راهنمای رزرو بهترین هتل های اصفهان

اصفهان همیشه پرطرفدار، شلوغ و پر از مسافر است. برای پذیرایی از گردشگران و مسافران این شهر پرجاذبه، هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی متنوعی در گوشه‌و‌کنار شهر می‌بینید که با درجات کیفی مختلف و سبک‌و‌سیاق متفاوت، با آغوش باز پذیرای مهمانان هستند: از هتل پارسیان کوثر لوکس و درجه‌یک تا هتل سنتی عتیق اصفهان! اگر نمی‌دانید کدام هتل اصفهان را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

۱.  هتل کوثر

Picture2 | • درناتریپ ✈️

اینجا همان هتل کوروش سابق است: هتلی با ۷ طبقه و ۲۲۵ واحد اقامتی در یک فضای ۱۱هزارمتری که حدود ۲۰ سال پیش بازسازی شد و ۴۰ اتاق دیگر به ظرفیت آن اضافه شد. فاز جدید این هتل، ساختمانی غرق در فیروزه و مشرف به باغ است و فاز قدیم آن یک ساختمان بزرگ ۷ طبقه مشرف به زاینده رود.

فعالیت هتل کوثر زیر نظر شرکت هتل‌‌های بین‌المللی پارسیان است و با انواع اتاق‌های ۲تخته، سوئیت‌های کوچک ۲نفره، اتاق دوتخته دبل، سوئیت رویال دونفره و اتاق دوتخته توئین از مهمانان پذیرایی می‌کند.

خدمات و امکانات

هتل کوثر در جایگاه یک هتل ۵ ستاره با خدمات متنوع لذت اقامت را برای مهمانان خود دوچندان می‌کند. از نمونه این خدمات و امکانات می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، استخر با تعرفه هتل، فضای سبز، آتلیه، سالن ورزشی، خدمات تور، خشکشویی، جکوزی و سالن ماساژ، صرافی و آرایشگاه اشاره کرد.

آدرس

اصفهان، بلوار ملت، روبه‌روی سی‌و‌سه پل.

۲.  هتل عباسی

هتل عباسی اصفهان سال‌هاست از نگاه مسافران بهترین هتل این شهر است. مهمانان شب را در اتاق‌هایی با قدمت ۳۰۰ ساله سپری می‌کنند که در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به‌دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا شده‌اند. این هتل مجلل و باشکوه بعد از ۲ مرتبه بازسازی و با ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی زیبا و دل‌انگیز پذیرای مهمانان است و با چشم‌انداز خیره‌کننده باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ، طعم شیرین اقامت در یک هتل اصیل ایرانی را به آنها می‌چشاند.

خدمات و امکانات

از امکانات و خدمات پرشمار این هتل ۵ ستاره باید به رستوران و کافی‌شاپ اختصاصی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ سرپوشیده و روباز، استخر، کتابخانه، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران بام، مرکز خرید، پذیرش شبانه‌روزی و تاکسی‌سرویس اشاره کنیم.

آدرس

اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ‌فرش).

۳.  هتل عطار

آرامش و زیبایی هتل عطار اصفهان تمامی ندارد. این مجموعه اقامتی ۵ ستاره با معماری سنتی بی‌نظیر حاصل تلفیق هنر ایرانی اسلامی و رنگ‌و‌لعاب هنرهای مخصوص اصفهان (گچ‌بری، آیینه‌کاری، نقاشی‌های نفیس)، از پرطرفدارترین هتل‌های شهر است. می‌توانید با انتخاب یکی از ۱۰ سوئیت دونفره یا یکی از ۲ سوئیت ۴نفره هتل، خاطره این اقامت را برای همیشه در آلبوم ذهن‌تان ثبت کنید.

خدمات و امکانات

برخی از خدمات و امکانات رفاهی ویژه که هتل عطار در اختیار مهمانان قرار می‌دهد عبارت‌اند از مجموعه کامل ورزشی، استخر و جکوزی، حمام ترکی و سنتی، رستوران و کافی‌شاپ سالن کنفرانس، تاکسی‌سرویس، پذیرش شبانه‌روزی، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و صندوق امانات.

آدرس

اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹.

۴.  هتل آسمان

Picture3 | • درناتریپ ✈️

هتل آسمان یک مجتمع ۱۳طبقه دنج و مدرن با ۹۳ واحد اقامتی در بافت تاریخی شهر نزدیک به پل خواجو، میدان نقش‌جهان و محله جلفاست. اولین رستوران گردان شهر با غذاهای ایرانی و فرنگی بسیار متنوع و باکیفیت در هتل آسمان افتتاح شد و مسافران و ساکنان اصفهان را به وجد آورد.

دسترسی عالی این هتل به مراکز تجاری و تفریحی در کنار بناهای تاریخی برای مسافران بسیار جذاب است و با اتاق‌های یک‌تخته، دو تخته دبل، دوتخته توئین، دوتخته با چشم‌انداز رودخانه، سوئیت یک‌خوابه دونفره، آپارتمان دوخوابه دو‌نفره و در نهایت سوئیت رویال دونفره نظر سخت‌پسند‌ترین مسافران را جلب می‌کند.

خدمات و امکانات

از جمله خدمات و امکانات پرشمار این هتل ۴ ستاره می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اختصاصی، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان، استخر، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری و خدمات معلولین اشاره کرد.

آدرس

اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی.

۵.  هتل پیروزی

هتل پیروزی اصفهان زمانی هتل داریوش نام داشت و دو مرتبه برای ارائه خدمات بهتر و پیشرفته‌تر بازسازی شد. حالا یکی از بهترین هتل‌های ۴ستاره اصفهان است که در حاشیه سبز چهارباغ کهن، طرفداران پروپاقرص خود را دارد. این هتل ۵ طبقه با ۹۵ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته دبل، دوتخته تویین و سوییت سانترال و رویال برای اقامت مهمانان این هتل مرکز شهری در نظر گرفته است.

خدمات و امکانات

امکانات همه‌چیز تمام این هتل معروف از رستوران ایرانی و فرنگی،کافی‌شاپ و پارکینگ رایگان تا اینترنت نامحدود، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، گشت نیم‌روزی، تالار پذیرایی، سالن اجتماعات، پذیرش شبانه‌روزی و حتی اتاق سیگار را شامل می‌شود.

آدرس

اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین سمت چپ.

۶.  هتل عالی قاپو

هنگام رزرو هتل در اصفهان دستتان را در انتخاب هتل‌های سنتی کاملا باز می‌گذارد. یکی از آنها هتل عالی قاپو است. اولین چیزی که نگاه همه را جلب هتل عالی قاپو می‌کند، معماری سنتی تاریخی این هتل قدیمی و معروف است. ۱۰۶ اتاق در این هتل ۴ طبقه میزبان شما هستند، یکی از یکی دل‌انگیزتر و باشکوه‌تر. دسترسی عالی این هتل به جاذبه‌های تاریخی مثل میدان نقش جهان و سی‌وسه‌پل، خیال مسافران را بابت گشت‌و‌گذار در شهر راحت می‌کند و مسافران می‌توانند به‌دلخواه خود میان اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته دبل یا تویین، سه‌تخته یا سوییت‌های دو یا چهارتخته بهترین را انتخاب کنند.

خدمات و امکانات

از خدمات پرشمار هتل ۴ ستاره عالی قاپو می‌توانیم به رستوران و کافی‌شاپ اختصاصی در محل، دسترسی رایگان به اینترنت، پارکینگ در محوطه، استخر طبق تعرفه هتل، خدمات کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، جکوزی، خدمات تهیه بلیط، خشک‌شویی، پذیرش شبانه‌روزی و صرافی هتل اشاره کنیم.

آدرس

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، بین دو خیابان کوالالامپور و عباس آباد.

۷.  هتل سنتی عتیق

Picture4 | • درناتریپ ✈️

هتل عتیق اصفهان نمونه کامل یک اقامتگاه سنتی تما‌م‌عیار ایرانی است و روزگاری خانه یکی از بزرگان قاجار بوده است: هتلی که به‌رغم ظرفیت کم، طرفداران زیادی دارد و با ۳۰ باب واحد اقامتی، جزو آثار ملیِ به‌ثبت‌رسیده است. به هر گوشه این هتل که نگاه می‌کنید، گچ‌بری‌ها، کاشی‌کاری‌ها و درب و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی، چیزی شبیه ماکت کوچکی از اصفهان در دل این هتل فراهم کرده و تماشای اینهمه زیبایی حال‌و‌هوای خوبی به مهمانان می‌دهد.

خدمات و امکانات

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران اختصاصی، پارکنینگ در محل، اینترنت رایگان و نامحدود، استخر، صندوق امانات، فروشگاه، کافی‌نت، نمازخانه، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، ترانسفر رفت‌و‌برگشت با هزینه و تجهیزات کامل در تمام اتاق‌های هتل اشاره کرد.

آدرس

اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ (میر علاءالدین)،‌ کوچه مسجد شمس، پلاک ۳۰.

۸.  هتل سنتی قصر منشی

و در آخر می‌رسیم به اقامتگاهی نزدیک به میدان نقش جهان با ۲۰ اتاق سنتی برای پذیرایی از مهمانان این هتل در اصفهان. اینجا در واقع یک بوتیک‌هتل قدیمی متعلق به دوران صفوی است و روزگاری بخش کوچکی از خانه میرزا رضی بوده است. این ساختمان ۳ طبقه با ۲۰ واحد اقامتی مزین به معماری سنتی، مسافران اصفهان را با خاطرات فراموش‌نشدنی رهسپار خانه خود می‌کند و یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که می‌توان از سوپراپ اسنپ رزرو کرد.

خدمات و امکانات

این هتل سنتی با یک رستوران اختصاصی در فضایی دنج مهمانان را به صرف غذاهای محلی اصفهانی دعوت می‌کند و با فراهم‌کردن امکانات رفاهی نظیر روم‌سرویس، حمام سنتی، کافی‌شاپ، اسپا، صرافی، سالن اجتماعات، فروشگاه، نمازخانه و اینترنت نامحدود رایگان اقامتی خاطره‌انگیز برای آنها رقم می‌زند.

آدرس

اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک ۹.

حرف آخر

برای تجربه شیرین سفر به اصفهان زیبا، مهمان بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های این شهر باشید. هتل‌های مدرن و تازه‌ساخت یا اقامتگاه‌های سنتی با معماری شاهکار ایرانی که بسته به خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه اقامتشان متفاوت است اما نگران هزینه‌ها نباشید! اصفهان آن‌قدر مجموعه اقامتی دارد که بودجه سفر شما هر قدر باشد، بهترین اقامتگاه‌های شهر با درجات کیفی مختلف پذیرای شما هستند.

اگر تجربه اقامت در این هتل‌ها را دارید یا مجموعه‌های اقامتی بهتری در شهر پرگردشگر اصفهان می‌شناسید، حتما نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

 

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید