بهترین مراکز خرید ارومیه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی میباشد و به خاطر کلانشهر بودنش و همچنین نزدیکی به کشورهای مجاور، از شهرهای مهم با موقعیتی مناسب است که در آن میتوان مراکز خرید زیادی را یافت و از این مراکز اجناس خارجی و ایرانی خرید که در این پست، درناتریپ قصد دارد تا شما را با بهترین مراکز خرید این شهر آشنا سازد.

98725b07 57d1 484b 8b64 1d4201113403 | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۱. مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا

این مجتمع را با نام بازار رضا هم میشناسند و از بزرگترین بازارهای خرید ارومیه میباشد. بازار رضا در خیابان امام قرار دارد و یک ورودی آن در خیابان بعثت است. بخش بزرگی از بازار رضا به فروش کیف، کفش، روسری و پارچه اختصاص دارد و دارای بخش های فروش لباس زنانه و مردانه هم میباشد.

97cf5bc3 2531 4d24 9e48 ca035fb0eb61 | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۲. بازار خیابان آهندوست ارومیه

از شلوغ ترین بازارهای شهر را میتوان آهندوست ارومیه مثال زد که مناطق مختلف شهر را به هم متصل میکند و به خاطر کبابی هایش شهرت دارد. در کنار رستوران، چند سالی است که به خاطر فروشگاه‌های زیاد به خصوص فروشگاه‌های لوازم خانگی و آشپزخانه و جهیزیه، به یک بازار محبوب تبدیل شده است.

55d3f6cc 27da 4199 83ad c9518d8082e1 | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۳. پاساژ تندیس ارومیه

بخش زیادی از این پاساژ به فضای باز اختصاص یافته است. این مجموعه، شهر بازی و محلی برای سرگرمی بچه‌ها دارد و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، دمای آن را کنترل می‌کند. از ویژگی های جذاب دیگر آن میتوان به پارکینگی برای ظرفیت ۲۰۰ خودرو اشاره کرد.

98725b07 57d1 484b 8b64 1d4201113403 1 | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۴. پاساژ پاکو

پاساژ پاکو از جدیدترین مراکز خرید است که سه طبقه دارد و اکثر مغازه های آن به پوشاک مردانه، زنانه، کودکانه، لوازم آرایشی و…. اختصاص داده شده اند.

b8eac016 507a 4b00 be2b b1fba29b026c | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۵. بازارچه برلیان

ابن مجتمع خرید در مرکز شهر قرار دارد و از قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه بوده که دارای پنج طبقه میباشد. بازار اصلی این مجتمع در طبقه پایین، همکف و اول است. در طبقه‌ی زیرزمین، بیشتر فروشگاه‌ها به عینک و نقره اختصاص دارند. چند مغازه مخصوص یونیفرم‌های پرستاری و لوازم دانشجویی هم در آن دیده می‌شود. در طبقه‌ی همکف، ۸۰ درصد مغازه‌ها به عینک‌فروشی اختصاص یافته‌ و به همین دلیل اکثر اهالی شهر این پاساژ را به عنوان بازار عینک‌فروشی می‌شناسند. گرچه طبقات بالاتر رونق چندانی ندارند و به دلیل مشکلات زیاد از جمله قدیمی بودن و پله‌های باریک و نامناسب، تقریبا خالی هستند، طبقات پایین روزانه میزبان خریداران زیادی هستند که در جست و جوی کالای مورد نظر خود، به تک تک مغازه‌ها سر می‌زنند.

برلیان | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۶. پاساژ امیرکبیر

پاساژ امیرکبیر در خیابان خیام جنوبی قرار دارد و از قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه به شمار میرود. خیابان خیام سنگ فرش است و ماشینی از آن عبور نمیکند. وجود پاساژهای زیاد و سنگ فرش بودن آن باعث شده که این مکان از موقعیت خوبی جهت گشت و گذار بهره مند باشد.

۷. پاساژ انصار

پاساژ انصار از پاساژهای سه طبقه و روباز است که در خیابان امام قرار دارد. طبقه زیرین پاساژ به چایخانه و فروش کاغذ اختصاص داده شده است. در طبقه‌ی همکف و اول، فروشگاه‌های کارت عروسی است و چندین مغازه‌ی کیف و کفش مجلسی و ورزشی هم در بین آن‌ها دیده می‌شود.

مراکز خرید ارومیه
مراکز خرید ارومیه

۸. مجتمع تجاری طوبی

این مجتمع از تازه ساخت ترین و لوکس ترین مراکز خرید ارومیه میباشد که در آن انواع پوشاک به علاوه لوازم آرایشی برند خارجی و ایرانی به فروش میرسند.

e1a5b16a 4957 44e8 99b8 2e181c81d94d | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۹. مجتمع تجاری استادان

این مجتمع در خیابان استادان قرار داشته و از مراکز خرید لوکس به شمار میرود. انواع لباس مردانه و زنانه فاخر را از این پاساژ می‌توانید تهیه کنید.

1aae2fe1 7565 4a15 8c50 f9f72785b43e | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۱۰. مجتمع تجاری یاقوت

مجتمع تجاری یاقوت در شهرک فرهنگیان ارومیه اول شمالی (بازار مهین آباد) قرار گرفته است. این مجتمع دارای مغازه های متعدد خرید کیف، کفش، پارچه، پوشکاک، لوازم آرایش و ….. در شش طبقه میباشد.

fab882bf 5996 4210 8ad8 3b3bd83ba2ed | مراکز خرید ارومیه • درناتریپ ✈️

۱۱. مجتمع تجاری میلاد نور

این مجتمع در نزدیکی مجتمع عازمی و در خیابان استادان قرار گرفته است. مجتمع تجاری میلاد نور نمای بسیار جالبی دارد و خرید از این پاساژ به دلیل دسته‌بندی اجناس در طبقه‌های مختلف بسیار راحت شده است.

مراکز خرید ارومیه
مراکز خرید ارومیه

۱۲. پاساژ پردیس

اجناس موجود در این پاساژ، اغلب لباس، کیف و کفش زنانه و مردانه با مارک های معتبر ساخت ترکیه است و یکی از لوکس ترین مراکز خرید میباشد. این مجتمع دارای شش طبقه به همراه پارکینگ است.

مراکز خرید ارومیه
مراکز خرید ارومیه

۱۳. پاساژ جلالی اول شمالی

این مجتمع ۵ طبقه دارد که طبقه‌ی زیرزمین آن را پارچه‌سرا و طبقه هم‌کف آن را زرگری و بدلیجات و طبقات بالای آن را لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک مردانه و زنانه تشکیل داده است. نمای داخلی و خارجی زیبای این مجتمع و همچنین وجود چندین پله برقی در این مجتمع باعث شده پاساژی لوکس و مدرن به نظر بیایید. این مجتمع دارای دو ورودی است که ورودی اصلی آن روی بلوار ایثار است و ورودی دوم در کوچه اول شمالی است.

مراکز خرید ارومیه
مراکز خرید ارومیه

۱۴. بازار خیام جنوبی

خیابان خیام جنوبی ارومیه به خیابان بزرگ شهر ارومیه یعنی خیابان امام متصل است و در نزدیکی مرکز شهر ارومیه و بازار بزرگ قرار دارد. این خیابان، یکی از پررفت و آمدترین خیابان‌ها و بازار‌های شهر است که عبور و مرور وسایل نقلیه در این خیابان ممنوع میباشد. روبروی این خیابان، خیابان خیام شمالی قرار دارد که محل مطب پزشکان و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی است.

مراکز خرید ارومیه
مراکز خرید ارومیه
منبع سیری در ایران
نمایش نظرات (3)