هتل دریایی ترنج ؛ نگین دریایی کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد یک هتل پنج ستاره است که با توجه به ساختار محیط آرام و زیبا به یکی از بهترین هتل های جزیره مرجانی کیش در مکانی بکر با اکوسیستم طبیعی تبدیل شده هتل دریایی ترنج کیش روزانه پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی که با تور کیش به این جزیره زیبا و مرجانی وارد می شوند می باشد.

رزرو مستقیم هتل ترنج کیش

مشابه این هتل تنها در مالدیو و کارائیب ساخته شده است. اتاق ها در میان آب ساخته شده و بدون کوچکترین آسیبی به محیط زیست، گردشگران و مسافران را به دامن طبیعت جذب می کند در این منطقه بکر، همه چیز از آرامش برخوردار است و جریان آب نیز چندان مواج نیست که آرامش خیال میهمانان را به هم بزند.

در ساخت این هتل بسیار زیبا تلاش شده است که به محیط زیست آسیب وارد نشود به همین دلیل مصالح هتل مطابق مطابق با استانداردهای روز دنیا و بی ضرر برای برای طبیعت می باشد.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش با توجه به یک دست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، موقعیت شناسی و ساخت این مجموعه با در نظر گرفتن شرایطی همچون ساحل یک دست ، مشاهده طلوع و غروب خورشید و همچنین رقص ماهی ها و لاکپشت ها و مرجان ها نمای زیبایی به هتل دریایی ترنج اضافه کرده است.

فاصله و اختلاف سطح شدید از سطح دریا باعث ایجاد موج شکن طبیعی شده که موجب آرامش و نبودن طوفان و موج های شدید در این هتل زیبا شده است. این هتل جذاب با توجه به بکر بودن و دور از شلوغی و هیاهو بودن این نکته را شامل می شود که دسترسی به مرکز شهر با خودرو حدود 15 دقیقه بوده و میتوان از خودرو های هتل نیز استفاده نمود و به مرکز شهر و مکان های تفریحی دیگر سر زد.

هتل ترنج کیش

معماری هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از نظر معماری و ساختار به صورت ترنج بوده ونام این هتل هم بر همین اساس انتخاب گردیده معماری خاص و منحصر به فرد و ایجاد فضای زیبا و طبیعی و استفاده از عناصری مانند شیشه در این طراحی، ببه مشکل پسندان این انکان را می دهد، که سفر کاملا متفاوتی را تجربه کنند.

معماران و مهندسان این مجموعه با بهرگیری از فناوری و دانش مدرن هتل را به گونه ای طراحی کرده اند که هیچ موج سهمگینی این هتل را تهدید نکند.

این مجموعه سوئیت هایی به تعداد 100 عدد که همگی بر روی دریا هستند و دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی می باشند. این سوئیت ها با سکله چوبی به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا ب صورت یک ترنج می باشند.

در این هتل واحد ها  40 متری 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و 2خوابه VIP هستند.این هتل پنج ستاره از دو مجموعه تشکیل شده است، یکی از این مجموعه ها روی خشکی و دیگری از ویلاها بروی دریا قرار دارند.

معماری داخلی هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش

امکانات رایگان هتل ترنج عبارتند از: سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، اینترنت ، صبحانه بوفه ، مینی بار (شارژ اولیه)، سرویس روزانه برای مراکز خرید.

1. اتاق ها و سوئیت ها

اتاق های هتل ترنج

تمام 100 سوئیت این هتل علاوه بر اینکه کف دارای شیشه ای هستند و میهمانان می توانند کف دریا را مشاهده نمایند، دارای بالکن های اختصاصی نیز می باشند که بسته به نوع سوئیت ها میهمانان می توانند از منظره ترنج، غروب آفتاب و دریا لذت ببرند.

فضاهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته و سوئیت های رویال است که به تفکیک چشم انداز دارای قیمت های متفاوتی می باشند.دکوراسیون و امکانات موجود در واحدهای اقامتی به گونه ای در نظر گرفته شده که میهمانان هر چه را می خواهند در دسترس داشته باشند و از نظر ایمنی نیز اتاق ها بسیار ایمن هستند همچنین انرژی هر اتاق از پنلهای خورشیدی گرفته می شود و به دور از هرگونه آلودگی هستند.

2.رستوران های این مجموعه هتل مرجانی ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش

 رستوران خورشید با کف شیشه ای :

تماشای دریا و حیات طبیعی هنگام غذا خوردن تجربه ای است خاطره انگیز و به یاد ماندنی، کف این رستوران طوری طراحی شده است که این تجربه ی دلپذیر رل برای شما امکان پذیر کند.

رستوران تاج :

در این رستوران که بسیار زیبا و طراحی خاص خود را دارد میهمانان صبحانه و عصرانه خورد را میل می کنند. این رستوران در عین زیبایی و آرامش بسیار مدرن و جذاب به نظر می رسد.

رستوران ساحلی:

در این رستوران گردشگران و میهمانان می توانند ناهار و شام را به صورت بوفه و در مجاور دریا تناول کنند و از منظره زیبایی دریا و صدای روح نواز آب لذت ببرند . در این مکان تخت ها و میزهای برای راحتی و آسایش گردشگران تعبیه شده است.

محیط هتل ترنج کیش

3. کافی شاپ

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل مرجانی ترنج با منویی متنوع و با کیفیت در مکانی فوق العاده دنج و زیبا پذیرای میهمانان هتل است. این کافی شاپ با توجه به ذائقه گردشگران و همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی که مسافران به آنجا سفر می کنند دمنوش ها و نوشیدنی های خاص خود را دارند که می توان هر کدام را که باب میلتان است سفارش داده و از نوشیدن آن لذت ببرید.در این کافی شاپ انواع مختلف چای، دمنوش، قهوه، آبمیوه های طبیعی، و پیتزاهای مثال زدنی را می توان دید.

4. امکانات ورزشی

سالن ورزشی هتل ترنج

هتل مرجانی ترنج کیش دارای امکانات ورزشی همچون: سالن بیلیارد ، سالن بدنسازی ، فوتبال دستی ، ایرهاکی ، ماساژ ، اسپا ، والیبال ساحلی ، دوچرخه سواری است.

اگر کمی به دنبال هیجان و نشاط هستید، والیبال ساحلی می تواند به شما انرژی بخشد یا می توانید دوچرخه سواری در جزیره را امتحان کنید، سالن بدنسازی هتل رایگان است، و علاقمندان به این ورزش می توانند فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنند.

اسپا و ماساژ نیز گزینه خوبی برای کسانی هستند که می خواهند رفع خستگی کنند. اگر مشتاق ورزش های هیجان انگیز هستید 4 دقیقه طول می کشد تا با اتومبیل به باجی جامپینگ کیش برسید.

5. فضای باز هتل ترنج

IMG 20200421 181351 | هتل دریایی ترنج • درناتریپ ✈️

فضا و باغ هتل دریایی ترنج کیش با آلاچیق های زیبا به شما این فرصت را می دهد که در کنار عزیزانتان از منظره ی دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. کشتی یونانی از نزدیکترین جاهای دیدنی هتل ترنج است که با اتومبیل تا آنجا حدود 6 دقیقه راه است تماشای غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی و گرفتن عکس از منظره ی زیبا از کارهای مورد علاقه گردشگران در این جزیره است.

امکانات جانبی هتل

امکانات تفریحی در هتل ترنج

از سایر امکانات این هتل زیبا می توان به رستوران کافه گلف ، غرفه عکاسی ، خدمات گردشگری ، اجاره خودرو ، لمکده ، لاندری ،کلوپ تفریحات دریایی ، خانه بازی کودکان ، خدمات پزشکی ، آرایشگاه ، استخر سونا و جکوزی ، صندوق امانات ، ماهواره ، اعلام حریق و قایق های لوکس اشاره کرد.

محیط بازی کودکان در هتل

هدف از ساخت هتل هتل دریایی ترنج کیش

1ـ فراهم آوردن یک زندگی دریایی و اقامت بر روی آب. 2ـ هم نوایی با امواج دریا. 3ـ هم زیستی با موجودات دریایی. 4ـ جذب توریست طبیعت دوست. 5ـ دیدن طلوع و غروب آفتاب ساحل کیش.

همه این اهداف با تلاش شبانه روزی مهندسان ایرانی و با تکیه بر دانش و فناوری نوین به سرانجام رسیده و محیطی امن و اقامتی توام با آرامش را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است.

رزرو مستقیم هتل ترنج کیش

IMG 20200421 182031 | هتل دریایی ترنج • درناتریپ ✈️

دسترسی به هتل دریایی ترنج کیش

آدرس هتل ترنج : کیش ، میدان جاسک ، ابتدای جاده جهان ، بین میدان جاسک و کلبه هور

.

نمایش نظرات (2)