حمل و نقل عمومی در شیراز

حمل و نقل عمومی در شیراز

شیراز یکی از اصلی ترین نواحی گردشگری ایران به حساب می‌آید که نه تنها در ایران، بلکه گردشگران خارجی نیز ارادت خاصی به سفر به این شهر دارند. در این پست قصد داریم در مورد چگونگی سفر به شیراز و حمل و نقل درون شهری آن توضیح دهیم. با درناتریپ همراه باشید.

سفر هوایی

شیراز فرودگاه بین‌المللی دارد و از طریق آن می‌توان به کشورهای دیگر نیز سفر کرد. اگر قصد خرید بلیت را دارید، می‌توانید از سایت‌های فروش بلیت علی‌بابا کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که استفاده از این سایت ها و خرید بلیت آنلاین، تنها به شرط داشتن کارت های اعتباری (برای گردشگران خارجی کارت اعتباری گردشگری ایران) امکان پذیر است. ضمن اینکه بسته به تعطیلات نیز هزینه بلیط در مقاطعی از سال تغییر می‌کند.

آدرس فرودگاه: شیراز، بلوار مدرس، خیابان دکتر شاه‌چراغی، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب.

سفر جاده‌ای

41231917 | حمل و نقل عمومی در شیراز • درناتریپ ✈️

سفر با اتوبوس ممکن است کمی خسته‌ کننده باشد اما از نظر صرفه‌جویی بهینه‌تر است. می‌توانید شما نیز از طریق سایت‌های اینترنتی بلیط اتوبوس به صورت آنلاین خریداری کنید.

آدرس پایانه شیراز: شیراز، بلوار ساحلی شرقی، خیابان کاراندیش، پایانه مسافربری شیراز

سفر ریلی

از سفرهای بهینه و راحت به حساب می‌آید و شما نیز می‌توانید در طول سفر استراحت کنید. قطارهای سفر به شیراز در کلاس‌ بندی‌های مختلفی قرار دارد که می‌توانید از طریق انلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آدرس ایستگاه راه‌آهن شیراز: شیراز، ابتدای جاده‌ی سپیدان، بعد از ورودی جدید شهر صدرا، جلوتر از مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس، ایستگاه راه‌آهن شیراز.

حمل و نقل عمومی شیراز

شیراز جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که در تمام جهان مثال زدنی است. از تخت جمشید و پاسارگاد گرفته تا جاهای دیدنی دیگر. اگر با خودروی شخصی به این شهر سفر نکرده‌اید، داشتن اطلاعات در مورد حمل و نقل برایتان ضروری خواهد بود.

مترو

شبکه مرو شیراز در برخی از خطوط به طور کامل به بهره‌رداری نرسیده. می‌توانید از کارت اعتباری برای مترو استفاده کنید یا در غیر این صورت توکن بخرید.

IMG15474423 | حمل و نقل عمومی در شیراز • درناتریپ ✈️

اتوبوس‌های درون‌شهری

ارزان‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی شیراز به حساب می‌آیند. تنها نقطه ضعف اتوبوس‌های درون‌شهری زمان‌بر بودن آن است. اگر به حساب خود اهمیت می‌دهید و قصد ندارید پول زیادی را در سفر خرج کنید، می‌توانید اتوبوس را به عنوان گزینه مناسبی برای حمل و نقل انتخاب کنید.

تاکسی

تاکسی‌های شیراز در نوع مختلفی دسته بندی میشوند که ارزان ترین آن تاکسی آنلاین اسنپ است. در نظر داشته باشید که در صورت در اختیار نداشتن خودروی شخصی نمی‌توان به تمام نقاط شیراز با وسایل دیگر مثل مترو و اتوبوس سفر کرد و برای سفر به برخی نقاط شیراز تاکسی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

منبع destription
پیام بگذارید