وسایل لازم در سفر جاده ای

سفر جاده ای از دیگر سفرهایی میباشد که گردشگران برای مقاصد مختلف انتخاب میکنند که این سفرها مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این سفرها یا میتوان با وسایل نقلیه شخصی سفر کرد و یا با اتوبوس و وسایل نقلیه توریستی مقصد خود را انتخاب کنید. برخی وسایل در سفر جاده ای مورد نیاز هستند که در این پست درناتریپ قصد دارد به بررسی و معرفی کامل آنها بپردازد.

وسایل لازم در سفر جاده ای
وسایل لازم در سفر جاده ای

لیست وسایل مورد نیاز برای سفر جاده ای

در جمع آوری وسایل مورد نیاز برای سفر جاده ای باید لباس های گرم و راحت بردارید و برخی وسایل دیگر همانند کباب پز و سیخ جوجه جهت به سیخ کردن کباب و لذت بیشتر از سفر نباید فراموش شود. البته باید این نکته را توجه داشت که جهت سفر واجب تر از این وسایل را شما نیاز دارید تا بتوانید سفر بسیار خوبی داشته باشید.

وسایل لازم در سفر جاده ای
وسایل لازم در سفر جاده ای

۱. لباس مناسب

لباس یکی از مهم ترین وسایل سفر محسوب میشود و هر لباسی را بسته به موقعیت خاص خود باید برداشت. در تابستان لباس نخی و در زمستان لباس های گرم باید برداشت.

وسایل لازم در سفر جاده ای
وسایل لازم در سفر جاده ای

۲. کیسه خواب و چادر مسافرتی

کیسه خواب و چادر مسافرتی از وسایل مهم برای سفرهای کمپینگ به شمار میروند که در هنگام کوهنوردی و یا شب مانی در طبیعت بسیار مناسب هستند. البته توجه داشته باشید که در هنگام خرید چادر باید به فضای چادر مسافرتی، وزن، ظرفیت و تعداد پنجره های آن توجه داشت.

وسایل لازم در سفر جاده ای
وسایل لازم در سفر جاده ای

۳. خوراکی

خوراکی از دیگر چیزهایی است که باید در سفر به همراه خود داشته باشید. غذاهایی که امکان فاسد شدن آن بسیار کم است، مناسب ترین غذاها به شمار می آیند که از آنها میتوان به کنسرو، ذرت بو داده، میوه های خشک، نودل و آبمیوه های مدت دار اشاره داشت.
میتوانید در سفر خود پیک نیک و یا اجاق گاز سفری با خود بردارید که با آن میتوان غذاهایی مختلفی را درست کرد. همراه داشتن چای کیسه ای، قند، شکر و قهوه برای صبحانه بسیار مناسب میباشد. برای صبحانه فلاسک چای بسیار مناسب است.

Healthy Travel Snacks Blog | وسایل لازم در سفر جاده ای • درناتریپ ✈️

۴. زیرانداز

زیرانداز از دیگر وسایل ضروری در سفر به شمار می آید که اندازه آن بنا به سفرهای فرد دارد. اگر اهل سفرهای گروهی هستید، زیرانداز شما باید بزرگ باشد. البته توجه داشته باشید که هر زیرانداز برای موقعیت خاصی استفاده میشود، برای مثال، زیر انداز مربوط به طبیعت گردی با زیرانداز مربوط به کوهنوردی تفاوت دارد. اگ رجزو افرادی هستید که به استراحت خود اهمیت زیادی میدهید، میتوانید صندلی تاشو را نیز به همراه خود بردارید.

2 1 2 | وسایل لازم در سفر جاده ای • درناتریپ ✈️

۵. جعبه کمک های اولیه

این جعبه ها بسیار سبک و قابل حمل هستند و برای زمانی که فرد مصدوم شده باشد کاربرد دارد. این جعبه شامل باند، بتادین، چسب زخم و…. است.

5 14 | وسایل لازم در سفر جاده ای • درناتریپ ✈️

۶. وسایل آشپزی

و در آخر وسایل آشپزی از دیگر واجبات سفرهای جاده ای هستند که از آنها میتوان به قاشق، بشقاب، قابلمه، روغن سرخ کردنی یا پخت و پز، ماهی تابه و….. اشاره داشت.

974ec61b908523d7a191cb2f3cad735b | وسایل لازم در سفر جاده ای • درناتریپ ✈️

۷. دیگر وسایل

این وسایل از نطر ضروری بودن اهمیت کمتری از وسایلی که در بالا معرفی شد دارند که از آنها میتوان به حشره کش، چراغ قوه، فندک، دستمال کاغذی، ژل آتشزا، بادبزن، خمیردندان، مسواک، کرم ضد آفتاب، نقشه، قطب نما، عینک آفتابی، جی پی اس و پاوربانک اشاره کرد.

این هم وسایل مورد نیاز سفر برای گردشگران جاده ای میباشد و اگر احساس میکنید در این لیست نام وسیله ای جا افتاده است، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پیام بگذارید