بهترین رستوران های یزد

در هر سفر یک قسمت از خاطرات آن غذاهایی هستند که خورده می شوند ، رستوران هایی که دیده می شوند و یک اصل مهم برای اینکه سفر ما بسیار خاطره انگیز شوند این است که بدانیم غذای خوب و مرغوب را باید از کجا تهیه کرد ما در درناتریپقصد داریم به شما کمک کنیم و بهترین رستوران های یزد را به شما معرفی کنیم.

چالش اصلی برای هر مقصد گردشگری ارائه‌ی غذاهایی براساس ریشه‌های فرهنگی خودشان است که هویت آن شهر را به خوبی نشان دهد. مسافران می‌خواهند که ارتباطی واقعی و خالص با فرهنگ جایی که می‌روند برقرار کنند. آن‌ها می‌خواهند رابطه‌ای بیشتر و قوی‌تر از آنچه که از یک کتاب راهنمای گردشگری می‌گیرند با شهری که به آن سفر می کنند برقرار کنند. یک مسافر می‌خواهد عمیقا بفهمد، حس کند و ماهیت منحصر به فرد آن شهر را مزه‌مزه کند.

97b13708 38a3 4314 9538 0ce01605bb4f | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

لیست رستوان های یزد از دید گردشگران

1.رستوران عمارت وکیل

رستوران عمارت وکیل یا شهر غذا؟ نام عجایب هفت‌گانه جهان را شنیده‌اید، اکنون با پدیده‌ای به نام رستوران هفت‌گانه آشنا شوید. رستوران عمارت وکیل یزد، تنها یک رستوران نیست؛ بلکه نمونه کوچکی از طعم و مزه جهانی است. وقتی به شهر یزد سفر می‌کنید، حتما این رستوران را در لیست جاذبه‌هایتان قرار دهید. چرا که این مکان یک جاذبه‌ غذایی است. اگر شما در انتخاب غذا و رستوران خوش سلیقه هستید، رستوران عمارت وکیل یزد بهترین گزینه برای شما است تا از خوردن غذا در سبک‌های مختلف لذت ببرید.

scaled | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

این رستوران در هفت طبقه طراحی و ساخته شده که هر طبقه از نظر دکوراسیون و سرو غذا متفاوت بوده. شما می‌توانید بسته به ذوقتان غذایی را میل کنید و سپس به چایخانه یا روف‌گاردن رفته و خود را به فنجانی چای یا قهوه دعوت کنید و از هوای آزاد لذت ببرید. رستوران ساز (غذای سنتی و ایرانی)، رستوران سریر (غذای عربی و مدیترانه‌ای)، رستوران سام (سلف‌سرویس)، رستوران سزار (ایتالیایی و ملل)، کافه روف‌گاردن سالی، کترینگ بی سان و چایخانه از بخش‌های رستوران عمارت وکیل یزد هستند. در رستوران عمارت وکیل غذاهایی مانند انواع پلو، خوراک، کوفته، کباب، خورش، پیتزا، برگر، ساندویچ، سالاد، دسر و نوشیدنی ارائه می‌شود

2. رستوران رَس توران

صمیمیت خانه، صفای خانواده و حس خوب آرامش در چند کلمه توصیف رس است. این رستوران نام خلاقانه‌ای دارد. به معنی واقعی مثل خانه‌های قدیمی، پر از حس زندگی است و در آن حس آشنایی خواهید داشت. ردپای این خلاقیت را در تمام فضاهای این رستوران مشاهده می‌کنید. از طعم‌ها گرفته تا تقسیم‌بندی فضاها، چیدمان و نام‌گذاری خدمات مثل واژه‌های ظهرانه یا بیرون‌برانه.

توران | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

از نکات جالب در مجموعه رس توران یزد، بازی با دو حرف «ر» و «سین» است. اول از این جهت که کلمه رستوران را به خاطر می‌آورد. دوم اینکه از دل کلمه رستوران دو کلمه «رس» و «توران» را به دست آورده که «رس» در لغت به معنی ریسمان و انگور است. «توران» هم که یادآور ایران باستان است.

این مجموعه توانسته به معنای واقعی کلمه، یک سیستم واحد را در تمام اجزا پیاده کند. فضای رستوران از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. آن طور که کاملا مدرن نیست، تماما سنتی هم نیست؛ ترکیب هر دو است. ترکیب رنگ سبز فیروزه‎‌ای و چوب، جذابیت آن را صدچندان کرده است. اطراف رس توران یزد هم جاذبه‌هایی چون استخر کاج، خانه نواب وکیل، بیلیارد امیرکبیر و خانه مرتاض واقع شده است؛ می‌توانید پس از دیدن این مکان‌ها خود را مهمان خانه رس کنید.

3.رستوران تالار یزد

| بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

مجموعه پذیرایی تالار یزد (حاجی آشپز) که شامل رستوران، بیرون بر و سالن های متعدد می باشد در صدر رستورانها و تالارهای پذیرایی در یزد قرار دارد. در این سال های متوالی کیفیت خدمات و مشتری مداری سرلوحه کار قرار داشته و امید است به لطف و عنایت الهی این خدمت رسانی برای سال های آینده بهتر از قبل باشد.مجموعه ای کامل از طعم های به یاد ماندنی برای شب رویایی شما. بهترین مواد اولیه در کنار تجربه ماهرترین آشپز ها به همراه دیزاین حرفه ای پاسخ ماست به انتخاب شما. منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرهای متنوع و انواع نوشیدنی را برای میهمانان شما فراهم نموده است.

4. رستوران سیب و نار، بهترین رستوران های یزد

این رستوران به دلیل کیفیت غذا و خدمات همواره مورد تحسین میهمانان قرار گرفته است در سال ۹۶ با برپایی تالار پذیرایی سیب و نار، مدیریت برای ارتقاء سطح کیفی و حفظ آن تصمیم به ادغام رستوران سیب ونار و زیتون گرفته و رستوران زیتون به ساختمان سیب ونار منتقل شده است.

2 | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

5.رستوران کوروش، بهترین رستوران های یزد

رستوران کوروش یزد با امکان رزرو از قبل، امکان پذیرایی گروهی و دربست، پخت غذای سفارشی، پیشنهاد ویژه سرآشپز، امکان ارسال غذا و تهیه منوی انگلیسی، توانسته به یکی از رستوران های خوب یزد تبدیل شود. این رستوران با کادری مجرب، ارائه دهنده بهترین ها به مشتریان گرامی است و با در نظر گرفتن پارکینگ، توانسته رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را بدست آورد.

| بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

6. رستوران کرنوپیچ، بهترین رستوران های یزد

فست فود کرنو پیچ با سر در بسیار زیبا، در شیشه‌ایی بزرگ، سقف بلند، طراحی مدرن، میز و صندلی‌های راحت، سیستم تهویه مناسب و جایگاه ویژه خانوادگی، بهترین انتخاب برای صرف یک شام خوشمزه است. فست فودهای کرنو پیچ علاوه بر طعم فوق العاده‌ایی که دارند، با رنگ و لعاب بی‌نظیرشان دل‌ربایی می‌‎کنند. کرنو پیچ با منو وسوسه‌انگیزش با حواس پنج گانه شما بازی می‌کند. مقاومت در مقابل این همه طعم، مزه و رنگ بی‌فایده است. این منو شامل انواع پیتزا، مرغ سوخاری، برگر، پاستا، نان سیر و سیب زمینی است.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود
بهترین رستوران های یزد
بهترین رستوران های یزد

7. رستوران عدسی پناهنده

سالهاست که پناهنده انتخاب اول بازاری ها و مردم یزد برای آغاز روز پر مشغله اشان است و صرف ناهار در پناهنده هم حال و هوای خود را دارد . در طول سالیان گذشته همواره نظرات و سلیقه مشتریان پناهنده اهمیت داشته و خدمت به مردم افتخار خاندان پناهنده می باشد .
محسن و طاهر پناهنده دو برادر از نسل سوم خانواده هستند که از سال 1393 با اتکا به تجربه دونسل قبل و همراهی مشتریان ، راه جدیدی را در کافه عدسی پناهنده آغاز نموده اند و کافه عدسی پناهنده با همان انرژِی همیشگی صبح و ظهر در خدمت مشتریان عزیز است چه همشهریان عزیز یزدی و چه مسافرانی که همیشه میزبانی از آنها باعث افتخار بوده است .

بهترین رستوران های یزد
بهترین رستوران های یزد

8.رستوران سزار ، بهترین رستوران های یزد

رستوران سزار، واقع در مجموعه عمارت وکیل یزد است. این مجموعه، چند طبقه رستوران دارد. هر یک از طبقات عمارت وکیل، فضای سرسبز و دلنشینی در بالکن دارد. شما می‌توانید از این فضا در رستوران سزار هم بهره‌مند شوید. ضمنا فضای بالکن این رستوران، بیشتر از دیگر طبقات ظرفیت دارد.

scaled | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

از دیگر ویژگی‌های جذاب سزار، می‌توان به طراحی مدرن آن اشاره کرد. فضا دنج بوده و می‌توانید غذای خود را با آرامش میل کنید. برای گشت و گذار در شهر تاریخی و زیبای یزد و حس آن صلح و آرامشی که در شهر برقرار است، یک پیشنهاد جذاب داریم. خانه مرتاض، موزه قصر آیینه و روشنایی، استخر کاج، موزه اتومبیل‌های تاریخی، کلاسیک و دست‌ساز یزد در نزدیکی رستوران سزار واقع شده‌اند

9.رستوران گل سرخ

رستوران گل سرخ در سال 1385 در شهر یزد تاسیس شد. این رستوران به دلیل کیفیت غذا و خدمات همواره مورد تحسین میهمانان قرار گرفته است در سال ۹۶ توسعه زیر ساخت های رستوران میزبان مهمانی های مشتریان غزیز بوده است، مدیریت برای ارتقاء سطح کیفی و حفظ آن همیشه سعی در ارائه بهترین کیفیت ممکن داشته است .

بهترین رستوران های یزد
بهترین رستوران های یزد

10رستوران جاده ابریشم، بهترین رستوران های یزد

رستوران جاده ابریشم یزد در قدیمی‌ترین منطقه‌ی مسکونی شهر یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، واقع شده است. اینجا در فاصله ۱۰۰ متری مسجد جامع با مناره های پر زرق و برق خود قرار گرفته و اگر به پشت بام این هتل بروید، با چشم‌انداز خانه‌های خشتی و برج‌های بادگیر شگفت زده خواهید شد.

بهترین رستوران های یزد
بهترین رستوران های یزد

11.رستوران نگین

این رستوران تنوع غذای بسیار بالایی دارد و در کنار آن با ارائه  پیشنهادهای ویژه سرآشپز و پخت غذاهای سفارشی به‌عنوان یکی از بهترین و برترین رستوران‌های یزد شناخته شود.

رستوران نگین یزد در فضای بزرگی با ظرفیت با ظرفیت 700  نفر تأسیس شد. با توجه به ظرفیت رستوران می‌توانید مراسم‌های خاص خود را با رزرو قبلی در این مرکز دنج و آرام برگزار کنید. این رستوران امکان پذیرایی گروهی، رزرو، دربست، امکان ارسال غذا و پارکینگ را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

| بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

12.رستوران خوان دوحد

خوان دوحد، رستورانی است که با قدم زدن در حیاط های به جا مانده از دوران قاجار و صفوی می توان حال و هوای دوران تاریخی را در خاطر خود بازسازی نمود و با تناول کردن آش سنتی یزد (شولی) و صرف وعده صبحانه در صبحانه سرای آن به حس نوستالژیک وصف ناشدنی دست یافت.

Capture | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

13.رستوران سنتی ادیب الممالک

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد در بافت تاریخی و خیابان قیام یزد قرار دارد که در سال ۱۳۹۶ به مدیریت آقای ادیب افتتاح گردیده است. این رستوران که در هتل سنتی ادیب الممالک یزد واقع شده است؛  با پرسنلی مجرب همه روزه قادر به پذیرایی از ۳۰۰ نفر می باشد و از صبح برای ارائه صبحانه  تا ساعت ۱۲ شب آمادگی سرو غذاهای متنوع و انجام سفارشات مجالس شما را دارد.

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد با دو منوی فارسی و انگلیسی شامل انواع غذاهای ایرانی پاسخگوی تمامی سلایق مشتریان عزیز خود می باشد و همچنین امکان رزرو به صورت گروهی و دربست با هماهنگی قبلی به مشتریان خود ارائه می دهد.

ohk | بهترین رستوران های یزد • درناتریپ ✈️

منبع علی بابا
پیام بگذارید