میز ناهار خوری

میز ناهار خوری یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین اشکال مبلمانی است که استفاده از آن باعث می شود دکراسیون خارق العاده و بسیار زیبا داشته باشید همچنین باعث می شود جذابیت خانه شما دو چندان شود و از نظر جسمی سالم تر باشید و دچار کمردرد و پا درد نشوید. میزناهارخوری باعث می شود احساس راحتی و آرامش را در هنگام غذا خوردن تجربه کنید.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

در این مطالب قصد داریم شما عزیزان را با بهترین تولید کننده میزناهارخوری آشنا کنیم پس شما دوستان گرامی، همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

انواع میزناهارخوری از نظر جنس و مدل

میزناهارخوری ها از نظر جنس و مدل متفاوت هستند و انواع مختلفی دارند شما می توانید با توجه به نیاز، بودجه مورد نظرتان و دکراسیون فضای منزلتان تصمیم بگیرید که چه مدل از این محصول مناسب شما است و پس از ارزیابی این نکات سپس اقدام به خرید کنید، در این مطالب شما همراهان گرامی را با انواع میزناهار خوری آشنا خواهیم کرد.

میزناهارخوری چوبی: رایج ترین نوع میزناهارخوری هستند و کیفیت نسبا بالایی دارند. این میزناهار خوری ها از چوب های متفاوتی همچون راش، گردو، کاج و غیره ساخته شده اند، که بسیار زیبا هستند.

میزناهارخوری سنگ: یکی از شیک و مدرن ترین میزناهارخوری ها به شمار می آید که ظاهر طبیعی و زیبایی دارد. این میزناهارخوری ها از سنگ های مرمریت، مرمر و گرانیت می باشند که در برابرخط و خش از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

میزناهارخوری فلزی: این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد و بسیاربا کیفیت است، همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است.

میزناهارخوری پلاستیک: از شیک و متنوع ترین میزناهارخوری در بازار به شمار می آید و نسبت به میزناهارخوری های دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است و بسیاراقتصادی است و جابجایی راحتی دارد.

میزناهارخوری شیشه ای:  جزوه یکی از مدرن ترین و باکلاس ترین میزناهارخوری به حساب می آید که زیبایی محیط را دو چندان می کند و بسیاربا دوام است و باعث می شود دکراسیون جذاب تری داشته باشید.

میزناهارخوری ام دی اف یا اچ دی اف: یکی از پرمصرف ترین میزناهارخوری در بازار به شمار می آید که تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و همچنین این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد.

میز ناهار خوری

انواع مدل های میزناهارخوری

انواع میزناهارخوری از نظر شکل

میزناهارخوری ها از نظر شکل انواع و اقسام متفاوتی دارند که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند که عبارتند از:

1_ میز ناهار خوری های مستطیل

2_ میز ناهارخوری های مربع

3_ میز ناهار خوری های گرد

4_ میز ناهار خوری های بیضی

5_ میز ناهار خوری کم جا

حال قصد داریم هر کدام از این میزناهارخوری ها را به صورت جداگانه توضیح دهیم با ما همراه باشید.

میزناهارخوری های مستطیل یکی از رایج ترین اشکال در این محصول است که نمای لوکس و جذابی را ایجاد می کند. میزناهارخوری های مربع بسیار شیک و زیبا هستند و فضای کمی را اشغال می کنند و برای فضاهای همچون آپارتمان بسیار مناسب هستند به دلیل اینکه فضای آپارتمان محدود است و نیازمند محصول کم جا است. میزناهارخوری های گرد یکی از پر طرفدار ترین محصولات در بازار شناخته شده اند و فضای کمی را اشغال می کنند و بسیار زیبا و لوکس هستند. میزناهارخوری های بیضی باعث می شود دکراسیون شیک و جذاب تری داشت و در عین حال محیط را زیبا و مرتب تر بنظر می رساند.           میزناهارخوری های مثلتی نسبت به میزناهار خوری های دیگر بسیار متفاوت و مدرن ترهستند و ظاهر زیبایی دارند.

بهترین تولید کنندگان میزناهارخوری ایرانی

حال که شما عزیزان با انواع میزناهارخوری تا حدودی آشنا شدید و در این مسائل شناخت پیدا کردید، قصد داریم تعدادی از برند های میزناهارخوری که در بین مردم محبوب شناخته شده اند و در زمینه مبلمان فعالیت دارند و در آن موفق هستند را معرفی کنیم.

مبلمان نقشینه، مبلمان صبا، مبلمان مارسی، مبلمان صبوری وغیره

مبلمان نقشینه فعالیت خود را در سال 1360 شروع کرده و حدود 40 سال در این زمینه سابقه دارد.

مبلمان صبا دارای 50 سال سابقه درخشان در زمینه میزناهارخوری می باشد، که کارهایشان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، هم اکنون 30 نمایندگی حضوری و فعال در سراسر کشور را دارا است. مبلمان مارسی جزوه 10 برند برتر میزناهارخوری و مبلمان است که از نظر طراحی و کیفیت بدون شک شما را به خود جلب می کند و همچنین این برند طرفدارن زیادی به دلیل مرغوب و با دوام بودن کار دارد. مبلمان صبوری دارای 25 سال سابقه در این زمینه می باشد که در مدت توانسته کیفیت کارش را به بالا ترین سطح برساند و پیشرفت بسیار زیادی در تولید میزناهارخوری کند و یکی از بهترین صادرکننده ها به شمار بیاید. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که تولیدکنندگان زیادی در ایران وجود دارد که در کارشان بسیار موفق هستند و جزوه بهترین تولید کننده میزناهارخوری به شمار می آیند و در این مقاله نام برده نشده اند.

 

میز ناهار خوری کلاسیک

بهترین تولید کنندگان میزناهارخوری خارجی

در ادامه مطالب قصد داریم که تعدادی از برند های معتبر خارجی که تولید کننده میزناهار خوری هستند و در ایران فعالیت دارند را معرفی کنیم مانند: برند سوئد ایکیا، برند اسنشال هوم، برند فرانسوی روشه و برند ایتالیایی کارتل.

برند سوئد ایکیا یکی از بهترین محصولات وارداتی به شمار می آید که در زمینه میزناهارخوری نیز فعالیت دارد و محصول کشور سوئد است و سالیان زیادی در این کار سابقه دارد. برند اسنشال هوم محصول کشور ایتالیا است که جزوه 10 برند معروف و برتر جهان به شمار می آید و از کیفیت فوق العاده عالی برخورداراست. برند فرانسوی روشه برای کشور فرانسه است که در ایران نیز نمایندگی فروش دارد این محصول فرانسوی دارای طرح و تنوع بسیار بالایی است که خیلی شیک و زیبا هستند. برند ایتالیایی کارتل که در زمینه میزناهارخوری فعالیت دارد، محصول کشور ایتالیا است که کارهایشان بسیار لوکس و مدرن است و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

 

نکات بسیار مهم در هنگام خرید بهترین میزناهارخوری

اگر تصمیم دارید که میز ناهار خوری 4 نفره خریداری کنید، به نکات گفته شده توجه کنید تا بتوانید کالا مطلوبی را تهیه کنید. در هنگام خرید، محصول مورد نظرتان را از مکان معتبر خریداری کنید که بهترین تولید کنندگان در زمینه میزناهارخوری باشند. به ارتفاع بین میز و صندلی توجه کنید که خیلی بلند یا کوتاه نباشند که باعث شوند شما عزیزان دچار کمردرد و پادرد و دیگر مشکلات جسمی شوید و همچنین به اندازه میزناهارخوری توجه کنید و مشخص کنید چه تعداد نفراتی قرار است از آن استفاده کنند. همچنین به یک نکته مهم دقت کنید که محصولی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

میز ناهارخوری جدید

امیدوارم خواندن این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد، همچنین بتوانید از بهترین تولید کنندگان میزناهارخوری با توجه به نکات گفته شده خرید مطلوب و باب میلتان را داشته باشید، از شما دوستان گرامی برای وقت گذاشتن و خواندن این مطالب کمال تشکر را داریم و امیدواریم راهنمایی های لازم را در اختیار شما بزرگوران قرار داده باشیم.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید