بهترین مکان های تهران برای عکاسی؛ جذابترین لوکیشن ها

با زیباترین لوکیشن ها آشنا شوید.

عکاسی یکی از جذاب ترین تفریحات برای همه افراد می باشد. حالا مهم ترین نکته در این تفریح داشتن لوکیشن زیبا برای ثبت کردن لحظات ناب است. در این سری از مقاله خواهیم شما را با بهترین مکان های تهران برای عکاسی آشنا کنیم. با درناتریپ همراه باشید.

انواع لوکیشن ها در عکاسی

  • لوکیشن های  تفریحی
  • لوکیشن های تاریخی
  • لوکیشن های علمی
  • لوکیشن های طبیعی

لوکیشن های تفریحی؛بهترین جاهای تهران برای عکاسی

  1. پل طبیعت

بهترین جاهای تهران برای عکاسی
بهترین جاهای تهران برای عکاسی

پل طبیعت یکی از قطب های گردشگری تهران است. که در چند سال اخیر مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و تبدیل به یکی از نمادهای شهر شده است. این پل زیبا و دیدنی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مکان ها برای عکاسی و ثبت لحظات شما می باشد. این پل به علت طراحی خاص و زیبای آن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.و یکی از بهترین مکان های تهران برای عکاسی است.

2. خیابان ولیعصر

پلکان های خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران به بلندترین خیابان خاورمیانه معروف است. این خیابان به دلیل وجود درختان در دو طرف به یکی از زیبا ترین مکان های تهران برای عکاسی تبدیل شده است. همچنین طراحی زیبای پلکان و معابر این خیابان می تواند از لوکیشن های کلاسیک برای عکاسی باشد. وجود طرح ها و نقاشی های خاص این پلکان ها یکی از دیدنی ترین نقاط می باشد.

3. پارک آب و آتش

بهترین جاهای تهران برای عکاسی
بهترین جاهای تهران برای عکاسی

پارک آب وآتش که با نام بوستان ابراهیم هم شناخته می شود، یکی از فضاهای سبز مدرن و استاندارد تهران است.علاوه برا آن یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی پایتخت محسوب می شود. این پارک زیبا به دلیل معماری خاص بیرونی آن می تواند یکی از لوکیشن های خاص برای عکاسی باشد. نور پردازی و زیبای های اطراف آن می تواند شما را برای عکاسی ترغیب کند.

لوکیشن های تاریخی؛بهترین جاهای تهران برای عکاسی

  1. موزه زمان

gAMHEn6LgFMklase 1534737311481 | بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

تماشگه زمان بنایی قدیمی و دو طبقه در زعفرانیه تهران است. این مکان تاریخی بسیار جذاب که قدمت آن به 80 سال می رسد با معماری خاص و گچبری ها و هنر های اصیل ایرانی یکی از زیبا ترین بناهای تاریخی و همچنین یکی از بهترین مکان های تهران برای عکاسی با سبک تاریخی می باشد زیبایی های خاص این بنا می تواند قاب زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

2. باغ فردوس

| بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

عمارت باغ فردوس با تزئینات چشم نواز مزین شده است. گچبری های زیبای به کار رفته و همچنین محوطه باز این عمارت بسیار دیدنی و تماشایی است. این عمارت از معروف ترین بناهای تهران و لوکیشن های زیبا برای عکاسی خواهد بود.

3.کاخ سعد آباد

| بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

کاخ سعدآباد برای همگی ما آشنا و معروف است. این کاخ که به مجلل ترین کاخ در کشورمان شهرت دارد به دلیل وجود طراحی داخای بسیار اشرافی و همچنین محوطه باز سرسبز یکی از جذاب ترین لوکیشن های برای کسانی که می خواهند عکس هایی با سبک تاریخی داشته باشند هست. در این کاخ به علت وجود پنجره های زیاد نور و روشنایی زیادی وجود دارد.

4. کاخ گلستان

| بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

گرچه تاریخچه کاخ گلستان به زمان شاه عباس صفوی بر می گردد ولی این کاخ ان قدر زیبایی و جذابیت دارد که می تواند یکی از زیباترین لوکیشن های تاریخی  برای عکاسی باشد. این کاخ از زیبا ترین بناهای تهران ومعروف به نگین کاخ های تهران است.

لوکیشن های علمی؛بهترین جاهای تهران برای عکاسی

  1.  پارک ژوراسیک

| بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

پارک ژوراسیک یکی از مکان های تفریحی ـ آموزشی تهران می باشد. که در آن وجود حیوانات عظیم الجثه و متحرک باعث جذابیت این پارک شده است. این پارک یکی از دیدنی ترین و خاصترین لوکیشن ها برای عکاسی و مخصوصا برای کودکان می باشد. این پارک در تهران قرار دارد و می توان بسیار قاب خاصی برای عکاسی باشد.

2. باغ موزه هنر ایرانی؛بهترین مکان های تهران برای عکاسی

بهترین مکان های تهران برای عکاسی
بهترین مکان های تهران برای عکاسی

باغ موزه هنر ایرانی یکی از موزه های علمی ایران است  که در آن بسیاری از هنر های دستی و مینیاتوری و صنایع دستی قرار دارد. این باغ موزه زیبا با سبکی سنتی و کلاسیک و همچنین طراحی بیرونی خاص ساختمان یکی از بهترین مکان های تهران برای عکاسی است. طراحی زیبای محوطه آن شمارا به گرفتن عکس در این مکان ترغیب می کند.

3.باغ گیاه شناسی

17 5 1 1352568 | بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

باغ گیاه شناسی ملی ایران از جاذبه های دیدنی شهر تهران است. این مکان که در شمال غرب تهران قرار دارد و در مراتع خوش آب وهوا است. این چارک که لقب به بزرگترین پارک گیاه شناسی خاورمیانه است می تواند از لوکیشن های علمی برای عکاسی باشد. در این باغ شمار ا با انواع گیاهان آشنا می کنند.

4.باغ کتاب

بهترین مکان های تهران برای عکاسی
بهترین مکان های تهران برای عکاسی

باغ کتاب تهران با هدف این ساخته شده است که هر کدام از علاقه مندان به کتاب را خود جذب کند. در این مجموعه به واسطه ی وجود مجسمه ی شخصیت های کارتونی و همچنین قفسه های زیبا ی کتاب می تواند لوکیشن خوبی برای عکاسی کودکان و همچنین نوجوانان باشد.

لوکیشن های طبیعی؛ بهترین جاهای تهران برای عکاسی

1.پارک جمشیدیه

بهترین مکان های تهران برای عکاسی
بهترین مکان های تهران برای عکاسی

پارک زیبای جمشیدیه تهران با داشتن منظره ای دل انگیز و دلچسب پیشنهاد ما برای عکاسی در طبیعت می باشد. این پارک با داشتن پلکان ها و آلاچیق ها و همچنین مجسمه های زیبا از حیوانات و مشاهیر می تواند لحظات زیبایی برای شما به ارمغان آورد از طعم لذت عکاسی کردن را بچشید.

2. بام تهران؛بهترین مکان های تهران برای عکاسی

تهران | بهترین مکان های تهران برای عکاسی • درناتریپ ✈️

اگر می خواهید لذت عکاسی کردن در ارتفاع و همچنین عکس گرفت از لوکیشن شهر را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما بام تهران است. در این مکان که مرتفع ترین نقطه شهر است می توانید به راحتی تمام شهر ار در زیر پای خود حس کنید. و از عکاسی با فضای چشم واز شهر لذت ببرید.

3.پارک قیطریه؛بهترین مکان های تهران برای عکاسی

بهترین مکان های تهران برای عکاسی
بهترین مکان های تهران برای عکاسی

پارک قیطریه یکی از خاص ترین پارک های شهر تهران می باشد. این پارک به سبب وجود کف پوش خاص در فضای پارک و همچنین درختان و گلهای زیبا می تواند مکان مناسبی برای دوستداران عکاسی در طبیعت باشد.این پارک در همه فصول سال زیبای و جذابیت های خاص خود را دارد. در بهار بسیار سبز و در طمستان و پاییز بسیار چشم نواز می شود.

4. پارک شورایاری؛ با پس زمینه برج میلاد

پارک شورایاری

این پارک زیبا در محله شهرک غرب تهران قرار دارد و اگر قصد دارید تصاویر زیبایی با پس زمینه برج میلاد بگیرید یکی از بهترین گزینه ها پارک شورایاری می باشد. چرا که لوکیشنی آرام و بسیار جذاب دارد.
نمایش نظرات (1)