اقامتگاه بام برم؛ اقامت در کلبه های لوله ای

0
94%
عالی

نقد و بررسی

اقامتگاه بام برم، اقامتگاهی زیبا با معماری لوله ای است که مشرف به دریاچه است و دارای منظره زیبایی از طبیعت است.

رزرو آنلاین اقامتگاه بوم برم
رزرو آنلاین
  • امکانات
  • موقعیت و دسترسی
  • عملکرد کارکنان
  • پاکیزگی کلبه ها
  • هزینه اقامت نسبت به خدمات و امکانات

اقامتگاه بام برم در استان فارس با داشتن شکل و معماری خاص کلبه ها یکی از محبوب ترین مراکز اقامتی در این استان محسوب می شود. این اقامتگاه به سبب نزدیکی به دریاچه و داشتن کلبه های لوله ای با امکانات رفاهی مدرن پیشنهاد بسیار خوبی برای اقامت در شهر شیراز است.

1 1 | اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

موقعیت جغرافیایی

منطقه بسیار زیبا و سرسبز هفت برم در فاصله 60 کیلومتری غرب شیراز استان فارس واقع شده است. این منطقه بدلیل آب وهوای مطبوع و تنوع چشم اندازها و مناظر زیبا در تمام فصول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است.

3 1 1 | اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

وجه تسمیه

این منطقه به هفت برم معروف است و برم در زبان ترکی به معنی دریاچه کوچک و برکه می باشد. هفت برم دارای 4 دریاچه است که مسافران گرامی می توانند از 3 دریاچه که به صورت عمومی است بازدید نمایند.
شب نشینی و اقامت در کلبه های رویایی بام برم با ویو و منظره رو به دریاچه محل مناسبی برای لذت بردن از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع منطقه می باشد.

1 1 1 | اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

اقامتگاه بام برم شیراز 

مجموعه اقامتی بام برم دارای 12 کلبه به صورت چهار کلبه 2 تخته و هشت کلبه 4 نفره با سرویس کف، که تا حداکثر ۶نفر ظرفیت دارند. تمامی کلبه ها مشرف به دریا بوده و دارای ۲ ورودی، که یکی به طرف اسفالت و دیگری به طرف دریاچه است. خواب می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 45 گردشگر را دارد.

رزرو آنلاین اقامتگاه باغ برم شیراز

اقامتگاه بام برم
اقامتگاه بام برم

طراحی متفاوت کلبه ها

کلبه های اقامتگاه بام برم به سه شکل متفاوت طراحی شده اند. که بعضی به صورت لوله ای و برخی به صورت کلبه های معمولی هستند در این میان یک کلبه وجود دارد که به سبک کلبه های سوئدی طراحی شده است که دارای سقف چوبی و بسیار زیبایی است. کلبه ها در عین حال مدرن و با پنجره های بزرگ هستند که نور آفتاب را به طور کامل به داخل هدایت می کند.

اقامتگاه بام برم
اقامتگاه بام برم

امکانات اقامتگاه بام برم

 اقامتگاه بام برماز مجهزترین مجموعه های اقامتی در شیراز می باشد و دارای هر گونه امکاناتی که برای رفاه حال گردشگران باشد است.از جمله این امکانات می توان به:

پارکینگ غیرمسقف

پرسنل مسلط به انگلیسی

راهنمای تور

هیتر برقی

کولر آبی

توالت ایرانی اشتراکی

توالت فرنگی اشتراکی

 

 

حمام اشتراکی

آشپزخانه

 

فضای سبز و محوطه

اقامتگاه بام برم
اقامتگاه بام برم

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این اقامتگاه بکر بودن و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و پاک است.از آنجایی که این مجموعه اقامتی در کنار سواحل دریاچه قرار دارد دارای آرامشی وصف نشدنی در کنار ساحل شنی است.در محوطه این اقامتگاه صندلی ها و میزهایی تعبیه شده است که شما با خیالی آسوده از تماشای طلوع و غروب خورشید لذت ببرید.

5 | اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

قوانین کنسلی:

روزهای عادی سال:

از یک هفته تا 72 ساعت به زمان ورود 20 درصد کل مبلغ کسر میگردد.

از 72 ساعت تا 24 ساعت به زمان ورود هزینه یک شب کسر میگردد.

کمتر از 24 ساعت به زمان ورود هزینه یک شب به علاوه 10 درصد شب های باقی مانده کسر میگردد.

روزهای پیک و عید:

قبل از یک هفته به زمان ورود 20 درصد مبلغ کل کسر میگردد.

کمتر از یک هفته هیچ مبلغی به مهمان برگشت داده نمیشود.

اقامتگاه بام برم
اقامتگاه بام برم

بهترین فصل برای سفر

برای اقامت در این منطقه و همچنین این اقامتگاه فصل های بهار و پاییز بهترین گزینه ها هستند.چرا که در فصول سرد سال این منطقه دارای آب و هوای سرد و مطبوع هستند.ولیکن در فصول گرم رطوبت و دمای هوای این منطقه بسیار بالا رفته و اقامت را اندکی دشوار می کند. البته گفتنی است که اکنون به دلیل شیوع کرونا این اقامت گاه کار خود را متوقف کرده است.

home 7414 25352 13980813162817 310 | اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

جاذبه های گردشگری نزدیک

منطقه حفاظت شده دشت ارژن، منطقه حفاظت شده ماله گاله، پارک ملی بمو، تنگ غوره دان، تنگ تیزاب، حرم مطهر شاهچراغ شیراز، آرامگاه حافظ شیرازی و … از جمله زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی این منطقه می باشند.

| اقامتگاه بام برم • درناتریپ ✈️

راه دسترسی به اقامتگاه بام برم

مسیر دسترسی به اقامتگاه آسفالته است و مسافران بهتر است وسایل ضروری خود را از شهر تهیه کنند. این اقامتگاه برای کسانی که میخواهند چند روزی را در هوای خوب و دور از شهر سپری کنند و آرامش داشته باشند و از طرف دیگر سفری ارزان داشته باشند، مناسب است.

 آدرس: استان فارس، شیراز ، جاده شیراز کازرون، ۴ کیلومتر بعد از خانه زنیان، هفت برم، برم اول

پیام بگذارید