بهترین رستوران های تبریز

 تبریز یکی از شهرهای قدیمی و با قدمت ایران است که فرهنگ و تاریخی غنی دارد. اگر کمی اهل شکم و غذا باشید، احتمال اینکه یاد کوفته تبریزی افتاده باشید بسیار زیاد است! وبخواهید با بهترین رستوران های تبریز آشنا شوید. این در واقع نشان دهنده‌ی نفوذ و اهمیت غذا در زندگی روزمره است. فرهنگ غذایی هر منطقه متاثر از عوامل مختلفی است .بنابراین توصیه می کنیم تا در طول سفر به هر گوشه از ایران و یا حتی جهان، حتما غذاهای محلی و سنتی آن ها را امتحان کنید. با درنا تریپ همراه باشید تا شما رابا بهترین رستورانهای تبریز آشنا کنیم.

| بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

بهترین رستوران های تبریز

1. رستوران باغ آنا یکی از بهترین رستوران های تبریز

انا | بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

یکی از بهترین رستوران های تبریز که دارای فضایی منحصربه‌فرد و درجه یک است را می‌توان رستوران سنتی و باغ آنا دانست. مساحت این باغ در حدود ۳۰۰۰ مترمربع بوده و در منطقه سردرود واقع شده است. مهمانان بلافاصله پس از ورود به این رستوران از زیبایی و طبیعت سرسبز آن شگفت‌زده شده و در یک آرامش فکری خاصی فرو خواهند رفت.

تنوع غذاهای سنتی و ایرانی در رستوران سنتی و باغ آنا بسیار زیاد بوده و واقعا خوشمزه هستند. مهمانان می‌توانند به سلیقه خود میز یا سکوهای تعبیه شده در رستوران را برای نشستن انتخاب کنند و از صرف یک وعده غذای فوق‌العاده در یک مکان دنج و لبریز از آرامش لذت ببرند. طراحی معماری این رستوران بسیار زیبا بوده و گل‌ها و گیاهان بسیاری در فضای آن به کار رفته‌اند.

آدرس : تبریز، کمربندی سردرود، ما بین زیرگذر اول و دوم, تبریز

2.فودکورت لاله پارک

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

لاله پارک مرکز خرید بزرگی در تبریز است که طبقه‌ی آخر آن به رستوران‌ها اختصاص دارد. در فودکورت لاله پارک چندین رستوران وجود دارد که غذاهای مختلف، از غذاهای سنتی ایرانی تا غذاهای بین‌الملل و فست‌فود ارائه می‌کنند. پس اگر برای خرید به این مرکز رفتید، نگران ناهار یا شام خود نباشید، هر آنچه خواستید، می‌توانید اینجا نوش جان کنید. در روزهای گرم سال می‌توانید در قسمت روباز این فودکورت هم نشسته و از نمای زیبای شهر لذت ببرید.

آدرس: اتوبان پاسدارن، مجتمع تجاری لاله پارک

3. رستوران قرآنی

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

قدیمی‌ترین رستوران تبریز که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد را می‌توان رستوران قرآنی معرفی کرد. فضای این رستوران بسیار سنتی و نوستالژیک بوده و غذاهای آن بسیار باکیفیت هستند.کباب‌های رستوران قرآنی بسیار خوش‌طعم و لذیذ بوده و کباب برگ آن را نمی‌توان در هیچ جای تبریز یافت. طعم بی‌نظیر در کنار کیفیت بالای مواد اولیه موجب شده که رستوران قرآنی در زمره یکی از بهترین رستوران های تبریز قرار بگیرد.

آدرس: خیابان جمهوری اسلامی، پاساژ کیان یک، طبقه دوم

4. رستوران سنتی برکه بهترین رستوران تبریز

1 | بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

رستوران سنتی برکه قابلیت پذیرایی از تعداد 280 نفر مهمان را دارا است. از اهداف این رستوران ایجاد فضایی شاداب و دلنشین و آرامبخش برای میهمانان، همشهریان و مسافرین است. مجموعه رستوران برکه در اصل، باغ رستورانی است منحصر بفرد با جذابیت‌های خاص! طراحی یک محیط سنتی مملو از درختان استوایی مانند موز، زیبایی خاصی به این فضا بخشیده است و جزو بهترین رستوران های تبریز است..وجود یک برکه در وسط رستوران که نماد این مجموعه است هم مملو از ماهی‌های زیبا و زینتی است که لطافت خاصی به مجموعه بخشیده.

آدرس: کمربندی سردرود – بعد از شهرک رجائی مابین زیر گذر اول ودوم

5. کباب سرای ریحان

| بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

کباب سرو شده در کباب سرای ریحان، بسیار خوشمزه و عالی است! به قدری که که مزه‌اش هیچ وقت از خاطرتان نخواهد رفت. این کباب سرا، محیط و فضای خوبی هم دارد و دکورش هم سفید و روشن است که به دلبازی هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

آدرس: تبریز، دروازه تهران، نرسیده به هتل مرمر

6. رستوران شاهگلی

| بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

رستوران شاهگلی تبریز وسط استخر ائل گلی قرار گرفته و غذاهای فوق العاده ای هم دارد و البته صبحانه‌های این رستوران هم به شدت توصیه می‌شود، سرویس این رستوران به صورت سلف سرویس است، پس می‌توانید با خیال راحت از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: خیابان شاهگلی، فلکه ائل گلی، استخر شاهگلی

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

7. رستوران جلالی

| بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

اولین شعبه‌ی رستوران جلالی، در سال ۱۳۶۰ در شهر سردرود (نزدیکی تبریز) فعالیت خود را آغاز کرد. درواقع شادروان حاج اسماعیل جلالی سردرود از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه‌ی رستوران‌داری آغاز کرد. رستوران وی واقع درشهر سردرود، یکی از خوش آب‌و‌هواترین شهرهای استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد که به‌عنوان بهترین رستوران تبریز با منوی انواع کباب‌های ایرانی معرفی شد.شعبه سوم در سال ۱۳۹۶ با سالنی با دکوراسیون شیک به این مجموعه اضافه شد.

آدرس: میدان فهمیده – طبقه ی فوقانی مرکز خرید رشدیه

 8. رستوران گازماخ

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

رستوران گازماخ یکی دیگر رستوران‌های تبریز است، اما در منوی آن چند مورد فست‌فود هم پیدا می‌شود. گازماخ در فارسی به معنی “ته‌دیگ “است و غذاهای این رستوران همگی به همراه ته‌دیگ سرو می‌شود که طعم بسیار خوبی هم دارد. کباب تابه‌ای‌های گازماخ یکی از سه کباب تابه‌ای برتر تبریز است. علاوه‌بر آن ماهیچه، خورشت هویج، قیمه و خورشت بادمجانش را هم باید حتما امتحان کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم حتما سری به این رستوران بزنید. جوی مدرن و آرام بر این رستوران حاکم بوده و قیمت‌های آن نسبتا بالا است.

آدرس: تبریز، کوی ولیعصر، انتهای خیابان شریعتی شمالی، ضلع شمالی میدان بهارستان، نبش ده متری مقدم

9. مرکز خرید ستاره باران

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

مرکز خرید ستاره باران نیز یکی از مراکز خرید بزرگ در شهر تبریز است که مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته است. اگر به سمت خیابان نصف راه تبریز رفتید و برای ناهار یا شام، به دنبال جای خوب و دنج بودید، حتما سری به  فودکورت ستاره باران (واقع در طبقه پنجم) بزنید که با سرو انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی، به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند. به علاوه در فصل بهار و تابستان نیز می‌توانید از تراس فودکورت استفاده کرده و در فضای باز غذای‌تان را نوش جان کنید.

آدرس: تبریز، بلوار ۲۲ بهمن، میدان جهاد

10. رستوران بارمان

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

رستوران بارمان می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و همچنین بین‌المللی را نوش جان کنید. رستوران بارمان محیطی بسیار زیبایی دارد و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به تبریز، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: تبریز، جاده تهران، ۵۰۰ متر پایین‌تر از سه راهی اهر به سمت تبریز

11. رستوران بام تبریز، زیباترین رستوران های تبریز

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز

رستوران بام تبریز، همان‌طور که از نامش پیداست، در یکی از مرتفع‌ترین نقاط و جزو بهترین رستوران های تبریز واقع شده و چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد. این رستوران در بالای پارک جنگلی و کوهستانی عینالی جا خوش کرده است و در کنار هوای مطلوب این منطقه، قاب زیبایی را از شهر تبریز پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد. اگر خواستید یک غذای گرم و لذیذ را در آب‌وهوای کوهستانی تبریز تجربه کنید، حتماً سری به رستوران بام تبریز بزنید و خاطره‌ای خوش از سفرتان بسازید.

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از پل عابر پیاده، تفرجگاه عینالی، بالای کوه عینالی، جنب مسجد عون بن علی

12. رستوران ایپک یولی  جزوبهترین رستوران های تبریز

| بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

رستوران ایپک یولی یکی از بهترین رستوران‌های تبریز (خیابان دارایی) است که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، از جمله انواع کباب ایرانی و ترک را سرو می‌کند. البته این رستوران شعبه‌ی دیگری هم دارد که در اتوبان پاسداران، کوه عینالی، بام تبریز واقع شده است. پس اگر به کوه عینالی رفتید، می‌توانید طعم غذاهای لذیذ این رستوران را هم بچشید.

آدرس: خیابان دارایی دوم، مرکز تجاری کاسپین

13. رستوران مظفریه؛ جزو بهترین رستوران های تبریز

Alaedin Travel Mozafarieh Resturant In Tabriz 1 | بهترین رستوران های تبریز • درناتریپ ✈️

رستوران مظفریه تبریز محیطی بزرگ، زیبا و کم‌صدایی دارد، اما از آن مهمتر غذای مخصوص‌شان «اوزون کباب» یا «کباب دراز» که زبانزد خاص و عام شده است.

آدرس: ولیعصر فروغی جنب مسجد جوادالائمه کوی شیخ محمد خیابانی

پیام بگذارید