مقایسه رزرو آنلاین هتل با رزرو حضوری

با پیشرفت فناوری و همه گیر شدن آن بین مردم فرصت های بسیاری برای کسب و کارها به ویژه در صنعت گردشگری به وجود آمده است. خوشبختانه کشوره ما هم از این قافله عقب نمانده و در حال استفاده از فناوری های جدید هستند. تا همین چند سال پیش برای رزرو یک هتل حتماً باید حضوری اقدام می کردید. ولی حالا در هر کجای دنیا که بخواهید می توانید یک اتاق برای خودتان رزرو کنید.

ولی متاسفانه باور عمومی همچنان نسبت به روش های جدید بی اعتماد است. و خیلی ها فکر می کنند رزرو اینترنتی هتل گرانتر از رزرو حضوری است. اما واقعاً این تصورات واقعی هستند؟ رزرو اینترنتی به صرفه تر است یا رزرو حضوری؟ با ما همراه باید تا به مقایسه این دو روش بپردازیم.

مقایسه رزرو اینترنتی و رزرو حضوری هتل

بسیاری بر این باورند که رزرو هتل ها به صورت آنلاین که در طی مراحل آن آژانس های مسافرتی کمیسیون میگیرند برایشان هزینه بیشتری دارد. این ایده در گذشته درست بود، اما امروزه با توجه به افزایش سایت های رزرو هتل و همچنین نفس گیر شدن رقابت بین آنها، هر کدام از سایت ها سعی دارند تا با گرفتن کمیسون کمتر نسبت به گذشته، بهترین خدمات را در اختیار کاربران و مسافران خود قرار دهند.

رزرو هتل به صورت آنلاین یا حضوری

قابل اعتماد بودن برخی سایت ها برای کاربران و همچنین ارائه خدمات مفید در زمینه رزرو هتل به همراه اتاق باعث شده که آژانس های مسافرتی با کمترین کمیسیون ها بتوانند امکانات کامل و مفیدی برای کاربران خود در نظر بگیرند. علت قیمت پایین در سیستم آنلاین این میباشد که هتل‌ها تمایل دارند تا اتاق‌های خود را از قبل فروخته باشند و به همین دلیل نرخ‌های پایین‌تری را در سایت‌های رزرو آنلاین ثبت می‌کنند تا پیشاپیش تکمیل ظرفیت اتاق‌های خود را تضمین کنند و نگرانی بابت اتاق‌های خالی خود نداشته باشند.

وقتی که به هتلی در یک منطقه مراجعه می‌کنید، معنی این کار شما برای هتل این است که این هتل را انتخاب کردید، بنابراین هیچ تخفیفی را به شما نمی‌دهند! حتی ممکن است قیمتی بالاتر نسبت به رزرو آنلاین هتل بدهند. چون اکثر مسافران در چنین شرایطی تفاوت‌های کم در نرخ هتل‌ها را می‌پذیرند.

مقایسه رزرو انلاین هتل با رزرو حضوری
مقایسه رزرو انلاین هتل با رزرو حضوری

امکان دیگری که شما در سیستم رزرو هتل به صورت آنلاین دارید این است که می‌توانید هتل‌ها را براساس قیمت، امتیاز و نظر کاربران و منطقه جغرافیایی فیلتر کنید. بر اساس انتظار کاربران از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی و ….. شما به صورت انلاین با ویژگی های هتل سریعتر آشنا خواهید شد و هر سایت بر اساس امکاناتی که یک مسافر انتظار دارد، گزینه های مختلفی را به مسافر پیشنهاد میدهد. علاوه بر آن، میتوانید با مشاهده نظرات کاربران در سایت ها و یا نقد و بررسی هتل، از راهنمایی بیشتری جهت رزرو هتل برخوردار شوید.

مقایسه رزرو انلاین هتل با رزرو حضوری
مقایسه رزرو انلاین هتل با رزرو حضوری
منبع سیری در ایران
پیام بگذارید