زیبای اسلامی در سراسر شهر خودنمایی می‌کند. با این حال، وجود یک سازه‌ی غول‌آسا در این شهر، چهره‌ی جدیدی از اصفهان را به رخ می‌کشد. با درنا تریپ همراه باشید تا با سازه‌ی کم نظیر سیتی سنتر یا قلب شهر اصفهان بیشتر آشنا شویم.

| • درناتریپ ✈️

سیتی سنتر یا قلب شهر اصفهان

سیتی سنتر نام مجتمع تجاری – تفریحی در جنوب شهر اصفهان در ابتدای جاده‌ی اصفهان به شیراز است. این مرکز نخستین و بزرگترین مرکز تجاری ایران به شمار می‌رود. همچنین چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان نیز محسوب می شود. پروژه‌ی ساخت سیتی سنتر در پنج فاز اصلی شامل مرکز خرید، هتل، برج‌های اداری، مسکونی و مرکز خرید جهانی ساخته شده است.

5 051 1207 | • درناتریپ ✈️

سیتی سنتر شامل 7 طبقه است. دو طبقه  آن به صورت پارکینگ مسقف با ظرفیت 5500 اتومبیل است. طبقات همکف، اول و دوم شامل مرکز خرید و واحدهای فروشگاهی و نگارخانه هستند. طبقات سوم و چهارم نیز مجموعه سینماها، مرکز همایش‌های بین المللی، مجموعه‌های دانشگاهی و موزه را در خود جای داده است.

مکانی برای تفریح و گردش

سیتی سنتر فقط یک مکان تجاری نیست. میتوان در سیتی سنتر قدم زد و از مکان های دیدنی آن بازدید نمود. هر هفته یک تئاتر خیابانی در گوشه و کنار این پدیده ی نو ظهور اصفهان اجرا می شود. این مرکز تجاری تفریحی پنج سینما دارد.  یکی از این سینماها دو منظوره و قابل استفاده برای تئاتر است. کوچکترین سالن سینما در این مرکز 80 و بزرگترین سالن 300نفر گنجایش دارد. این مرکز همچنین یک سالن 1000نفره برای همایش های بین المللی دارد.

نگارخانه سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان یک نگارخانه را نیز در قلب خود جای داده است. نگارخانه سالن بزرگی است که به کارهای فرهنگی تعلق دارد. در ابتدای ورود به نگارخانه شاهد فروشگاه های محصولات دست ساز هنری هستیم. این نگارخانه هر چند وقت یکبار به یک گالری متفاوت تبدیل می شود. امروزه کافی شاپ کوچک نگارخانه به پاتوقی برای هنر دوستان تبدیل شده است.

موزه سیتی سنتر اصفهان

موزه ی سیتی سنتر اصفهان 9 تالار دارد. 3 تالار آن گنجینه ای از اشیاء تاریخی مربوط به دوره های سلجوقیان، ایلخانی ها، صفویان و قاجاریه را در خود جای داده اند. در این موزه می‌توان کلکسیون های مختلفی از لوازم صوتی مثل رایوهای مختلف و لوازم تصویری را به نظاره نشست. دیدن این موزه در قلب اصفهان خالی از لطف نیست.

شهربازی سیتی سنتر اصفهان

در طبقه سوم سیتی سنتر یک شهربازی نیز وجود دارد. این مکان میتواند برای کودکان بسیار لذت بخش باشد. می توان در آنجا ساعت ها به بازی کردن و خوش گذرانی پرداخت بدون اینکه خسته شوید. این مکان دارای سالن بدنسازی و اسکواش و اسکیت نیز هست.

کافه ها و رستوران های سیتی سنتر اصفهان

با اینکه کافه های قلب شهر اصفهان لوکس و البته گران قیمت هستند ولی دیدنشان خالی از لطف نیست. در هر طبقه چند کافه وجود دارد. هر کدام از این کافه ها در تنوع و کیفیت متفاوت اند. ده ها رستوران در این مرکز فعال هستند. از رستوران های وی آی پی گرفته تا رستوان های ایرانی. فودکورت ها نیز میتوانند انتخاب خوبی برای نشستن و خوردن یک غذای لذت بخش باشند.

فودکورت ها فضایی با سالن های مشترک هستند که ده ها رستوران و فست فود را دور تا دور خود دارند. از ویژگی های منحصر به فرد فودکورت ها میتوان به این مورد اشاره کرد که هر کدام از اعضای خانواده و یا دوستان میتوانند از هر کدام از رستوان ها غذا سفارش بدهند و در آخر این غذا را در کنار یکدیگر و سر یک میز میل کنند.

مجموعه دانشگاهی اصفهان سیتی سنتر

university1 | • درناتریپ ✈️
دانشگاه علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر

مرکز آموزش علمی-کاربردی اصفهان سیتی سنتر از جوان ترین مراکز آموزش علمی-کاربردی است که از بهمن ماه سال 1392 در مجموعه سیتی سنتر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 523 فارغ التحصیل را در رشته های مختلف به جامعه تحویل داده است. هم اکنون نیز 1355 نفر دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند.

این مجموعه دانشگاهی دارای رشته های معماری، هنرهای تجسمی، مدیریت کسب و کار، هتلداری، گردشگری و عکاسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی است.

ویژگی های منحصر به فرد

سیتی سنتر اصفهان را می‌توان مجموعه‌ای از ترین‌ها دانست. این پروژه که پروژه های دیگر اصفهان در عظمت و لوکس بودن به گرد پایش هم نمی رسند، بزرگترین پروژه تجاری در اصفهان است. بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش کشور در این مجتمع قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی حائز اهمیت این مجموعه، جذب سرمایه گذاران خارجی جهت تأمین سرمایه اولیه و ایجاد انگیزه جهت به وجود آوردن دیگر امکانات عمرانی از طریق ارزش افزوده سرمایه‌گذاری فوق است.

2 187 1198 | • درناتریپ ✈️
نمایی از داخل مرکز تجاری – تفریحی سیتی سنتر

راه های دسترسی به سیتی سنتر

این سازه ی غول آسا خارج از شهر اصفهان محسوب می شود. اما از دروازه شیراز(میدان آزادی) تنها چند دقیقه فاصله دارد. سیتی سنتر در جوار شهرک اقماری سپاهان شهر قرار دارد. این مجتمع از کیلومترها دورتر قابل رویت است. برای رفتن به قلب اصفهان باید از خروجی جنوبی شهر به سمت ترمینال صفه و سپاهان شهر خارج شوید.

بعد از عبور از پایانه مسافربری صفه، ورودی نخست سپاهان شهر را پشت سر می گذاریم. از ورودی دوم سپاهان شهر وارد می شویم. بلافاصله بعد از قرار گرفتن در آستانه ی سپاهان شهر با چرخشی کوچک به سمت چپ در مسیر پارکینگ رایگان و چند طبقه قلب اصفهان قرار می گیرید.

f51ddb971a4fd9718fa92d061585d914 | • درناتریپ ✈️

این در حالی است که قصد دارید با ماشین شخصی خود به سیتی سنتر بروید. ناوگان حمل و نقل عمومی راه دیگری برای رفتن به قلب اصفهان است. تاکسی های مستقر در دروازه شیراز میتوانند شما را به این مرکز برسانند. همچنین می توانید با اتوبوس های شهری سپاهان شهر این مسیر را طی کرده و بعد از چند دقیقه پیاده روی به آنجا برسید. امروزه مترو شهر اصفهان دسترسی به دروازه شیراز و صفه را ساده کرده است. مردم از هر نقطه ای در شهر اصفهان قادرند به سهولت به سیتی سنتر برسند و از خرید کرد

برای کسانی که قصد خرید از سیتی سنتر را دارند

به جرأت می‌توان در سیتی سنتر همه چیز برای یک  خرید خوب وجود دارد. گز و نبات سوغات های خوشمزه ی اصفهان را از شیرینی فروشی های سیتی سنتر میتوانید پیدا کنید. صنایع دستی، ظروف میناکاری و قلم زنی شده و رومیزی های قلم کاری شده زیبای نصف جهان نیز در سیتی سنتر یافت می شوند.

در این مرکز تجاری میتوانید خودرو، مواد غذایی ، لوازم آشپزخانه و خانگی، لوازم بهداشتی آرایشی، کیف، کفش، لباس و هر آنچه را که تصور می‌کنید بخرید. هر چند که سیتی سنتر یه مجتمع لوکس و گران قیمت است ولی با این حال رقابت بالایی برای فروشندگان وجود دارد و گاه گاه تخفیف های خوبی نیز معرفی می شوند.ن و تفریح لذت ببرند.

n00211998 b | • درناتریپ ✈️

امکانات مجموعه سیتی سنتر اصفهان

  • مجتمع تجاری در 3 طبقه شامل 750 واحد و دارای فروشگاه‌های برندهای ایرانی و خارجی، رستوران‌های ملل، دفاتر هواپیمایی، شعب بانکی، نمازخانه و …
  • هتل بین‌المللی 5 ستاره در 29 طبقه و شامل 400 اتاق و سالن‌های ورزشی، آمفی‌تئاتر، سوئیت‌های مخصوص، اتاق‌های یک و دو نفره، سوئیت‌های ویژه V.I.P، سالن‌های جلسات و کنفرانس، جایگاه مخصوص فرود بالگرد و …
  • هایپرمارکت در 1 طبقه شامل مراکز فروش بزرگ (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)
  • مجتمع تفریحی و سینمایی در 2 طبقه و دارای 10 سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و …
  • فضای سبز، آب‌نماهای بزرگ، رقص نور و آب و …
  • پارکینگ مسقف در 2 طبقه با ظرفیت 5500 تایی، تأسیسات، انباری‌ها ، سرویس نگهداری اتومبیل V.I.P
ستی سنتر اسفهان | • درناتریپ ✈️
شهربازی مرکز تجاری – تفریحی سیتی سنتر اصفهان

آدرس سیتی سنتر اصفهان : بزرگراه دستجردی به سمت شیراز، بعد از سپاهان شهر، مجموعه سیتی سنتر

منبع سایت رسمی سیتی سنتر دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر
پیام بگذارید