چگونه در ایران از سایت درآمد زایی کنیم؟

امروز می خواهیم راه های کسب درامد از طریق سایت ها را مورد بررسی قرار دهیم. روزانه میلیون ها  وب سایت در سر تا سر جهان با هدف های مختلف به وجود می آید. هر سایت یک هدف جدا، یک موضوع جدا و یک فعالیت تقریبا متمایز از سایر سایت ها دارد اما همه ی صاحبان وب سایت ها یک هدف مشترک دارند: کسب درآمد از سایت! با ما همراه باشید تا به شما راه های کسب درآمد از سایت را آموزش دهیم.

290 2905735 picture make money online png 1 | • درناتریپ ✈️
اگر هنوز برای ساخت سایت اقدام نکرده اید میتوانید با استفاده از آموزش های طراحی سایت فرادرس کار خود را شروع کرده و همین امروز یک سایت حرفه ای برای کسب و کار اینترنتی تان راه اندازی کنید.

مزایای داشتن وب‌سایت

بازاریابی اینترنتی

به جای اینکه هزینه های صرصام آور کنید کافیست وب سایت خود را از طریق سئو و راهکار های بازاریابی اینترنتی بهینه سازی کنید تا حتی زمانی که در خواب هستید درآمد داشته باشید! برای اینکار یا باید Seo یا Search Engine Optimization (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) را یاد بگیرید و یا یک متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید.

 داشتن سایت باعث می شود بهتر بتوانید برند سازی کنید.

اگر سایت شما بازدید مناسبی داشته باشد و خدمات و محصولات قابل قبولی داشته باشید قدرت و اعتبار سایت بالایی پیدا میکنید و این سبب محبوب شدن برند شما می شود و خریداران زیادی را روانه سایتتان میکند.

2332 | • درناتریپ ✈️

جذب مشتریان هدفمند

یکی از مهمترین مزایای سئو این است که شما مطالب و محتوایی را آماده می کنید که مشتریان هدفمند را به سایت شما جذب می کند چرا که وقتی کاربر چیزی را در گوگل سرچ میکند به آن نیاز دارد و به احتمال زیاد از سایت شما خرید می کند. پس اگر وبسایت شما  هوشمندانه و هدفمندطراحی  و راه اندازی شده باشد، قطع به یقیین  آن محصول یا خدمات توسط این بازدیدکننده خریداری خواهد شد.

 کسب در آمد جانبی

با داشتن وب سایت میتوانید علاوه بر معرفی خدمات خود درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از طریق اینترنت نیز داشته باشید که کاپریلا می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

1545815083 DqinLK digital shutterstock 470 | • درناتریپ ✈️

 صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی

برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی هزینه‌های بسیاری مثل اجاره یا خرید مکان فروشگاه، هزینه‌ی تجهیزات، حقوق کارکنان و… را باید متحمل شوید. در دنیای وب شما فقط به وبسایت خوب و حرفه ای  نیاز دارید تا  از هزینه های سنگین دوری کنید.

 داشتن فروشگاهی نامحدود

محدودیت های فروشگاه حقیقی به ویژه محدودیت در محل فروشگاه، در وب سایت های فروشگاهی وجود ندارد و فروشگاه شما در 24 ساعت شبانه روزه و در هفت روز هفته باز است و خریداران میتوانند سفارش خود را از هر نقطه دنیا ثبت کنند.

word image 22 scaled | • درناتریپ ✈️

روش های کسب درآمد با وب سایت

 

کسب درآمد از سایت با ارائه خدمات آنلاین

اکثر افرادی که وارد کسب و کار اینترنتی و افتتاح یک سایت می شوند فکر می کنند سریعاً به درآمد میرسند در حالیکه نمی دانند اگر با همچین تفکری وارد رقابت کسب کارهای آنلاین شوند احتمال شکست آنان بسیار زیاد است. چون چیزی با عنوان کسب درآمد سریع و یک شبه از اینترنت وجود ندارد، اما در روش آزاد کاری یا فریلنسینگ میتونید در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر به درآمد آنلاین دست پیدا کنید.

online shopping e commerce internet png favpng vxdg8zXFnnZ8Q6eaKLMuX5aGT 1 | • درناتریپ ✈️

تولید محتوا یکی از روشهای کسب درآمد سایت

اگر با این شغل آشنایی کمی داشته باشید حتماً جمله “Content is King” را شنیده اید. به جرئت می توان گفت که تولید کننده های متحوا نقش خون در فضای اینترنت را بازی میکنند بدون محتوا اینترنت هیچ ارزشی ندارد. برای کسب درآمد از این روش همانطور که گفته شد باید مهارت یا تخصصی در حوزه مورد نظر خود داشته باشید، و یا به عبارتی چیزی برای ارائه داشته باشید، نمونه کارهای خود را در سایت تان قرار دهید و برای انجام پروژه ها زمان بگذارید.

کسب درآمد از سایت فروشگاهی

راه اندازی فروشگاه های اینترنتی یکی از پر سود ترین و جذاب ترین روش های درآمد زایی از اینترنت است. اگر شما محصولات خوب و محتوای خوب تر در مورد محصولات و خدمات خود در وب سایتتان قرار دهید می توانید به سود بسیاری دست پیدا کنید. شما هم میتوانیدبا آموزش های دیجیتال مارکتینگ به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی فکر کنید و به درآمد زایی خود بی افزایید.

2 | • درناتریپ ✈️

همین امروز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نه چندان معروف درآمدهای بسیار بالایی از طریق فروش کالا دارند.قرار نیست از همان روز اول یک فروشگاه بزرگ راه بی اندازید، تنها کافی است شورع کنید محصولاتی برای فروش تهیه کنید یا آن ها را با مشارکت تولیدکنندگان برای فروش آماده کنید. در حال حاضر نمونه های موفق این فروشگاه ها هم در سطح اینترنت و هم در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام اقدام به فعالیت می کنند و درآمد های بسیار بالایی دارند.

بازاریابی پورسانتی یا Affiliate Marketing

برخی از صاحبان راسنه های آنلاین به پلتفرم‌های Affiliate Marketing یا بازاریابی پورسانتی می‌پیوندند تا به صورت مداوم از طریق معرفبی محصولات به مخاطبانشان  کسب درآمد کنند. افیلیت مارکتینگ روشی برای کسب درآمد است که در آن صاحبان رسانه های آنلاین مثل وب سایت ها و دارندگان پیج ها در فروش محصولات دیگران مشارکت می کنند و در  قسمتی از سود فروشنده شریک می‌شود. در این روش صاحب رسانه با تبلیغ محصولات و خدمات فروشنده در ازای فروشی که از طریق سایت صاحب رسانه انجام می‌شود پورسانتی را از فروشنده می گیرد.

affiliate marketing | • درناتریپ ✈️

مدل کسب درآمد از تبلیغات

در نهایت آخرین مدل و البته آسان ترین مدل برای کسب درآمد از سایت، قرار دادن رپورتاژ آگهی سایت های دیگر در وب سایت خودتان است. در این روش هرچه جامعه مخاطبان شما بیشتر و محبوب تر باشید درآمدتان هم بیشتر است. وب سایت های ایرانی محبوب از طریق جذب رپورتاژآکهی درآمد های بسیار کلانی دارند. در این مورد نیز نشریلا را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما برای کسب درآمد از این روش حتما باید سایتی با محتوای بسیار زیاد داشته باشید. تعداد بازدید کننده هم که بسیار مهم است، اگر بازدید کننده تان زیاد نباشد کسب درآمد از این روش نمیتواند گزینه ایده آلی باشد. پس در ابتدای راه باید قید کسب درآمد از این روش را بزنید. معمولاً وب سایت های خبری و وبسایت هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت می کنند و در زمینه خود مرجع محسوب می شوند در این روش کسب درآمد بسیار موفق تر هستند.

advertising type | • درناتریپ ✈️

کسب درآمد از سئو و بهینه سازی سایت

اگر وب سایت داشته باشید غیر ممکن است با اصطلاح سئو آشنایی نداشته باشید. دانش سئو به دارندگان وب سایت های کمک می کند تا صفحات وب سایتشان را در جستجوهب گوگل در نتایج اول قرار دهند. این دانش برای هر دارنده ی وب سایتی ضروری است. در صورتی که به سئو تسلط داشته باشید هم می توانید بازدیدکنندگان وبسایت خود را افزاریش دهید و هم اینکه با قبول کردن پروژه های سئو دیگران درآمد بسیار بالایی را کسب کنید.

فرادرس بعنوان بزرگترین پلتفرم آموزشی کشور آموزش های لازم جهت طراحی سایت و روش های کسب درآمد از اینترنت و… را دارد و یکی از مزیت های این سایت کیفیت آموزش بالا در کنار قیمت مناسب آن می باشد.
پیام بگذارید