قطار فدک | معرفی قطاری لوکس و ۵ ستاره

قطار فدک اولین قطار ۵ ستاره ایرانی میباشد که همیشه سعی بر ارائه خدماتی ممتاز به مهمانان و مسافران خود دارد. مسافرت با قطار علاوه بر امنیت بالا، احساس راحتی بیشتری به انسان میدهد و در صورت خرید بلیط قطاری ۵ ستاره، از امکاناتی بینظیر بهره مند خواهید شد. نمونه ای از این امکانات عبارت اند از:

قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم

تزییناتی لوکس و مدرن در بخش های مختلف

قابلیت تنظیم دمای درونی قطار

تخت هایی بزرگ

امکان کنترل دما در هر کوپه

امکان سفارش دادن غذاهای خارجی

ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

توالت های فرنگی و ایرانی وکیوم

قطار فدک
قطار فدک

خدمات قطار فدک در ابتدای سفر

برای ورود مهمانان به داخل قطار، نیازی به صف های طولانی نیست و گیت های خاصی برای مهمانداران در نظر گرفته شده است. مهمانداران قطار در ابتدای سفر به گرمی از مسافران استقبال خواهند نمود. مسافران می‌توانند مانند سفرهای هوایی در هنگام نیاز، با فشردن دکمه تعبیه شده در هر کوپه با مهمانداران ارتباط برقرار کرده و از با کیفیت‌ترین سرویس بهره ببرند. مسافران در هر تایمی از سفر میتوانند انواع نوشیدنی سرد یا گرم را سفارش بدهند. شرکت اتریشی Donhauser که بزرگترین مجموعه کترینگ در آسیاست، منوی غذایی این قطارها را فراهم میسازد. با خرید یکی از بلیط های این قطار در مسیر تهران به مشهد یا قم به مشهد، امکان اقامت رایگان در هتل انتخابی به همراه خدمات رایگان در هتل را در روز بعد از حرکت دارا خواهید بود. و با خرید بلیت از این بلیت‌ها، در مسیر برگشت، امکان اقامت در هتل‌های ذکر شده را با خدمات رایگان در روز قبل از حرکت از مشهد دارید.

مسیرهای تهران-مشهد، قم-مشهد، زنجان-مشهد و تهران-اهواز، مسیرهایی هستند که خدمات قطارهای فدک در چهار کلاس متفاوت در آنها ارائه میشود. در هر واگن از این قطار، ده کوپه چهار تخته متناسب با ارگنومی بدن طراحی شده اند. جهت سرو راحت تر غذا، برای هر صندلی، یک میز مناسب مقابل مسافران تعبیه شده است. وجود عایق های مختلف باعث شده است که هوای داخل قطار هدر نرفته و در تابستان ها خنک و زمستان ها، هوا گرم باشد. وجود سیستم تهویه هوای مطبوع در هر کوپه باعث شده است که تنظیم دمای کوپه بنا به میل مسافران باشد. وجود سیستم عایق صوتی باعص میشود تا صداهای مزاحم در محیط کوپه به گوش نرسند. پرسنل نظافتی این قطارها در هر نوبت به نظافت قطار در بخش های مختلف میپردازند.

قطار فدک
قطار فدک

در هر کوپه، دو نمایشگر فول اچ دی ۱۵ اینچی قرار دارد که سیستم صوتی و تصویری با بستر شبکه و امکانات گوناگون به همراه ریموت کنترل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. داشبورد کنترلی نیز بر روی نمایشگر لمسی کوپه‌ی سرویس در اختیار مهماندار قرار دارد تا امکان ارتباط با مهمانان، دریافت سفارش مهمانان و کنترل امنیت واگن را از طریق دوربین های مداربسته برای مهمانان فراهم آورد.

قطار فدک
قطار فدک

قطارهای فدک با همکاری شرکت اسنپ، برای مهمانان کلاس‌های ویژه و بیزینس سرویس جابه‌جایی فراهم کرده تا مسافران برای آغاز یا پایان سفر با استفاده از اپلیکیشن اسنپ و استفاده از کد تخصیص یافته، از هر نقطه‌ی شهر به ایستگاه راه آهن برسند یا در برگشت از ایستگاه به منزل بازگردند.

Fadak snapp web | قطار فدک • درناتریپ ✈️

منبع سیری در ایران
پیام بگذارید