لیست معروفترین رستوران های انزلی برای سفر نوروز

وقتی صبحت از بندر انزلی به میان می‌آید، تابلویی زیبا از نیلوفرهای آبی در جلوی چشمانمان زنده می‌شود و در وصف آن باید گفت، انزلی برای عاشقان شمال، جایگاهی ویژه دارد. این شهر که در جوار دریای خزر قرار گرفته، یکی از پرباران‌ترین مناطق شمال کشور است و طبیعت بکر و سرسبز خود را هم مدیون همین باراندگی‌های گاه و بیگاهش است.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

این بندر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنادر دریای خزر شناخته شده و هوای مطبوعش در بهار و چشم‌اندازهای بسیار زیبایش همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا مقصد گردشگری طبیعت‌دوستان، در ایام نوروز باشد.

البته در ایام عید، این بندر زیبای شمالی، شمار زیادی از گردشگران، از اقصی نقاط کشور را مهمان خود کرده است، بنابراین اگر قصد سفر به این خطه سرسبز را، در زمان عید نوروز دارید، وقت را غنیمت بشمارید و از قبل با مکان‌های طبیعی، تاریخی، تفریحی و رستوران‌هایش آشنا شوید، همچنین با اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه ساحلی انزلی لب دریا، قبل از حرکت، سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

به‌همین دلیل ما این مقاله را به معرفی رستوران‌های معروف بندر انزلی اختصاص دادیم تا با سفر به این خطه سرسبز، طعم بی‌نظیر غذاهای محلی آن را در یک مکان خوب و با مواد غذایی باکیفیت امتحان کنید.

معرفی بهترین رستوران‌های بندر انزلی

بندر انزلی از شهرهای شمال کشور است که غذاهای محلی بسیار لذیذ و خوش‌طعمی دارد و خوردن غذاهای محلی آن از جاذبه‌های گردشگری این دیار محسوب می‌شود. یکی از راه‌های آسان برای خوردن این غذاهای لذیذ، انتخاب یک رستوران خوب در بندر انزلی است. البته در این خطه سرسبز شمالی هم، به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه‌اش، رستوران‌های معروف زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

رستوران بارکاز انزلی

02 | • درناتریپ ✈️

یکی از رستوران‌های معروف بندر انزلی، رستوران بارکاز است. این رستوران دارای غذاهای باکیفیت، با منویی متنوع است. وقتی وارد رستوران می‌شوید با فضایی لوکس و ساده روبه‌رو می‌شوید که در آن از تزئینات متنوع و لاکچری خبری نیست. این رستوران منوی کافه هم دارد و همین امر باعث شده تا آن را کافه رستوران بنامند.

رستوران بارکاز در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مراجعین است و یکی از گران‌ترین رستوران‌های بندر انزلی به‌شمار می‌آید.

رستوران کوبار انزلی

کافه رستوران کوبار در بندر انزلی از رستوران‌هایی شیک و مدرنی است که به گردشگران حس خوب  زندگی منتقل می‌کند و محیط آن بسیار انرژی‌بخش است.  چرا که در طراحی دکوراسیون رستوران، از چوب فندقی رنگ استفاده شده و جای‌جای رستوران را با گلدان‌های طبیعی زینت داده‌اند. نورپردازی رستوران و دیوارهای سفید و سبز رنگش، از دیگر مواردی است که محیط این کافه رستوران را متمایز و دوست‌داشتنی‌تر کرده است.

رستوران کوبار در طبخ غذاهای خود از مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده و منوی آن هم شامل انواع غذاهای فرنگی خوشمزه است. البته از منوی کافه رستوران هم که شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم، اسنک، دسر، کیک و امثال آن است، می‌توانید به تنهایی استفاده کنید.

غذای عالی، فضای دلنشین و رفتار مودبانه مدیریت و پرسنل با مشتریان از عواملی است که کافه رستوران کوبار را در دسته رستوران‌های باکیفیت و پرطرفدار بندر انزلی قرار داده است.

رستوران هیراد انزلی

03 | • درناتریپ ✈️

رستوران هیراد از دیگر رستوران‌های شیک و مدرن بندر انزلی است که در کنار ساحل قرار گرفته است. طراحی این رستوران به صورت گرد است.  دیوارهای شیشه‌ای این رستوران به گردشگران این امکان را می‌دهد تا از داخل رستوران، نظاره‌گر دریای زیبای خزر باشند. البته رستوران هیراد، میز و صندلی‌هایی در محیط بیرون از رستوران هم قرار گرفته است تا علاقه‌مندان به فضای باز، همراه با خوردن غذا، با نسیم خنک بهاری جان تازه‌ای به‌دست آورند.

بخشی از رستوران هیرا، به بار کافی‌شاپ با منویی کامل و عالی اختصاص یافته است. در کافی‌شاپ رستوران امکان سفارش انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، اسنک و غیره وجود دارد. این کافه رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام با انواع غذاهای سنتی، ایرانی، کباب و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار گرفته و در صورت هر گونه نارضایتی امکان مرجوع کردن غذاها برای مشتریان وجود دارد.

رستوران ساحلی صدف

رستوران صدف یکی از رستوران‌های قدیمی و  معروف انزلی است که در ساحل دریای خزر قرار گرفته است. این رستوران می‌تواند برای گردشگرانی مناسب است که بعد از یک پیاده‌روی طولانی در کنار ساحل دریای خزر، هوس خوردن غذایی لذیذ در محیطی لوکس را کرده‌اند.

فضای داخل رستوران بسیار زیبا، شیک و تمیز است و طراحی آن به‌گونه‌ای است که حسابی اشتهای افراد را باز می‌کند. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام با سرو انواع غذاهای سنتی، ایرانی و شمالی پذیرای مهمانان است. در خصوص رستوران صدف باید گفت، با وجود محیطی زیبا، تمیز و غذاهای باکیفیت، در زمره رستوران‌های منصف انزلی قرار گرفته است.

رستوران گرند شف

رستوران گرند شف از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌های بندر انزلی است. این رستوران از لحاظ کیفیت غذا، وسعت و دکوراسیون داخلی بی‌نظیر است و طراحی آن به‌قدری جذاب است که نظر هر گردشگری را از بیرون به سمت خود جذب می‌کند.

جالب است بدانید که طراحی و دکوراسیون داخلی آن را یک تیم حرفه‌ای از ترکیه انجام داده‌اند و همین امر آن را نسبت به دیگر رستوران‌های بندر انزلی متمایز کرده است. غذاهایی بسیار خوشمزه فرنگی و بین‌المللی رستوران گرند شف، توسط یک تیم حرفه‌ای و آشپزهای بین‌المللی طبخ شده و در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی، سنتی شمالی و غذاهای فست‌فودی و فرنگی سرو می‌شود.

این رستوران در نزدیکی آکواریوم فانتستیک قرار گرفته و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۱ آماده خدمت‌رسانی است. مواد اولیه این رستوران بسیار تازه و باکیفیت هستند و طعم لذیذ و کیفیت غذاها به‌گونه‌ای است که هیچ‌کس از رستوران ناراضی خارج نمی‌شود.

رستوران عمو اسماعیل انزلی

04 | • درناتریپ ✈️

خوردن غذاهای دریایی در محیطی باصفا و خودمانی را می‌توانید در رستوران عمو اسماعیل انزلی، تجربه کنید. در این رستوران غذاهای دریایی، کاملا تازه و با طعم‌ ویژه سرو می‌شوند و پیداست، عمو اسماعیل در طبخ غذاهایش حسابی مهارتش را به رخ می‌کشد. منوی رستوران عمو اسماعیل شامل انواع غذاهای دریایی است، که از صید تازه و روز تهیه می‌شوند. در این رستوران به‌جز ماهی قزل‌آلا، دیگر ماهی‌های محلی هم سرو می‌شود.

رستوران عمو اسماعیل دارای حیاطی بسیار دلباز و سرسبز با درخت‌هایی بسیار زیباست. تخت‌های سنتی بسیار راحت و قدیمی، در فضای داخلی رستوران و حیاط هم، حس نوستالژی و بسیار راحتی را در شما پدیدار می‌کند. این رستوران از بهترین رستوران‌های انزلی از نظر طراحی و کیفیت شناخته شده واز آن‌جایی‌که حیاط آن مشرف به مرداب انزلی است، فضایی متفاوت را برای گردشگران به وجود می‌آورد. سرو غذاهای باکیفیت دریایی، با قیمتی منصفانه در یک محیط صمیمانه، از جمله مواردی است که نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

سخن آخر

سفر به بندر انزلی در ایام عید نوروز و بازدید از جاذبه‌های گردشگری‌اش در کنار خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه بعد از یک روز شگفت‌انگیز می‌تواند آن را به یکی از خاطره‌انگیز‌ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند. حال برای این‌که لذت سفرتان دوچندان شود، باید یکی از انواع ویلا لاکچری استخردار در بندر انزلی یا دیگر اقامتگاه‌های آن را مطابق با شرایط و بودجه خود انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین اجاره کنید تا در زمان سفر به‌ویژه در این ایام پرهیاهو، با مشکل اسکان مواجه نشوید.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفاً با کلمات فارسی تجربه سفر خود را بنویسید.

سیزده − 12 =