بهترین اپلیکیشن های ترجمه در سفرهای خارجه

سفرهای خارج از کشور از جذاب ترین سفرهایی است که هر شخصی میتواند داشته باشد. سفرهای خارجه در کنار جذابیت های خود میتواند مشکلاتی چون آشنا نبودن با فرهنگ و زبان مقصد را داشته باشد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود نرم افزارهای ترجمه، میتوان برخی نرم افزارها را با خود جهت راحتی سفر به همراه داشت. با درناتریپ جهت آشنایی با بهترین اپلیکیشن های ترجمه در سفرهای خارجه همراه باشید.

Google Translate 1 | اپلیکیشن های ترجمه • درناتریپ ✈️

۱. گوگل ترنسلیت (Google Translate)

این اپلیکیشن محبوب ترین اپلیکیشن ترجمه میباشد که از امکانات جذاب بسیاری برخوردار است. شما می‌توانید یک عکس از منوی غذا را در یک رستوران بگیرید و آن، منوی غذا را برای شما ترجمه خواهد کرد”. همچنین می‌توانید از طریق صفحه لمسی گوشی خود برای کشیدن نمایه‌های متنی و ترجمه خودکار توسط این اپلیکیشن استفاده کنید. ترجمه متن آنلاین گوگل به ۱۰۳ زبان، و همراه با سایر ویژگی‌ها ( ازجمله ترجمه متن آفلاین درصورتی‌که شما اتصال اینترنتی نداشته باشید) و در تنوع کمتری از زبان‌ها در دسترس است. برای استفاده از این برنامه می توانید جملات و کلمات را بنویسید یا دوربین گوشی را بالای منو یا نوشته ها بگیرید، صحبت کنید یا با انگشت برروی صفحه بنویسید و ترجمه آن را تحویل بگیرید. اگر گوشی شما اندروید است از Google Assistant استفاده کنید تا یک جمله را به سرعت و به صورت شنیداری برای شما ترجمه کند. در این حالت نیازی به باز کردن یک برنامه نیست کافیست با صدای بلند جمله ای را که می خواهید بگویید و ترجمه آن را از گوگل بشنوید.

Google Translate 1 1 1 | اپلیکیشن های ترجمه • درناتریپ ✈️

۲. وی گو (WayGo)

اپلیکیشن وی گو ارزش بالای زیادی برای مسافرت به چین، ژاپن و کره را داراست. استفاده از این اپلیکیشن رایگان و کاکرد آن تقریبا مانند گوگل ترنسلیت است. با استفاده از دوربین بر روی منوی غذایی میتوانید ترجمه متون را به انگلیسی مشاهده نمایید.

اپلیکیشن های ترجمه
اپلیکیشن های ترجمه

۳. تریپ لینگو(TripLingo)

این اپلیکیشن بیش از ۳۰،۰۰۰ صوت ضبط شده در مورد پول، فرهنگ و غذا دارد و یک فرهنگ لغت آفلاین و هزاران عبارات به زبان‌های مختلف را در خود جای‌داده است. وجود مترجم صوتی فوری به۴۲ زبان موجود و توانایی برقراری ارتباط با مترجم انسانی از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می آید.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

Speak Translate | اپلیکیشن های ترجمه • درناتریپ ✈️

۴. ممرایز(Memrise)

ممرایز نرم افزاری است که یادگیری زبان را طی ۲۰۰ دوره آموزشی انجام میدهد. با استفاده از این اپلیکیشن، شما میتوانید مکالمه محلی را یاد گرفته و در مورد اصطلاحات استفاده شده در کشور مقصد بیشتر بدانید. شما می‌توانید برخی دروس را در نسخه رایگان این اپلیکیشن امتحان کنید، اما درعین‌حال اگر بخواهید به‌تمامی دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشید، برای شروع به یک اشتراک ماهیانه به قیمت ۵ دلار نیاز خواهید داشت.

اپلیکیشن های ترجمه
اپلیکیشن های ترجمه

۵. آی ترنسلیت ویس(iTranslate Voice)

عملکرد نرم افزار بهدین صورت است که شما بتوانید یک مکالمه کامل را به دو زبان برحسب ویژگی ” ترجمه صوتی” و از طریق جفت سازی دو تلفن همراه با یکدیگر داشته باشید. بعدازاین که شما دو زبان موردنظر را انتخاب کردید، فقط کافی است که به تلفن خود بگویید چه چیزی را نیاز دارید و این اپلیکیشن هم‌ متن و هم ترجمه صوتی آن را برای فرد دیگر فراهم خواهد کرد؛ و وقتی آن‌ها به زبان خود به خواسته شما پاسخ دهند، ترجمه آن به زبان انگلیسی برای شما ایجاد خواهد شد. این اپلیکیشن نیاز به خرید اشتراک دارد که شما می‌توانید اشتراک دو ماه آن را ( به قیمت ۹.۹۹ دلار ) و یا به‌ صورت سالیانه (به قیمت ۳۹.۹۹ دلار) خریداری نمایید.
iTranslate Voice از نامش پیداست که چه کاری انجام می دهد: ترجمه مکالمه صحبت شده بین دو زبان. پس از انتخاب دو زبان هر شخص به زبان مادری خود صحبت می کند. این اپلیکیشن هم زمان ترجمه ای دقیق را با صدای بلند برای شما می خواند. همینطور می توانید کلمات و جملات را با استفاده از صدای خود جستجو کنید ترجمه آنها را در Phrasebook ذخیره کنید و زمانیکه آن را نیاز داشتید استفاده کنید. بر خلاف سایر اپلیکیشن های دیگر این اپلیکیشن رایگان نیست اما اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های مترجم بر مبنای صدا در بازار هستید این برنامه ارزشش را دارد که برای آن هزینه پرداخت کنید.

اپلیکیشن های ترجمه
اپلیکیشن های ترجمه

۶. مایکروسافت ترنسلیتر(Microsoft Translator)

دارا بودن بسته های زبان افلاین، مبتنی بودن به دوربین گوشی و همچنین تبدیل گفتار به متن، از ویژگی های بارز این نرم افزار میباشد که بر روی گوشی هایی با سیستم عامل آی او اس، اندروید و ویندوز فون قابل نصب است. بهره مندی از قابلیت افلاین آن تنها بر روی ویندوز فون ها قابل اجرا است.

بهترین اپلیکیشن های ترجمه
بهترین اپلیکیشن های ترجمه
منبع سیری در ایران
پیام بگذارید