بهترین کافه های مشهد | مکان های دنج برای تفریح با دوستان

از آنجایی که شهر مشهد یکی از توریست پذیر ترین شهر های ایران محسوب می شود.از نظر امکانات نیز باید در موقعیت خوبی باشد. بهترین کافی شاپ های مشهد یکی از مهم ترین مکان های تفریحی گردشگران هستند بنابراین در شهرهای توریستی نقش مهمی دارند. ما در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین کافه های مشهد آشنا کنیم.کافه هایی که با فضا و دکوراسیون متفاوت پاتوق اهالی شهر و گردشگران هستند.

معرفی بهترین کافه های مشهد

1ـ کافه کیوسک (kiosk cafe)، خاص ترین کافی شاپ های مشهد

| بهترین کافه های مشهد • درناتریپ ✈️

کافه کیوسک در یکی از بهترین منطقه های مشهد قرار گرفته است. دکوراسیون زیبای این کافه شما را جذب خود می کند و وادارتان می کند که حتما چند عکس در فضای آن به یادگار بگیرید. برخورد کارکنان کافی شاپ بسیار گرم و صمیمی است. این کافه برای ملاقات های کاری، پذیرایی از مهمان ویژه بسیار مناسب است. امکانات کافه کیوسک شامل : رزرو تلفنی، اینترنت، جای پارک ماشین، انواع نوشیدنی، غذا، صبحانه است.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی 12

2ـ کافه 1860 ، از لاکچری ترین کافه های مشهد

1860 1 | بهترین کافه های مشهد • درناتریپ ✈️

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضای جدیدتر هستند.اگر شما هم دوست داردید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید کمی از شهر دور شوید.با ورود به کافه 1860 کمی در زمان سفر می کنید.همان طور که از نام آن پیدا است شما با ورود به کافه با فضایی شبیه به فیلم های وسترن روبه رو خواهید شد.دیدن کلاه های کابویی روی دیوار ها عکس ها و پوستر های فیلم وسترن به شما حس نشستن در قهوه خانه لاس وگاس را میدهد.

آدرس: هاشمیه، خیابان سوم، سمت چپ، قطعه آخر

3ـ کافه رترو ، تجربه حس آرامش در کافی شاپ مشهد

| بهترین کافه های مشهد • درناتریپ ✈️

اگه در مشهد بخواهید به کافه ای بروید که محیط دوستانه و موزیک های خوب در آن پخش شود کافه رترو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.کافه رترو کافه ای بسیار خاص و بسیار زیبا است.که اکثر اهالی مشهد و مسافران مجذوب آن می شوند.این کافه دارای نوشیدنی های سرد و گرم و همه ی نیازهای مورد علاقه شما را برطرف می سازد.

آدرس: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی 79 و81

4ـ کافه بیسکویت ، منحصر به فرد

| بهترین کافه های مشهد • درناتریپ ✈️

کافه بیسکویت یکی از جالبت ترین کافه های مشهد محسوب می شود.این کافه با نام بیسکویت و فضای بیرونی و داخلی بسیار جذاب خود سبب می شود که چشم گردشگران به آن خیره شود.این کافه دارای خوراکی ها و مخصوصا بیسکویت های بسیار خاص است که نظیر آن شاید در هیچ جای مشهد یافت نشود.

آدرس: فلسطین 14، چهار راه دوم، سمت راست

5 ـ کافه لئون ، طراحی خاص

| بهترین کافه های مشهد • درناتریپ ✈️

کافه لئون مشهد در مجتمع توریستی آبادگران کاوه واقع شده است در این کافه شما منظره زیبایی از مشهد را خواهید دید. همچنین یکی از بهترین مکان ها در مشهد برای برگزاری مراسمات تولد و نامزدی همین کافه لئون است چرا که همه امکانات و ویژگی هی را برای برگزاری  مراسمات شما دارند و دارای کادری مجرد در زمینه دیزاین مراسمات هستند.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

آدرس: مشهد ، مجتمع آبادگران ،کاوه 38

6 ـ کافه رزماری

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

یکی دیگر از کافه های مشهد که جزو بهترین کافی شاپ های مشهد محسوب می شود کافه رزماری است.این کافه دارای زیبایی های منحصر به فرد است که می توانید از فضای باز و بسته آن استفاده کنید.ولحظات بسیار نابی در کنار دوستان و آشنایان برای خود به ارمغان آورید.

آدرس: مشهد ، بین کلانتری 11 و 13

7 ـ کافه مرسی، جلوه زیبای هنر

 کافی شاپ های مشهد
کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ مرسی مشهد یکی از مکان های پر طرفدار در منظقه باهنر می باشد این کافی شاپ در مجاور پارک باهنر قرار گرفته است از این رو با نشستن در این کافی شاپ یک منظره زیبا و طبیعی در مقابل چشمان شما ظاهر می شود. کافی شاپ مرسی دارای چیدمان جالب و جذابی است. ظرف های این مجموعه شکل زیبایی دارند و صرف کیک در این ظروف بسیار دلچسپ است.از امکانات آن می توان به انواع قهوه ها، بستنی ها، نوتلا و.. اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار باهنر

8 ـ کافه تراس

 کافی شاپ های مشهد
کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ تراس یکی از زیباترین و مورد پسند ترین کافه های مشهد است.این کافه داری اتاق های وی آی پی است که می توانید تولد ها و مراسمات  خاص خود را در آن ها برگزار کنید. وخاطره های دل انگیزی را به یادگار  بگذارید کادر بسیار حرفه ای و مجرب در این کافی شاپ آماده خدمت به شما هستند.

آدرس: احمد آباد، اول ملاصدرا ،جنب بانک صادرات

9 ـ کافه دیدار ، دنج ترین کافه مشهد

 کافی شاپ های مشهد
کافی شاپ های مشهد

کافه دیدار یکی از متفاوت ترین کافه های مشهد است. مکانی دنج برای افرادی که به دنبال آرامش هستند.به محض باز کردن در چوبی کافه عطر خوش قهوه به استقبالتان می آید.منوی کافه دیدار بسیار متنوع و شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، کیک، و میان وعده ها است. البته نقطه قوت کافه دیدار قهوه های خوش طعمش است این کافه ظرفیت پذیرایی بیش از 35 نفر ار دارد.

آدرس: مشهد ، خیابان طالقانی

10 ـ کافه تایم

 کافی شاپ های مشهد
کافی شاپ های مشهد

کافه تایم یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است که نمایی آجری با پنجره های بامزه و کلاسیک دارد. یکی از ویژگی های خاص کافه تایم ساعت بزرگی است که روی سقف آن قرار دارد.البته دیوار ها نیز با مدل های مختلف ساعت تزئین شده اند.شما می توانید در حالی که رو به پنجره کافه نشسته اید و از تماشای تکاپو شهر لذت می برید از انواع نوشیدنی ها و کیک های این کافه نیز بهرمند شوید.

آدرس: مشهد ـ آبکوه

پیام بگذارید