عمارت اطلسی، به گذشته سفر کنید!

عمارت اطلسی با قدمت 100 ساله خود توسط مهندسان کلیمی و یهود ساخته شده است. و الگوی مهندسی آن برگرفته از معماری آلمانی است. جالب این است که بدانید در آن زمان از اسکلت فلزی برای ساخت این بنا استفاده شده است.ما در این سری از نوشتار قصد داریم شما را بیشتر با این بنای به یادماندنی آشنا کنیم با ما در درناتریپ همراه باشید.

عمارت اطلسی

اولین چیزی که واژه ی اطلس به ذهن ما تداعی می‌کند تصویری با وسعت بی‌کران و سادگی و در عین حال جذابیتی وصف ناشدنی در عین خاص بودن است؛ مجموعه کافه رستوران اطلس همواره تلاش می‌کند با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت در محیطی آرام و صمیمی، تصویری مملو از طعم و مزه‌های خاص و لحظات خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود ایجاد کند‌، کافه رستوران اطلس با وجود فضاهای متفاوت می تواند مکانی مناسب برای جلسات، میهمانی ها و دورهمی‌های خاص باشد.

عمارت اطلسی
عمارت اطلسی

باورش سخت است، اما برخی از کافه ها قرن هاست که وجود دارند. فقط تصور کنید که می توانید برای یک قهوه وارد شوید و اطراف شما را اشیایی با قدمت 100 یا حتی بیشتر سال احاطه کنند. و چه بسیار داستان هایی از این قبیل مکان ها! این مقاله به شما درباره کافه قدیمی می گوید که ممکن است بخواهید در سفر بعدی خود از آن دیدن کنید. کافه اطلسی که از این کافه های نوستالژی و با قدمت تهران است امروزه به عنوان کافه موزه مورد استفاده همگان قرار دارد.

منوی کافه عمارت اطلسی

منو کافه اطلسی همانند دکوراسیون داخلی آن، فقط ایرانی و سنتی نیست. منو این کافه ترکیبی از نوشیدنی‌ها سرد و گرم، دمنوش‌های گیاهی ایرانی و شربت‌های دلپذیر ایرانی همراه با دسر و کیک‌های مدرن و سنتی سایر کشورها است. از نوشیدنی‌ها سرد می‌توان به شربت سکنجبین اشاره کرد. شربت سکنجبین خیار، شربت مخصوص شهر تهران و بسیاری از شهرهای مرکزی ایران است که در این مکان ارائه می‌شود. این شربت، از سایر شربت‌های ایرانی در منوی این کافه، جذاب‌تر است. از دیگر نوشیدنی مخصوص تابستان این مکان، قاشق‌تراش است.

کافه عمارت اطلسی
کافه عمارت اطلسی

درباره کافه بردگیم اطلسی

ما تو کافه بردگیم اطلسی باکلی بازی فکری باحال و خنده دار منتظرتونیم تا بیاید و خودمون یادتون بدیم و بعد دورهم بازی کنیم .راستی حتی اگه تنهاهم هستی ما توی کافه همیشه بازیکنای حرفه ای داریم که باهاتون بازی کنن

امکانات عمارت اطلسی

دستگاه کارت‌خوان : دارد
 غذا : دارد
 غذای گیاهی : دارد
 صبحانه : دارد
 قهوه موج سوم : دارد
 فضای باز : دارد
 سیگار کشیدن : فقط در قسمت فضای باز
 سرویس بهداشتی : دارد
 موزیک : دارد
 رزرو تلفنی : دارد
 بیرون‌بر : دارد
کافه عمارت اطلسی
کافه عمارت اطلسی
 مناسب برای قرار دونفره : بله
 مناسب برای قرار گروهی : بله، بالای ۲۰ نفر
 مناسب برای خانواده : بله
 مناسب برای کودکان : بله
 گالری : دارد
 تلویزیون : دارد
 فضای ویژه VIP : دارد
 پریز برق : دارد
 بازی و سرگرمی : دارد
کتابخانه : دارد

 

عمارت اطلسی
عمارت اطلسی

تلفن : 66975237 021

ساعت کار کافه : 8-22

آدرس کافه اطلسی: تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست، کوی پارس پلاک 3

پیام بگذارید