وسایل غیر ضروری در سفر

بسیاری از ما گمان میکنیم که باید در سفر خود هر چیزی که میشود را برداریم و بتوانیم سفری عالی را تجربه کنیم، اما متوجه نیستیم که چه چیزهایی در سفر برای ما مورد نیاز است و بسیاری از وسایلی که برمیداریم نیز غیر ضروری بوده و کاربردی برای سفر ندارند. با درناتریپ جهت آشنایی با وسایل غیر ضروری در سفر همراه شوید.

How to pack your carry on bag for flying photo by flickr user Lyza Tips for Packing and Traveling with Carry on Luggage Only | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

۱. لوازم غیر ضروری بهداشتی

تنها وسایل ضروری بهداشتی مانند صابون، شامپو، کرم و … را بردارید و بقیه چیزها را در ظرف های پلاستیکی ۱۰۰ میلی لیتری بریزید. اگر با هواپیما سفر می کنید، بطری های بزرگ و وسایل اضافی را در خانه بگذارید و کیف مناسبی برای حمل در کابین هواپیما تهیه کنید.

وسایل غیر ضروری در سفر
وسایل غیر ضروری در سفر

۲. مطالعه در تعطیلات

برای مطالعه، تنها کتابی را که دوست دارید در سفر بخوانید را بردارید و از برداشتن کتاب های زیاد خودداری کنید. همچنین در نطر داشته باشید که اکثر هتل ها جهت اقامت دارای کتابخانه میباشند.

وسایل غیر ضروری در سفر
وسایل غیر ضروری در سفر

۳. لباس های دقیقه آخر

تنها لباس هایی که میدانید در سفر به آنها احتیاج پیدا میکنید را بردارید و از برداشتن لباس های غیر ضروری یا خریدن لباس های زیاد در سفر خودداری کنید.

1398115150343754 | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

۴. وسایل قیمتی

احتمال گم شدن وسایل قیمتی در سفر وجود خواهد داشت، پس هیچگاه وسایل قیمتی شما ارزشش را ندارند که با خود به سفر ببرید و بهتر است آنها را در جای امنی در خانه نگهداری کنید.

وسایل غیر ضروری در سفر
وسایل غیر ضروری در سفر

۵. کتابچه راهنمای سفر

کتابچه راهنمای سفر از وسایل ضروری میباشد که در سفر بسیار به شما کمک خواهند کرد، ولی میتوانید نرم افزار راهنمای سفر را بر روی لپ تاب یا وسایل الکترونیکی دیگر نصب کنید.

online Educational media | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

۶. اتو مو و صاف کننده مو

شاید برای بیرون رفتن در خیابان، استفاده از صاف کننده مو جزو ضروریات باشد، ولی در تعطیلات اینطور نیست! صفحات داغ صاف کننده مو را خانه بگذارید و در سفر کمی به موهای خود آزادی دهید.

مو حرفه ای بخار دار پرومکس promax 5850 | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

۸. غذا و نوشیدنی مورد علاقه تان

پیدا کردن یک فنجان چای خوشمزه در کشوری مثل فرانسه دشوار است، پس شاید هوس کنید تعداد زیادی چای کیسه ای با خود همراه ببرید، ولی اگر جدی بخواهیم بگوییم، شما دارید به تعطیلات می روید. در فرهنگ جدید و ناشناخته ای که به آن سفر می کنید غوطه ور شوید. شاید غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه جدیدی در سفر پیدا کنید. بهتر است در برداشتن غذا و نوشیدنی کمی تجدید نظر کنید.

وسایل غیر ضروری در سفر
وسایل غیر ضروری در سفر

۹. پیراهن های رسمی

شاید موقعیتی در سفر مانند شام خوردن زیر ستاره ها در تراس پشت بام هتلی شش ستاره در دوبی پیش بیاید که پیراهن دارای یقه و سرآستین سفید مورد نیاز شود، اما واقعاً غیر ممکن است که رسمی ترین لباس هایتان را بتوانید در سفر کاملاً تر و تمیز نگه دارید. از تی شرت و پیراهن های غیر رسمی استفاده کنید که بتوان به راحتی آن ها را تا کرد و بلافاصله پوشید. اگر واقعاً مجبور هستید که لباس های رسمی با خود بیاورید، بررسی کنید که هتل شما تجهیزات خشک شویی و اتوکشی داشته باشد، وگرنه رسمی لباس پوشیدنتان کاملاً بی نتیجه خواهد بود.

10 260 | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

۱۰. حوله

استاندارد بیشتر هتل ها به گونه ای است که حوله هایی را در اختیارتان قرار می دهند، پس حوله های شخصی خود را روی درب یکی از اتاق های خانه تان آویزان کنید. مشکل اصلی حوله های ساحلی است، چون که شاید دلتان نیاید حوله سفید پرزدار هتل را پر از شن و ماسه کنید. راهکار مناسب استفاده از حوله های مسافرتی میکروسکوپی مایکروفایبر است که آب را به خوبی جذب می کند و به سرعت خشک می شود.

Wholesale Salon Towels | وسایل غیر ضروری در سفر • درناتریپ ✈️

از طريق سیری در ایران
پیام بگذارید