پارک آبی آبسار ؛ تجربه یک تفریح آبی در مدرن ترین و مجهزترین پارک آبی

پارک آبی آبسار، مجموعه ای منحصر به فردی از عملکردهای ویژه تفریحی، ورزشی و اقامتی در اصفهان است که در قالب یک معماری خاص و در کنار هم سازماندهی و ساخته شده است. فاز اول مجموعه آبی آبسار فقط شامل استخر آبسار بود که با افتتاح فاز دوم این مجموعه، تفریحات آبی هم به آن اضافه شد.

حالا وقت آن رسیده است که با قسمت‌های مختلف این تم‌پارک آبی جذاب آشنا شویم. از این میان سرسره‌ی پیچالوب را می‌توان نام برد که یکی از بلندترین سرسره‌های منطقه است که ارتفاع آن به 24 متر می‌رسد. رایدها و استخرهای مختلف که هر کدام ویژگی خاصی دارد

| پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

بخش های مختلف پارک آبی آبسار

1.رودخانه آرام

رودخانه آرام با پهنای متفاوت و با ارتفاع آب ۹۰cm با سرعت بسیار مناسب آب در فضایی آرام و دلنشین تجربه ای خاص را برای شما ایجاد می کند.
پارک آبی آبسار
پارک آبی آبسار

2.دریاچه

یکی از پر طرفدارترین بخش های پارک آبی آبسار دریاچه آن است که شامل بهترین و مجهزترین امکانات برای گذراندن وقت و تفریح در کنار دریاچه ای آرام است.

پارک آبی آبسار
پارک آبی آبسار

3.فوتبال صابونی

با تجهیز مجموعه آبی آبسار در بخش پارک آبی به فضای فوتبال انسانی امکان تجربه هیجان انگیز بازی های فوتبال در فضای پارک آبی فراهم گردیده است که مراجعین و بازدید کنندگان محترم می توانند  در این فضا به بازی های فوتبال صابونی و فوتبال دستی انسانی و فوتبال توپی مهیج پرداخته و از این فضای ویژه و منحصر به فرد لذت ببرند. امکانات فوق برای کلیه مراجعین عزیز در سانس های بانوان و آقایان فعال می باشد.

پارک آبی آبسار
پارک آبی آبسار

سرسره های پارک آبی آبسار

  1. سقوط آزاد
  2. بومرنگ
  3. کامی کازه
  4. چاله فضایی
  5. سرسره روباز و تونلی

| پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

سقوط آزاد

در این سرسره سقوط ۷ متری به صورت کاملاً ایمن و کنترل شده و درنهایت فرودی آرام در حوضچه آرامش را تجربه خواهید کرد. این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی های پارک های آبی دنیا به شمار میرود.

بومرنگ

پارک آبی آبسار
پارک آبی آبسار

در این سرسره بازی دو نفره با تیوپ وحرکت در تونل و مسیرهای رو باز و  پیچ در پیچ و سپس تجربه سقوط در سرسره u شکل به ارتفاع ۱۱ متر و  در نهایت فرود در یک حوضچه آرام و ایمن را تجربه خواهید نمود

کامی کازه

پارک آبی آبسار
پارک آبی آبسار

این بازی از هیجان انگیز ترین بازی های مجموعه آبسار به شمار میرود. در این سرسر افراد به صورت انفرادی و بدون استفاده از پد با تیوپ اختلاف ارتفاع ۱۷ متری را با سرعتی بسیار بالا طی می نمایند.

چاله فضایی

قضایی | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

این بازی یکی از بازی های مرسوم و مهیج پارکهای آبی است در این بازی تجربه حرکت در سرسره تونلی و پس از آن هیجان ورود به یک چاله قارچی شکل و در نهایت سقوط به یک حوضچه آب در شرایطی کاملا غیر منتظره برای شما ایجاد میکند. استفاده از این بازی به تمامی بازدید کنندگان توصیه می شود.

سرسره های روباز و تونلی

lg1598205329whlWY5c5 | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

در پارک آبی آبسار انواع سرسره های روباز و تونل با اختلاف ارتفاع های متفاوت با هیجان فراوان که برای سنین مختلف و سلیقه های مختلف طراحی گردیده و جهت ارائه خدمات به کلیه بازدید کنندگان موجود می باشد.

بخش استخر پارک آبی آبسار

استخر آبسار با برخورداری از استخر های شنا و شیرجه استخر کودکان مجزا و بخش قابل توجهی فضاهای آبی کم عمق از ظرفیت قابل توجهی برای فعالیتهای ورزشی و تفریحی آبی برخوردار است که شرایطی کاملا متفاوت را برای مراجعین محترم مهیا خواهد نمود.

آبی آبسار اصفهان 13 | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

جکوزی

در استخر آبسار سه دستگاه جکوزی در نقاط مختلف با دماهای متنوع مکان یابی و اجرا شده است که بازید کنندگان بر اساس سلایق مختلف آرامش را در این جکوزی ها تجربه نمایند.

| پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

سوناهای خشک و بخار

در استخر آبسار دو سونا با ظرفیت پذیرایی بالا بصورت سونای خشک و سونای بخار با طراحی داخلی بسیار جذاب و آرامش بخش برای استفاده مراجعین در کنار حوضچه آب سرد و دوش های مجزا فراهم شده است

.من scaled | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

امکانات رفاهی پارک آبی آبسار

در مجموعه استخر آبسار دو سان شامل کافی شاپ و رستوران غذاهای فست فود آماده ارائه انواع فست فود و نوشیدنی ها و همچنین بستنی و انواع کیک و … به میهمانان عزیز میباشد.

  1.  کافی شاپ: کافی شاپ پارک آبی و استخر با امکانات عالی و بهترین کیفیت و تنوع فراوان آماده خدمت به مراجعین و بازدید کنندگان می باشد
  2. دسر سرا : دسر سرای آبسار با انواع شیرینی های شکلاتی و سنتی و معجون های میوه ای و مغز دار آماده خدمت رسانی می کند.
  3. فست فود وتریا: این رستوران شامل منوی کاملی از غذاها و فست فود ها می باشد که نیاز شما به غذا را تامین می کند.

سایر سالن های مجموعه

مجموعه ورزشی آبسار دارای امکاناتی دیگر از قبیل سالن اسکواش آبسار، سالن پاتیناژ آبسار، مرکز آب درمانی آبسار، سالن بولینگ آبسار، سالن بدنسازی آبسار و سینما سه بعدی و … می باشد که قسمتی از آن راه اندازی شده اند و بخش های دیگری در حال راه اندازی می باشد.

1 1 | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

ساعت کاری مجموعه آبسار اصفهان

آقایان:

روزهای زوج، از ساعت 20 الی 24، روزهای فرد، از ساعت 14 الی 24

بانوان:

روزهای فرد، از ساعت ۱۰  الی ساعت  22

9e29d952 pic 1 min | پارک آبی آبسار • درناتریپ ✈️

آدرس: استان اصفهان ـ شهر سپاهان ـ بلوار شاهد

 تلفن تماس : ۰۳۱۳۶۵۱۰۱۰۰

پیام بگذارید