معروف ترین رستوران های تهران

رستوران ارکیده؛ از بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران
بهترین رستوران های تهران

مجموعه رستوران های ارکیده دارای 7 شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران بوده و بیش از 60 سال سابقه فعالیت دارد. در کلیه شعب رستوران ارکیده در محیطی با ترکیب معماری اصیل و مدرن، غذاهای متنوع و متناسب با طیف گسترده ای از سلیقه ها و همچنین امکاناتی نظیر سالن VIP، خانه بازی کودکان، کافی شاپ مجزا، پارکینگ اختصاصی و … توانسته اند به رستوران محبوب افراد بسیاری تبدیل شوند.

رستوران کوهپایه

بهترین رستوران های تهران
بهترین رستوران های تهران

رستوران کوهپایه یک رستوران ایرانی بسیار زیبا و وسیع در دل کوه است . هم دارای سالن سرپوشیده با دکوراسیونی جذاب است و هم دارای یک فضای بزرگ مملوء از درخت و گل های زیبا می باشد . منوی غذایی آن در سطح بالا از نظر قیمتی قرار دارد .

رستوران مسلم

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

رستوران مسلم بازار قدیمی ترین کبابی بازار تهران نیست. حدود 20،15 سالی می‌شه که با مدیریت آقای مسلم راستگو صاحب رستوران مسلم بازار شروع به فعالیت کرده است. به جرات می توان گفت مسلم شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین رستوران بازار تهران است. وارد سبزه میدان که می شوید شاهد صف بسیار طولانی و درازی خواهید بود که شاید حدود صد نفر در آن ایستاده‌ باشند.

رستوران تهران بین

scaled | بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

رستوران تهران بین، یک رستوران لوکس و مجلل واقع در پنت هاوس برج عرفان در سعادت‌آباد است که با محیطی بسیار زیبا و لاک چری، می‌تواند گزینه‌ای مناسب، برای ساختن یک روز رؤیایی برای شما باشد. طراحی محیط داخلی رستوران و کافه‌ی تهران بین، هر بیننده‌ای را برای چند دقیقه هم که شده، به تحسین و تمجید، وامی‌دارد.

هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زیبا، لوسترهایی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است که به سلیقه‌ی شما میهمانان ارجمند، داده‌شده، تا بنا به سفارش و سلیقه‌ی خود، بتوانید، آن را انتخاب کنید.

رستوران شاندیز جردن

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

هدف اصلی در این مجموعه ایجاد تجربه ای متمایز از غذاهای ایرانی تهیه شده از گوشت گوسفند و کباب های منحصر بفرد ایرانی و ارتقای چایگاه غذاها و سنت های ایرانی در میان علاقمندان در سطح بین المللی است. شاندیز با مشعوف کردن میهمانان با ارائه بالاترین کیفیت غذاهای ایرانی که مطلوبیت جهانی دارد به مصرف کننده ها ارزش می دهد.

این ارزش از همان مراحل اولیه که مواد اولیه است آغاز می گردد. تجربه چند دهه در تهیه مواد اولیه مرغوب و متمایز , ثبات کیفیت و گزینش غذاهایی که مطلوبیت عمومی و جهانی دارد و در آن لذت از طعم گوشت نقش اساسی دارد. شاندیز در تنوع غذاها هارمونی متناسبی را حفظ کرده و غذاها را شایسته میهمانان ارائه می کند و این رویه را پیوسته حفظ کرده است.

رستوران طهران پاریس

2 | بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

کافه رستوران طهران پاریس از جمله کافه رستوران های مشهور تهران می باشد که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد این رستوران یکی دیگر از معروف ترین رستوران های تهران میباشد که دارای منویی متنفاوت است.

رستوران تماشا

1 | بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

رستوران تماشا در طبقه ششم مرکز تجاری میلاد نور قرار دارد . دسترسی به این طبقه از سایر طبقات مجزا است و دارای دکوراسیون و فضایی متفاوت نسبت به سایر فضاهای این مجتمع است . منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای هندی، ایتالیایی، بین المللی، مکزیکی، آسیایی – پیتزایی و بوفه غذای دریایی است . موسیقی زنده در آن جا پخش می شود و به دلیل وجود قلیان های ویژه برای افرادی که به قلیان علاقه دارند نیز مناسب است .

رستوران آنتروکوت

11 3 2 | بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

یکی از رستوران های فرانسوی معروف در تهران رستوران آنتروکوت است که تنها شعبه رستوران فرانسوی اصیل در تهران است. رستوران فرانسوی «آنتروکوت تهران» در سال 1380 بر مبنای استانداردهای جهانی رستوران های آنتروکوت، در خیابان شیرازِ تهران افتتاح شد. در طراحی این رستوران با الهام از المان های فرانسوی، دکوراسیون، موسیقی، آمبیانس، نحوه پذیرایی و سرو استیک های منحصر به فرد “آنتروکوت” حال و هوایی مشابه آنتروکوت فرانسه و ژنو ایجاد شد که با موفقیت بی نظیر و غیر قابل تصوری از سوی دوستداران استیک های پاریسی روبرو شده است. منوی ویژه آنتروکوت شامل استیک مخصوص آنتروکوت همراه با سس ویژه ای است که فرمول آن در انحصار مجموعه رستوران های آنتروکوت در سراسر جهان است.

رستوران نایب وزرا

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

رستوران نایب یکی از بهترین رستوران های تهران است که دارای قدمت 140 ساله است طی این سالیان، رستوران 5 نسل دست به دست شده است و الان دست نوادگان مرحوم غلامحسین نایب است . اگر علاقه ی زیادی به  کباب در انواع مختلف برگ ، سلطانی ، کوبیده و … دارید نایب گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود .

رستوران گردان برج میلاد

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

رستوران میلاد بزرگترین رستوران گردان جهان است ، از نظر تنوع غذا ، کیفیت و کمیت جزء رستوران های خوب محسوب می شود . تفاوت خارق العاده ای از نظر سبک پذیرایی و نوع غذاها با رستوران های خوب دیگر ندارد . مزیت آن تجربه سرو غذا در ارتفاع تقریبا 4000 متری و در رستورانی که عنوان بزرگترین رستوران گردان در جهان است . از نظر قیمت در سطح متوسط قرار دارد .

رستوران لئون

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

این جا حدود نیم قرن است که فعالیت می‌کند همچنین یکی از بهترین رستوران های تهران است به دلیل سال تأسیسش به رستوران لئون ۱۹۶۰ معروف شده است. منویی که برای این رستوران آماده شد بسیار متنوع بود و علاوه بر غذاهای مختلف، بعضی کباب‌های پرطرف‌دار ایرانی هم سرو می‌شد.با گذشت زمان رستوران لئون طلایی نه تنها به خاطر غذاهای با کیفیت و کباب‌های خوش طعم و لذیذش، که به خاطر محیط دوستانه و صمیمی، پرسنل محترم و خوش برخورد و خدمات با کیفیتش معروف شد و طرفداران زیادی نه فقط در تهران بلکه در شهرهای دیگر هم پیدا کرد.

رستوران کوبابا، بهترین رستوران های تهران

| بهترین رستوران های تهران • درناتریپ ✈️

این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران است که در تمام فصول با انواع غذاهای روز میزبان شماست و زمان رفتن به آن وابسته به خودتان است. در روزهای پنجشنبه و جمعه تمامی وعده‌های غذایی در این رستوران سرو می شود و شما می‌ توانید هر موقع که هوس کردید به اتفاق خانواده یا دوستانتان به کوبابا بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

پیام بگذارید