بهترین رستوران های مشهد

یکی از جذابیت های سفر کردن علاوه بر لذت بردن از سفر و دیدن مکان های گردشگری مختلف، غذاگردی یا خوردن غذاهای محلی میباشد. از آنجا که شهر مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای ایران به شمار میرود و رستوران های بسیار خوبی هم دارد، میتوان در آن غذاهای مختلفی را در رستوران ها میل کرد. در این پست قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های مشهد بپردازیم.

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

۱. رستوران معین درباری

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

این رستوران از رستوران های معروف و قدیمی مشهد است. سالن غذاخوری این رستوران بر خلاف رستوران های شیک و مدرن امروزی، با چند پله از سطح زمین پایین تر است که دیوارها و سقف آیینه کاری شده و با گل های زیبا و مصنوعی و آکواریوم تزیین شده اند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی به همراه سالاد بار و میز اردور سرو می شود ولی معروف ترین غذای این رستوران، شیشلیک است.

آدرس :خراسان رضوی – مشهد مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت

۲. آشکده یاران گناباد

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

این رستوران تجربه ای عالی برای خوردن آش در مشهد محسوب میشود و در آن میتوانید انواع آش های خوشمزه را امتحان کنید. آشکده یاران گناباد در تمامی ساعات روز آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد و قیمت های آن نیز بسیار مناسب و پایین هستند.

آدرس: بلوار معلم، نرسیده به میدان دانش

۳. رستوران تشریفات

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

این رستوران از بهترین رستوران های مشهد در طرقبه است که در جاغرق واقع گشته و از نظر فضا سازی و طراحی محیط به عنوان یک جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق کشور معرفی شده است. فضای این رستوران که از رستوران های خوب مشهد محسوب می شود، بسیار زیبا طراحی شده است، آلاچیق های با طراحی منحصر به فرد، محیط گرم و صمیمی، پرسنل حرفه ای و سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و گفتنی است که شیشلیک این رستوران بسیار لذیذ و زبانزد است یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران این است که شما می توانید هر فصلی به آنجا رفته و از فضای زیبای آن لذت ببرید.

آدرس: مشهد، جاغرق، رستوران تشریفات

۴. رستوران پدیده شاندیز

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

یکی از بهترین رستوران ها در مشهد برای سرو کباب و شیشلیک، رستوران پدیده شاندیز است. رستوران های پدیده شاندیز در منطقه ای خوش آب و هوا در ۳۶ کیلومتری شهر مشهد واقع شده اند که در این منطقه انواع رستوران های ایرانی و بین المللی وجود دارد. رستوران تابستانی و باغ پرندگان، از جمله موارد دیگری هستند که در این منطقه می توانید مشاهده نمایید. رستوران های این منطقه بهترین و باکیفیت ترین غذاها را ارائه می دهند و البته برای خوردن غذا در این جا هم باید هزینه بالایی را بپردازید.

آدرس: ۳۶ کیلومتری شهر مشهد، رستوران پدیده شاندیز

۵. رستوران پسران کریم

پسران کریم 2 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران از قدیمی ترین رستوران های مشهد است که از سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۶ توسط مرحوم کریم قاسم زاده اداره می شد و پس از آن نیز پسرانش مدیریت این رستوران را برعهده گرفتند. اکنون ۲ رستوران دیگر نیز به پسران کریم اضافه شده است و این رستوران در برج آلتون و مجتمع مروارید نیز دارای شعبه می باشد، اما شعبه اصلی آن در بلوار خیام ۲۳ قرار دارد. چلو گوشت و چلو ماهیچه پسران کریم از محبوب ترین غذاهای این رستوران می باشند.

۶. دیزی سرای سید

سنگی1 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

در دیزی سرای سید، دیزی را از صبح زود در ظروف سنگی با گوشت فراوان بار می گذارند و شما می توانید یک دیزی خوشمزه و چرب را با ماست و ترشی در یک محیط فوق العاده نوش جان کنید. دیزی های این رستوران به قدری لذیذ است که از جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شود. در منوی غذای این رستوران، کباب و غذاهای دیگر نیز دیده می شود، اما پیشنهاد می کنیم که اگر گذرتان به آن جا افتاد، دیزی اش را از دست ندهید.

آدرس: مشهد، ابتدای جاده جاغرق

۷. فست فود پرسپولیس

perrrrrr1213456789lvbcqweee | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران همانطور که از نامش پیداست، رستوران هواداران پرسپولیس است و در اینجا همه چیز به رنگ قرمز به نظر میرسد. بر روی در و دیوارهای این رستوران ها میتوانید تصاویر بازیکنان تیم پرسپولیس را مشاهده کنید و اگر خوش شانس باشید، شاید بتوانید یکی دو تا از این بازیکن ها را نیز همان جا ببینید. غذاهای این رستوران نیز با سلیقه هوادران پرسپولیس نام گذاری شده اند و می توانید پیتزای سلطان یا پیتزای سرخ سفارش دهید.

آدرس: بلوار جانباز و نبش جانباز ۳

۸. رستوران ارم شاندیز

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

2913 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران دارای سه بخش فضای باز، سنتی و VIP میباشد و شما در آن میتوانید انواع سالاد و کباب را سرو کنید.

آدرس: مشهد، شاندیز، پس از میدان شهدا

۹. رستوران سدروس

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

این رستوران از رستوران های 4 شعبه میباشد که شعبه اصلی آن در خیابان سازمان آب و شعبه دوم آن نزدیک به حرم امام رضا (ع) قرار دارد. از امکانات این رستوران میتوان به پارک کودک، چایخانه، عکاسخانه و ….. اشاره داشت.

۱۰. رستوران باغ زیتون

a32fdb2d ac77 4b15 ba24 a6ab9ae46bef 1 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران در بلوار ملک آباد قرار گرفته است و طعم غذاهای آن بسیار عالی میباشد. از غذاهای اصیل این رستوران میتوان به وجود غذاهای ایتالیایی اشاره داشت.

۱۱. رستوران بام کوهسر

kouhsar sports and cultural complex pic 6 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران دارای دو بخش کافه و رستوران میباشد و از جذابیت های آن میتوان به فضایی مدرن، غذایی ایتالیایی و منظره ای زیبا در اطراف آن اشاره کرد.

۱۲. رستوران قصر طلایی و قصر درویش

این رستوران ها در هتل هایی مجلل قرار دارند و زیبایی محیط آنها باعث حیرت شما خواهد شد. از دیگر ویژگیهای مثبت این رستوران ها میتوان به تنوع غذایی آن اشاره داشت.

۱۳. رستوران الماس

main3303 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع در هتل الماس قرار گرفته است و میتوانید غذاهای متنوعی را در آن سفارش دهید.

۱۴. رستوران باباقدرت

resturant 07 babaghodrat min | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران در بنای کاروانسرای تاریخی فعالیت دارد و دارای بخش های مختلفی چون چایخانه، رستوران سنتی و …. است.

۱۵. رستوران نسیم لبنان

پسران کریم 2 1 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

در این رستوران شما میتوانید طعم غذاهای مختلف لبنانی را تجربه کنید که محبوب ترین آنها شاورما میباشد.

۱۶. رستوران رضایی

rezaeerestaurant mashad 6 | بهترین رستوران های مشهد • درناتریپ ✈️

این رستوران از قدیمی ترین رستوران های مشهد میباشد که در آن میتوانید منو مختلفی از چلوکباب را پیدا کنید.

منبع سیری در ایران
پیام بگذارید