راحت خوابیدن در هواپیما

چگونگی راحت خوابیدن در هواپیما از مسائلی است که بسیاری از مسافران پروازهای هوایی با آن رو به رو هستند که این مشکل گاهی به دلیل ترس از پرواز، نداشتن صندلی راحت و یا دلایلی دیگر ناشی میشود. در این پست ما قصد داریم تا روش هایی جهت چگونگی راحت خوابیدن در هواپیما را به شما آموزش دهیم. با درناتریپ همراه باشید.

راحت خوابیدن در هواپیما
راحت خوابیدن در هواپیما

۱. انتخاب پرواز در شب

شب زمان مناسبی برای خواب است و بر این مبنا، بهتر است پرواز در شب را انتخاب کنید. سعی کنید برای انتخاب پرواز در شب، در شب قبل از پرواز کمتر بخوابید و یا صبح روز پرواز، زودتر از خواب بیدار شوید.

afcf82e3 7b15 4998 919a 143e595b5dcd | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

۲. انتخاب روزهای مناسب برای پرواز

روزهای سه شنبه و چهارشنبه مناسب ترین روزهای انتخاب سفرهای پروازی هستند و به این دلیل است که در این روزها مسافر کم بوده و شما فضای بیشتر و آرامتری در پرواز خواهید داشت.

راحت خوابیدن در هواپیما
راحت خوابیدن در هواپیما

۳. انتخاب صندلی کنار پنجره

با انتخاب صندلی کنار پنجره، شما قادر خواهید بود بدون اینکه رفت و آمد کسی شما را اذیت کند، به صندلی تکیه دهید. توصیه می شود از صندلی هایی که کلاس های مختلف را جدا می کنند، اجتناب کنید. اگر چه آنها فضای بیشتری به شما می دهند، اما این صندلی ها معمولا برای خانواده هایی است که با خودشان نوزاد و کودک دارند. اگر صندلی شما هم کنار دستشویی باشد، باز هم خوابیدن مشکل می شود، چرا که در این ناحیه جمعیت زیادی در حال رفت و آمد است.

راحت خوابیدن در هواپیما
راحت خوابیدن در هواپیما

۴. صاف کردن صندلی خود

سعی کنید صاف بر روی صندلی بخوابید و مطمئن باشید این طرز خوابیدن برای مسافران مشکلی ایجاد نخواهد کرد. همچنین سعی نکنید میز جلو هواپیما را جهت خوابیدن باز کنید، چرا که باعث درد در ناحیه گردن شما خواهد شد.

Sleep Well on a plane | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

۵. پوشیدن لباس های راحت

سعی کنید جهت خواب لباس های تنگ نپوشید. همچنین دمای هواپیما را در نظر بگیرید و اگر هواپیما پتو نداشت، یک پتو جهت خواب همراه داشته باشید.

راحت خوابیدن در هواپیما
راحت خوابیدن در هواپیما

۶. بستن کمربند ایمنی

اگر کمربند ایمنی خود را درست ببندید، مهمانداران جهت بستن کمربند ایمنی یا تکان های هواپیما هر چقدر هم سخت باشند، مزاحم خواب شما نخواهند بود.

1297336979441 ORIGINAL | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

۷. فکر کردن به چیزهایی که به خوابتان کمک می کنند

سعی کنید در هواپیما به چیزهایی فکر کنید که به خوابتان کمک میکنند. اگر نور یا صداها شما را اذیت می کنند، سعی کنید از چشم بند و یا گیره گوش استفاده کنید و اگر قصد دارید سر و گردنتان در موقعیت راحت تری قرار گیرد، بهتر است بالشتی مخصوص همراه خود داشته باشید.

3 o MAN SLEEPING ON AEROPLANE facebook | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

۸. خاموش کردن وسایل الکترونیکی

بهتر است وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید، چرا که استفاده از این وسایل ذهن شما را فعال نگه داشته و باعث خشکی چشم شما میشود. جهت سرگرم کردن خود در هواپیما میتوانید کتاب بخوانید.

law prohibiting the carrying of laptops | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

۹. مراقب خوراک خود باشید

اگر میخواهید راحت بخوابید، سعی کنید زیاد غذا نخورید و یا نوشیدنی های کافئین دار ننوشید.

web1 1 | راحت خوابیدن در هواپیما • درناتریپ ✈️

منبع نمناک
پیام بگذارید