متفاوت‌ترین اقامتگاه‌های کشور در بندر عسلویه

سواحل و جزایر خلیج فارس دارای جاهای دیدنی زیاد و جاذبه‌های بی‌نظیری میباشد که میتوان به بخش‌های زیادی همچون کلبه درختی، هتل لوله‌ای، کلبه‌های اسکیمو‌، ویلاهای شناور، هتل‌ روی آب و… اشاره کرد. در این پست قصد داریم به متفاوت‌ترین  اقامتگاه‌های ایران در بندر عسلویه نگاهی بیندازیم. با درناتریپ همراه باشید.

آشنایی

در روستای شیرینو در مجاورت تاسیسات گازی، زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده که در دهکده‌ای، امکانات جالب و خلاقانه‌ای ایجاد کرده است. این دهکده امکانات تفریحی زیادی دارد اما مهم‌ترین ویژگی آن، اقامتگاه‌های متفاوت آن است که قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

2 | متفاوت‌ترین اقامتگاه‌های کشور در بندر عسلویه • درناتریپ ✈️

ویلاهای شناور

سه ویلای شناور در دهکده گردشگری پازارگاد توسط پرسنل متخصص تهیه و به روی آب انداخته شده‌اند. این ویلاها با تجهیزات خوبی در اختیار مهمانان قرار میگیرد و لحظات مفرحی را نیز برایشان به ارمغان خواهد آورد.

ویولا؛ ویلای ساخته شده در لوله

طراحان درون لوله جی آر پی را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که امکانات اقامت و رفاهی درون آنها جای بگیرد و منظره‌ای زیبا به ساحل و دریا داشته باشد.

این لوله‌ها برای انتقال آب استفاده میشوند و بسیار مقاوم هستند.

کلبه‌های اسکیمو

این کلبه‌ها به شکل سنتی شبیه کلبه‌ای ترکمن ساخته شده‌اند. به طور کامل ۲۰ کلبه در این دهکده وجود دارد که مسافران میتوانند از آنها برای حداقل یک شب اقامت استفاده کنند.

کلبه‌های نامنظم

نزدیک به ۴۰ کلبه به این شکل و دارای تنوع بسیار در این دهکده طراحی و برای اقامت مسافران آماده شده‌اند. فضای سبز، تنوع شکلی، امکانات مطلوب محیطی خاص و دلنشین از ویژگی‌های کلبه‌هایی با شکل نامنظم در این دهکده است، بطوریکه هیچکدام مانند یکدیگر ساخته نشده‌اند. یک کلبه رویایی هم روی درخت آماده شده که لحظاتی متفاوت را برای گردشگران رقم میزند.

منبع چمدان مگ
پیام بگذارید