مجموعه گردشگری سیب لند : افسانه کوهستان

ترکیب ورزش و تفریح

مجموعه گردشگری سیب لند مجموعه ای بسیار مهیج و گردشگری است که در استان تهران واقع شده است این مجموعه جزو مدرن ترین و خاص ترین مجموعه های تفریحی _ورزشی ایران است. که با مجهز بودن به بهترین امکانات تفریحی می تواند شما را در کسب تجربه در سفر به شهر تهران شوکه کند. ما در درناتریپ قصد داریم شما را با این مجموعه تفریحی _ورزشی آشنا کنیم.

معرفی مجموعه سیب لند

سیبلند در منطقه‌ای با صفا و در نزدیکی قله دماوند و دریاچه سد نمرود، با فراهم آوردن امکانات متعددی همچون تله کابین، پیست اسکی، پیست اسکی کودکان، فضای برف بازی و تیوپ سواری، تله سیژ برای اسکی سواران، کافی شاپ و رستوران‌های متعدد بالای کوهستان با چشم انداز قله دماوند و دریاچه سد نمرود، سعی بر آن دارد که اوقات خوشی را برای استراحت خانواده‌های ایرانی فراهم آورد. سیبلند با ایجاد فضاهای اسکان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران و یک اقامتگاه بومگردی تهران مدرن مطرح است.

تله کابین مجموعه گردشگری سیب لند

تله کابین مجموعه گردشگری سیب لند به طول هفت کیلو متر سه سایت A,B,C را به یکدیگر متصل می نماید و یکی از طولانی ترین و مرتفع ترین تله کابین های دنیا محسوب می شود اکنون در فاز اول بهره برداری ۳ کیلومتر از این خط راه اندازی شده که مسافران را از ایستگاه مبدا به ارتفاع ۳۲۰۰ متری از سطح دریا میرساند. کابینهای ۸ نفره ،نرمال کابین وی آی پی و کابین کف شیشه ای ازشاخصه های این خط تله کابین است.

بهترین تیمهای فنی و اجرائی خارجی و داخلی با رعایت آخرین استانداردهای موجود جهانی تمامی مراحل اجرا زیر سازی قالب بندی آرماتوربندی و سایر امور مربوط به اجرای فونداسیون و سازه پایه های تله کابین را انجام دادند تا گردشگران با اطمینان خاطر طبیعت بکر کوهستان را نظاره کنند دوپلمایر نام شرکت مطرح اتریشی ای است که با ۱۳۰ سال سابقه ی اجرا در صنعت فن آوریهای کابلی هوایی مسئولیت طراحی و اجرای پروژه تله کابین مجموعه سیبلند در تمامی مراحل مکانیکال و الکتریکال را برعهده داشت.لازم به ذکر است تله کابین سیبلند هر ساله موفق به دریافت گواهی استاندارد از اداره_کل_استاندارد تهران شده و در تمام فصول توسط متخصیصن مربوطه بازرسی کلیه تجهیزات فنی تله کابین انجام میشود.

خدمات وی ای پی تله کابین تهران سیبلند

استفاده از آن برای انتقال گردشگرها ، ورزشکاران ، وسایل و مردم عادی در ارتفاعاتی که وسیله انتقالی دیگر مثل ماشین توان جابجایی ندارد بهترین گزینه است. خدمات وی آی پی یعنی ارایه دادن خدماتی ویژه به مسافران بر اساس پول و رتبه و اعتبارشان ، طوری که رضایت خاطر آنها جلب شود. تله کابین سیبلند بخاطر ارایه خدمات ویژه به مسافران به بهترین شکل ممکن بهترین تله کابین وی آی پی تهران را دارد.

نوع قدیمی فقط از کابل و یک اتاقک فلزی کوچک با نیمکتهای فلزی ساخته شده بودند که فرد بیشتر از ارتفاع لذت می برد تا دیدن مناظر و راحتی لازم وجود نداشت . امروزه وسیله هایی راحت و زیبا برای راحتی مسافران ساخته شده که مسافران همراه با لذت بردن از ارتفاع با دیدن مناظر زیر پایشان پر از هیجان شوند. تله کابین سیبلند مدرن ترین تله کابین ایران است زیرا که تمام امکانات مدرن برای راحتی مسافران را داراست.

تهران مناظر زیادی دارد ولی مناظری که در مسیر تله کابین سیبلند قرار دارد از بهترین مناظر است از یک سمت کوه واز سمت دیگر دریاچه این از بهترین تلفیقاتی است که میتواند در مناظر وجود داشته باشد و از این لحاظ هم تله کابین سیبلند بهترین تله کابین ایران است .

83002 | مجموعه گردشگری سیب لند • درناتریپ ✈️

زیپلاین سیب لند

زیپلاین سیبلند یکی از مدرن ترین و طولانی ترین زیپلاین های ایران است که در کوهپایه‌ های مشرف به قله‌ی دماوند طراحی و اجرا شده است. زیپ لاین برای کسانی طراحی شده که می خواهند در بستری امن از ترس از ارتفاع لذت ببرند و همزمان با سرعت هیجان انگیزی از یک طرف دره به طرف دیگر آن سر بخورند. اگر قصد استفاده از زیپ لاین را دارید می‌توانید با استفاده از تله کابین خود را به دهکده کوهستان سیبلند برسانید و از تجربه‌ای لذت بخش حداکثر بهره را ببرید.

لاین | مجموعه گردشگری سیب لند • درناتریپ ✈️

پیست اسکی

پیست اسکی سیبلند فیروزکوه در نود کیلومتری تهران یکی از استانداردترین پیست‌های اسکی در ایران است که دارای فضای اختصاصی اسکی کودکان نیز هست. اسکی عمدتا یک ورزش زمستانه محسوب می شود و با وجود اینکه امکان اسکی روی چمن هم وجود دارد ولی اولین تصویری که با شنیدن نام این ورزش مفرح به ذهن مخاطب متبادر می شود سرخوردن با شتاب و سرعت فراوان بر روی پیست اسکی پوشیده از برف در یک روز زمستانی است.

اسکی تهران2 | مجموعه گردشگری سیب لند • درناتریپ ✈️

پیست موتور سیب لند

پیست موتور چهارچرخ سیب لند در ایستگاه اول تله کابین و روبروی ساختمان اصلی دهکده هیجان قرار دارد.فاصله این پیست از پارکینگ کم است و پس از ورود به مجموعه در عرض ۴ دقیقه میتوان به آن رسید.فضای این پیست مرزبندی شده و مسیر کاملا صاف و ایمن میباشد.این موتورها که تا حداکثر وزن ۴۰۰ کیلوگرم را تحمل میکنن دو نفر ظرفیت داشته و استفاده کودکان به همراه والد جز یکی الزامات میباشد.

مجموعه رستوران های سیب لند

این مجموعه دارای رستوران ایرانی و فست فود و غذای فرنگی با منویی متنوع و جذاب است که رستوران ایرانی آن چشم اندازی زیبا به محوطه شرقی مجموعه دارد و در رستوران فرنگی شما نمایی چشم نواز از محوطه غربی ساختمان را نظاره خواهید کرد. این رستوران ها با فضا و دکوراسیون متفاوتو پرسنل مجرب و خوش برخورد مکانی مناسب برای صرف غذا و برگزاری مراسم دورهمی و جشن تولد و ثبت خاطرات خوش میهمانان گرامی است.

کافه چوبی سیب لند

کافه چوبی سیبلند در ایستگاه بالای تله کابین دهکده کوهستان و در ارتفاع ۳۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.وقتی با تله کابین به ایستگاه مقصد میرسید در منتهی الیه غربی محوطه یک کافه ،بزرگ زیبا و دنج با دکوراسیون جذاب و طراحی بینظیررو میبینیدمنوی این کافه شامل انواع نوشیدنیهای گرم، سرد و آیتمهایی محدودی از غذا هستچشم انداز زیبای این کافه به کوههای اطراف در فصول مختلف جذابیت این کلبه رو چندین برابر کردهکافه چوبی سیب لند هر هفته میزبان علاقه مندان به طبیعت ودوستداران هوای پاک هست.

خدمات تور مجموعه سیب لند:

  1. ترانسفر
  2. پذیرایی میان وعده
  3. بیمه
  4. لیدر
  5. استفاده از تلکابین و شهربازی و موتور چهار چرخ
خرید اینترنتی بلیط: www.seebland.com  شماره تلفن: 02191031990
آدرس و دسترسی: کیلومتر ٩۵ جاده تهران فیروزکوه، نبش روستای أمین آباد، منطقه نمونه بین المللی سیب لند
پیام بگذارید