اقامتگاه بام هیرکانی | بزرگترین مجموعه‌ی کلبه چوبی ایران

اقامتگاه بام هیرکانی در دامنه های شیرگاه مازندران، همان جایی است که میتوانید خیال را زندگی کنید کلبه های سوئیسی جذاب باهمه امکانات رفاهی در کنار جنگل و دشت و دریاچه… این مجموعه اقامتی بعد از سه راه لفور و در منطقه شیردار کلا واقع شده است.

معرفی اقامتگاه بام هیرکانی

بام هیرکانی یک مجموعه ی اقامتی وسط جنگل های هیرکانی مازندران است. این اقامتگاه دارای چهارده کلبه است که سه نوع تقسیم میشوند. اقامتگاه بام هیرکانی در ادامه ی تکمیل پروژه خود در حال افتتاح یک باشگاه و یک استخر در این مجموعه است اما هنوز به اتمام کار نرسیده است.

کلبه آلوچه در اقامتگاه بام هیرکانی شیرگاه

رزرو اقامتگاه بام هیرکانی شیرگاه

معرفی کلبه های بام هیرکانی

  • کلبه های سه طبقه: این مدل از کلبه ها برای یک جمع 10نفره مناسب هستند و دارای امکاناتی از جمله: تختخواب و ظروف غذاخوری تمییز وباربیکیو و منظره طبیعی بسیار زیبا و مبلمان راحت است.
  • کلبه های دو طبقه: کلبه های دوطبقه از نظر متراژ کوچکتر هستند و برای یک تا شش نفر مناسب هستند و دارای امکاناتی همچون کلبه های سه طبقه هستند.

انواع کلبه های اقامتگاه بام هیرکانی:

  • کلبه آلوچه: 72 متر مربع متراژ دارد و دوبلکس است
  • کلبه افرا: کلبه افرا دارای سه مبل تخت خواب شو در طبقه پایین و  یک اتاق خواب دو نفره . در طبقه بالا نیز یک تخت دو نفره وجود دارد و یک تراس که میز و صندلی دارد در طبقه اخر هم یک زیر شیروانی جذاب با تخت دو نفره است.
  • کلبه سرو: این کلبه دو طبقه است و دارای ویو بسیار زیبا رو به جنگل است که لذت یک سفر را چندین برابر می کند. این کلبه نیز دارای اشپزخانه و مبلمان مدرن و راحت و دستشویی و حمام است.
  • کلبه شمشاد: ظرفیت کلبه شمشاد 6 نفر است از امکانات آن می توان گاز دو شعله و سرویس پذیرایی برای شش نفر و سرویس پخت و پز همچنین باربیکیو و حمام و جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی اشاره کرد.
  • کلبه راش: از میان کلبه های بام تنها کلبه راش با هماهنگی قبلی میزبان پت های شما است
کلبه توسکا اقامتگاه بام هیرکانی در سواد کوه
اقامتگاه بام هیرکانی
  • کلبه کاج: از دیگر کلبه های بام کلبه کاج است سه طبقه است و دارای تمامی امکانات رفاهی سایر کلبه ها است.
  • کلبه سروناز: کلبه سروناز از جنگلی ترین کلبه های بام است. این کلبه دو طبقه ظرفیت 6 نفره دارد و دارای ویو بسیار زیبا از جنگل است.
  • کلبه بلوط: این کلبه نیز جزو کلبه های سه طبقه و با ظرفیت 10 نفر است از زیبای و جذابیت این کلبه می توان به جنگل روبه روی آن اشاره کرد هوش را از سر شما میپراند.
  • کلبه نارنج: کلبه نارنج با داشتن یک تراس اختصاصی و پوشیده از چمن از دلبرترین کلبه های بام هیرکانی است.
کلبه نارنج اقامتگاه بام هیرکانی مازندران
اقامتگاه بام هیرکانی
  • کلبه نارون: این کلبه دو طبقه است و دارای ویو بسیار زیبا رو به جنگل است که لذت یک سفر را چندین برابر می کند. این کلبه نیز دارای اشپزخانه و مبلمان مدرن و راحت و دستشویی و حمام است.
  • کلبه توسکا: این کلبه دو طبقه است و دارای امکاناتی چون آشپزخانه مجهز به همراه ست کامل ظروف چینی و پارچ و لیوان 6 نفره و میز ناهار خوری و..است
  • کلبه تمشک: این کلبه همانند سایر کلبه های دو طبقه و با امکانات آنان است.
  • کلبه صنوبر: 72 متر مربع متراز و مناسب 1 تا 6 نفر است که دارای یک تخت خواب در طبقه بالا و دو عدد مبل تخت خواب شو در طبقه پایین و آشپزخانه کاملا مجهز می باشد.
  • کلبه بید مجنون: این کلبه نیز دارای ویو منحصر به فرد رو به جنگل و فول امکانات است.

فضای سبز و محوطه

فضای سبز و محوطه اقامتگاه بام هیرکانی
فضای سبز و محوطه اقامتگاه بام هیرکانی

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این اقامتگاه بکر بودن و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و پاک است.از آنجایی که این مجموعه اقامتی در درون جنگل  قرار دارد. دارای آرامشی وصف نشدنی است.در محوطه این اقامتگاه صندلی ها و میزهایی تعبیه شده است که شما با خیالی آسوده از تماشای طلوع و غروب خورشید و زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

رستوران بام هیرکانی

اگر در سفر وقت برای آشپزی ندارید اصلا نگران نباشید و خود را به سرآشپز رستوران اقامتگاه بام هیرکانی بسپارید. رستوران بام هیرکانی با منوی کامل از غذاهای ایرانی و فرنگی در تایم ناهار و شام آماده ارائه خدمات به شماست.

رستوران اقامتگاه بام هیرکانی
رستوران بام هیرکانی

بار و کافه بام هیرکانی

کافه اقامتگاه بام هیرکانی هماندد کافه های پاریسی به شما سرویس دهی می کند از انواع نوشیدنی های سرد و گرم گرفته تا اسنک و….از ویژگی های منحصر به فرد این کافه ویو رو به جنگل آن است که لذت نوشیدن یک نوشیدنی گرم در پایییز را چند برابر می کند.

بار و کافه بام هیرکانی
بار و کافه بام هیرکانی

جاذبه های گردشگری نزدیک به بام هیرکانی

از ویژگی های بسیار خوب این اقامتگاه این است که به سایر جاذبه های مازندران نزدیک است که از جمله آن ها می توان به دریاچه لفور که در فاصله پانزده دقیقه ای و دریاچه سنبل رود که در فاصله پنج دقیقه ای اشاره کرد که بازدید از آنها خود لذتی دیگر دارد.

دریاچه لفور
دریاچه لفور

بهترین فصل برای سفر

برای اقامت در این منطقه و همچنین این اقامتگاه فصل های بهار و پاییز بهترین گزینه ها هستند.چرا که در فصول سرد سال این منطقه دارای آب و هوای سرد و مطبوع هستند.ولیکن در فصول گرم رطوبت و دمای هوای این منطقه بسیار بالا رفته و اقامت را اندکی دشوار می کند.

رزرو اقامتگاه بام هیرکانی شیرگاه

اقامتگاه بام هیرکانی کجاست؟

آدرس: مازندران؛ شیرگاه، سه راه لفور، انتهای ولایت 19
پیام بگذارید