راه های خرید ارزان بلیط هواپیما

سفر با هواپیما به نسبت سایر وسایل حمل و نقل سریعتر است و برای مسافت های دور یا مسافت هایی که زمان زیادی نیاز به طی کردن دارند مناسب است. یکی از دغدغه های مسافران هوایی، گرانتر بودن بلیط هواپیما میباشد و خیلی ها سعی دارند بهای کمتری جهت تهیه بلیط هواپیما بپردازند. در این پست ما چندین روش برای خریدن بلیط هواپیما را به شما معرفی میکنیم، با درناتریپ همراه باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما

روش اول: شناسایی زمان خرید

پرواز ها در بخش های مختلف سال به سه حالت فصل بالا، فصل میانه و فصل پایین تقسیم میشوند. فصل بالا که بازه تعطیلات را مانند عید نوروز و تابستان در بر میگیرد، بیشترین مسافر در این زمان بوده و قیمت بلیط هواپیما افزایش میابد. فصل میانه شامل دوره ای میشود که قیمت بلیط کاهش نسبی میابد، مانند فصل پاییز و نیمه فروردین تا ابتدای تابستان شامل این بخش میشوند. فصل پایین با حالتی گفته میشود که قیمت بلیط تقریبا در پایین ترین حد خود قرار دارد و شامل بازه زمانی خرداد ماه و فصل زمستان میشود.

cca7c1ce 7220 438d 8f63 7a85d2313a08 | خرید ارزان بلیط هواپیما • درناتریپ ✈️

روش دوم: بلیط پرواز خارجی ارزان در اواسط هفته

پروازهای خارجی معمولا در اوایل و اواخر هفته بیشترین تقاضا را دارند، پس برای سفر خارجی با بلیط ارزانتر، بهترین زمان وسط هفته است.

روش سوم: بلیط هواپیما خارجی ارزان با تورهای لحظه آخری

مسلما هیچ آژانسی نمیخواهد با صندلی خالی پروازی داشته باشد و در صورت وجود صندلی خالی، قیمت بلیط ارزان خواهد شد. در سایت‌هایی که این تورها را به خصوص در پروازهای چارتری ارائه می‌دهند، عضو شوید تا بلیط خارجی خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که خیلی هم دیر خرید نکنید، چون ممکن است پروازی برای شما پیدا نشود.

خرید ارزان بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما

روش چهارم: رمز تهیه بلیط ارزان هواپیما خارجی

سعی کنید در انتخاب مسیر پروازی انعطاف پذیر باشید و تنها روی یک مسیر، یک شرکت پروازی و یا یک فرودگاه اصرار نورزید. برای مثال، ممکن است یک هواپیما که نام آشنا نیست و خدماتی با کیفت مشابه هواپیمای نام آشنا ارائه میدهد، بلیط ارزانتری داشته باشد. ضمن اینکه ممکن است شهری چندین فرودگاه داشته باشد و توقف در یکی از این فرودگاه ها ارزانتر از دیگری باشد. همچنین عوامل دیگری چون محل قرار گیری صندلی هواپیما و یا ساعت پرواز در کاهش قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارند.

زمان خرید بلیط چارتر | خرید ارزان بلیط هواپیما • درناتریپ ✈️

روش پنجم: خرید انلاین بلیط هواپیما

خرید انلاین بلیط هواپیما از خرید فیزیکی آن ارزانتر است؛ زیرا نیازی به هزینه اضافی و اتلاف وقت خود برای در صف ایستادن و میتوانید قبل از مراجعه به آژانس مسافرتی، قیمت بلیط های پروازی را تنها با چند کلیک مشاهده کنید.

travel booking engine e1450275220892 1 | خرید ارزان بلیط هواپیما • درناتریپ ✈️

منبع سیری در ایران
پیام بگذارید