بهترین هتل های تبریز، از هتل های لوکس تا بومگردی

تبریز سومین کلان‌شهر بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. تبریز مهم‌ترین شهر در منطقه آذربایجان است و علاوه بر این به عنوان بزرگ‌ترین قطب اقتصادی، بازرگانی، سیاسی، اداری، ارتباطی، فرهنگی، صنعتی و نظامی منطقه آذربایجان شناخته می‌شود. بیش‌تر مردم این شهر آذری هستند و به زبان ترکی آذربایجانی یا آذری حرف می‌زنند. اما آنچه مهم است این است که در سفر به این شهر زیبا در کجا اقامت کنیم؟ ما می خواهیم شما را با بهترین هتل های تبریز آشنا کنیم.

Espinas Palace Hotel. | بهترین هتل های تبریز • درناتریپ ✈️

هتل های تبریز، بهترین هتل های تبریز از دید گردشگران

هتل بین المللی tabriz-beinolmelali

هتل بین المللی تبریز یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره شهر تبریز است. این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برخوردارست. در خیابان امام در مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های گردشگری تبریز دارد. هتل در مجموع 132 اتاق را درون خود جای داده‌است. اتاق‌ها سیستم تهویه‌مطبوع دارند. اینترنت پرسرعت هم در فضای اتاق در دسترس است. همینطور برای نگهداری اشیای قیمتی خود می‌توانید از گاوصندوق موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. تلویزیون، اتو، یخچال و حمام اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی اتاق‌ها به شمار می‌رود.

هتل صخره‌ای لاله کندوان

این هتل لوکس ۵ ستاره اتاق‌های سنگی و طبیعی دارد که چشم‌انداز آنها کوه یا رودخانه است. هتل لاله کندوان ۱۶ اتاق دارد که در دل کوه قرار گرفته‌اند و همان‌طور که حدس می‌زنید برای رسیدن به اتاق‌ها باید از پله بالا بروید، آن‌هم ۱۸۰ پله. از هتل لاله کندوان تا مرکز شهر تبریز حدود ۵۷ کیلومتر فاصله است.

روم سرویس، پارکینگ روباز،‌ خدمات خانه‌داری، لباس‌شویی، صندوق امانات، فضای سبز، فکس، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران، اتاق جلسه کاری، سالن کنفرانس و تاکسی سرویس از امکانات این هتل هستند.

هتل آزادی،tabriz-azadi

هتل آزادی تبریز یکی از بهترین هتل‌های سه‌ستاره شهر تبریز است. هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردارست. با انتخاب هتل آزادی تبریز علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید می‌توانید از خدمات با کیفیت هتل بهره‌مند شده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی متنوعی در هتل آزادی تبریز موجود است. تمامی ‌واحدها دارای امکانات رفاهی کاملی چون اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، تختخوابهای راحت، میزآرایش، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هستند.

هتل بین الملی شهریار

هتل پنج ستاره بین المللی شهریار تبریز، هتلی منحصر بفرد در قلب شهر تبریز در منطقه ای سرسبز و خوش آب و هواست که در تابستان 1386 با تمامی امکانات و تجهیزات به روز دنیا مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری افتتاح شد ودر حال حاضر 8طبقه این هتل بازسازی شده است .هتل شهریار دارای 200 واحد اقامتی زیبا و عالی مجهز به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مدرن می باشد.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد.

هتل کایا لاله پارک تبریز، بهترین هتل از نظر مسافران

بهترین هتل تبریز از نظر مسافران هتل کایا پارک نام دارد. مناسبترین هزینه را در میان قیمت بهترین هتل های تبریز داشته و خدمات خوبی را ارائه می دهد. هتل کایا لاله پارک نه تنها بیشترین تعداد اتاق را (۲۲۰ اتاق) دارد؛ بلکه استخری با فواره های زیبا و پارکی سبز ورودی هتل را تزئین کرده است. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و ۸ آسانسور دارد. طراحی اتاق ها، بسیار گرم و کلاسیک هستند و نورپردازی مناسبی دارند.

هتل استقلال تبریز در تاریخی ترین منطقه شهر

قدم زدن در محله های قدیمی و گران تبریز را می پسندید؟ اتاق خود را در هتل استقلال تبریز انتخاب کنید. هتل آپارتمان استقلال در محله قدیمی سرخاب قرار دارد. بیشتر دیدنی های تبریز در اطرافتان قرار گرفته است. خانه های تاریخی تبریز به هتل استقلال نزدیکند. جدای از این ها، فضای باز و سبز محوطه هتل و رستوران روبازش مکانی عالی و دلچسب برای صرف یک وعده غذایی است.

هتل ائل آی tbriz-elay

هتل آپارتمان ائل آی تبریز، هتلی 3 ستاره در شهر تبریز است که با 14 سوئیت آپارتمانی و 70 تخت آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. این هتل آپارتمان با ارائه سوئیت های 2، 3 تخته و دو خوابه 4 تخته و 5 تخته تلاش می کند اقامت خوشی را برای مهمانان عزیز رقم بزند. دکوراسیون هتل گرم و دلنشین است و با اقامت در آن احساس خوشایندی خواهید داشت. کلیه امکانات پخت و پز و پذیرائی برای آن دسته از مسافرانی که غذای خانگی ترجیح می دهند در سوئیت آپارتمان فراهم شده است.

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز در چهارراه آبرسان قرار دارد و هتلی 4 ستاره و بین‌المللی در بین هتل‌های شهر تبریز به‌شمار می‌رود. این هتل با قدمتی 50 ساله، دارای 150 اتاق و سوئیت در 13 طبقه می‌باشد که در سال 1395 هم بازسازی شده‌اند. بسته به نوع سفر، ترجیحات، و تعداد همراهانتان می‌توانید اقامت مورد نظر خود را از بین واحدهای اقامتی متنوع هتل رزرو کنید. چندین رستوران در هتل گسترش تبریز قرار دارند که غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می‌کنند.
پیام بگذارید