بهترین کافه های اصفهان، بهترین کافه های سنتی و مدرن

از آنجایی که شهر اصفهان یکی از توریست پذیر ترین شهر های ایران محسوب می شود.از نظر امکانات نیز باید در موقعیت خوبی باشد. بهترین کافی شاپ های اصفهان یکی از مهم ترین مکان های تفریحی گردشگران هستند بنابراین در شهرهای توریستی نقش مهمی دارند. ما در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین کافه های اصفهان آشنا کنیم.کافه هایی که با فضا و دکوراسیون متفاوت پاتوق اهالی شهر و گردشگران هستند.

c10 | بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

کافه رادیو؛ بهترین کافه های اصفهان

یکی از بهترین کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه رادیو است. جالب است بدانید این کافه یک نشریه مخصوص خود به نام قهوه دان دارد و استفاده از گوشی همراه در آن ممنوع است! البته نگران این موضوع نباشید کافه رادیو به قدری جذاب است که نبود تلفن همراه اصلا به چشم نمی‌آید. اگر اهل کتاب خواندن هم باشید در کافه رادیو آن قدر کتاب وجود دارد که بهشتی برای دوستداران کتاب به شمار می‌رود. در این کافه می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را سفارش دهید.

بهترین کافه های اصفهان
بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران حیات

این کافه در خانه‌ای صفوی متعلق به شاه عباس قرار دارد. البته از فضای داخل خانه برای کافه استفاده نشده است و کافه حیات فقط در حیات این خانه قرار دارد. در این کافه می‌توانید با اعماق وجود حس و حال تاریخی شهر را درک کنید.

برای قرارهای دونفره عاشقانه‌تان حتماً به این کافه سر بزنید. هوای آزاد و بودن در کنار عمارتی با معماری زیبا و ظریف، حتماً اوقات خوبی را برایتان خلق خواهد کرد.

کافه های اصفهان
کافه های اصفهان

کافه افرا، بهترین کافه های اصفهان

کافه افرا یکی از کافه های مدرن اصفهان محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. استفاده از چوب در طراحی فضای داخلی این کافه، حس زندگی و شادابی را به مشتریان انتقال می‌دهد. برای تقویت این حس، به کرات از گیاهان مختلف نیز در طراحی فضای داخلی کافه استفاده شده است.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)

یکی از خاص‌ترین کافه‌ها و چایخانه‌هایی که در ایران وجود دارد چایخانه آزادگان است. این چایخانه پر است از لوازم عتیقه و قدیمی که به خوبی حس و حال یک موزه را برای مشتریان تداعی می کند. در چایخانه چاه حاج میرزا صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع دسر، مخلفات، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی تک نفره، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ محلی معروف اصفهانی‌ها قابل سفارش است.

بهترین کافه های اصفهان
بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران آرامش،بهترین کافه های اصفهان

همان‌طور که از نام این کافه پیداست در این مکان می‌توانید با آرامش مطلق غذایتان را میل کنید و باعث تمدد اعصابتان شوید. زیرا فضای این کافه به طوری دکور شده است که بتواند فضای آرامش بخش و دل پذیری را برای مشتریان ایجاد کند. شاید برایتان جالب باشد که کافه آرامش با این مقدار از آرامش! جزو کافه‌های بزرگ اصفهان محسوب شده و دارای دو سالن ۲۰ نفره برای برگزاری جشن تولد و مناسبت‌های گوناگون است.

کافه های اصفهان برای تولد
کافه های اصفهان برای تولد

کافه لوتوس اصفهان

لوتوس از آن کافه‌های خوشگل و خوش آب و رنگ است ک در عمارت زیبای شکرچیان واقع شده است. فضای داخلی آن نسبتا بزرگ و دل‌باز است و به خاطر تعداد زیاد پنجره نور خوبی را از بیرون دریافت می‌کند. بالکن کافه یکی از جاهای منحصر به فردا آن و روبه محله قدیمی و زیبای سنگ بهارخواب‌ها است.

کافه ایرونی، جزو کافه های اصفهان برای تولد

کافه ایرونی یک کافه دنج و جمع‌وجور در جوار میدان نقش‌جهان اصفهان است. از قالی ایرانی که در قسمتی از این کافه پهن شده است تا رومیزی‌هایی با نقش و نگار زیبای ایرانی و حال و هوای کافه، همگی این کافه را برازنده نام ایرونی کرده‌اند. دیوارهای کافه ایرونی با آجر تزئین شده است و این آجرها تا بالای سقف گنبدی شکل ادامه دارد. خلاصه که کافه ایرونی از زیبای فضا و حس و حال خوب و کیفیت و طعم مطبوع چیزی کم ندارد.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

کافه هرمس،بهترین کافه های اصفهان

کافه هرمس یکی از بهترین کافه های اصفهان است که تزیینات و دکوراسیون آن بسیار چشم‌نواز و زیبا است. محیط آرام و دلنشینی دارد و برای صرف وعده صبحانه و یا نوشیدنی های سرد و گرم بسیار مناسب است. یکی از تزیینات قابل توجهی که در این کافه استفاده شده یک لوستر بزرگ با تزیینات آشپزخانه مانند قاشق چنگال و … است که قابل توجه بسیاری از مشتریان آن قرار گرفته.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

کافه هست

کافه هست یکی از کافه های دنج اصفهان محسوب می‌شود. این کافه در خیابان چهارباغ قرار دارد.  کافه هست همیشه مشتریان خاص و منحصر‌به‌فرد خود را دارد. فضاسازی این کافه به حدی زیبا و دوست‌داشتنی طراحی شده است که با حضور در این کافه، تمامی احساسات بد خود را فراموش خواهید کرد. کافه هست یکی از بهترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود و بسیاری از مردم محلی اصفهان، آن را به‌عنوان پاتوق همیشگی خودشان انتخاب می‌کنند.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

کافه فیکا اصفهان

در کافه فیکا امکان سرو غذا هم در فضای باز و هم فضای بسته داخلی وجود دارد. فیکا دکوراسیون داخلی و تزئینات زیبایی دارد و به دلیلی پنجره‌های بزرگی که دارد از نور مناسبی برخوردار است. موسیقی ملایم و دل‌نشینی که همواره در فضای بزرگ کافی‌شاپ پخش می‌شود آن را به محیطی مناسب برای قرارهای دوستانه و عاشقانه تبدیل کرده است.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

کافه آلند،بهترین کافه های اصفهان

تزیینات و دکوراسیون کافه آلند بسیار زیبا و دلنشین است طوری که طراحی این فضا کار کسی نمی تواند باشد جز یک بانوی خوش سلیقه. کافه آلند همانطور که از اسمش پیداست (آلند به معنی طلوع خورشید) دارای نور پردازی بسیار زیبایی می باشد و از المان ها و رنگهای شاد جذابی در طراحی این کافه استفاده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این کافه را می توان نزدیکی این کافه به شهر کتاب اصفهان، نام برد. که باعث می‌شود قشر بزرگی از دانشجویان و کسانی که علاقه به خواندن کتاب دارند به این کافه مراجعه کرده و کتاب خود را مطالعه کنند.

| بهترین کافه های اصفهان • درناتریپ ✈️

منبع جاباما سفرمارکت
نمایش نظرات (2)