عمارت اسکرو شیراز، بوتیک هتلی منحصر به فرد

بوتیک هتل اسکرو : بوتیک هتل ها از بهترین مکان ها برای اقامت در سفر هستند. زمانی که ترجیح می دهید فضای شخصی خود را داشته باشید، دوست ندارید در خوابگاه بمانید، یا بودجه ای برای خرید هتل های 5 ستاره ندارید، یک سازش عالی است.هتل‌های بوتیک جایی در وسط قرار دارند و امکانات رفاهی عالی را ارائه می‌کنند اما با محدوده قیمتی مناسب‌تر

در حالی که هیچ دستورالعمل دقیقی در مورد اینکه چه چیزی را می توان به عنوان “هتل بوتیک” در نظر گرفت، وجود ندارد، آنها ویژگی های متمایزی دارند که به راحتی می توانید آنها را تشخیص دهید. اگر می‌خواهید درباره این بوتیک هتل اسکرو بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید و این مقاله به شما کمک می‌کند تا بیشتر با این مکان و امکانات آن آشنا شوید.

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

درباره عمارت اسکرو شیراز

بوتیک هتل اسکرو یک خانه بومی دو طبقه است که با سه اتاق ترنج، آبشاری و آجری در طبقه همکف و پنج اتاق باغچه، شیراز، آینه، مقرنس و حریر در طبقه اول در مجموع امکان پذیرش 16 نفر مهمان را دارد.

موقعیت جغرافیایی

9223372036854775808 210263 | بوتیک هتل اسکرو • درناتریپ ✈️

بوتیک هتل اسکرو در دل بافت تاریخی شهر زیبای شیراز و در فاصله بسیار نزدیک از طاق اسکرو قرار دارد. شهر شیراز در هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد و به طور کلی دارای آب و هوای گرم و خشکی است. سفر به شیراز در اردیبهشت ماه از نظر آب و هوایی دارای بهترین شرایط بوده و برای مسافرت کاملا مطبوع است.

اتاق های بوتیک هتل اسکرو

اتاق دو تخته دبل ترنج

اتاق دو تخته دبل آبشاری

اتاق دو تخته دبل آجری

اتاق دو تخته دبل باغچه

 

اتاق دو تخته دبل باغچه

اتاق دو تخته دبل شیراز

اتاق دو تخته دبل آینه

اتاق دو تخته دبل مقرنس

 

9223372036854775808 210249 | بوتیک هتل اسکرو • درناتریپ ✈️

اتاق‌های بوتیک هتل اسکرو شیراز

در هر اتاق هتل بوتیک اسکرو شیراز چکیده‌ای خوش رنگ و لعاب از معماری اصیل ایرانی به چشم می‌خورد. قبل از هرچی چیزی به شما بگوییم که تمامی واحدهای هتل اسکرو دو تخته دبل هستند و قابلیت پذیرش نفر اضافه را ندارد. پس ممکن است این هتل برای کسانی که دارای فرزرند می‌باشند، انتخاب خوبی نباشد. در ادامه هرکدام از اتاق‌های هتل اسکرو را معرفی می‌کنیم:

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

اتاق شیراز: زیباترین و چشم نوازترین اتاق اسکرو، اتاق شیراز است. غیر ممکن است با اولین قدم به اتاق شیراز مجذوب جزییات سقف آن نشوید. سقف و دیوارهای اتاق شیراز توسط رنگهای آبیِ سورمه‌ای و طلایی و با الهام از نقاشی‌های دوران قاجار طراحی شده‌اند. تخت استاندارد و راحت این اتاق به شما نوید یک اقامت منحصر به فرد را می‌دهد. پنجره‌ها را باز کنیدو از نور دل انگیز شیراز و تابش آن به داخل اتاق نهایت لذت را ببرید. در این اتاق از تکنولوژی نهایت استفاده را کرده‌اند و از پنل های لمسی برای نور و روشناسی و سیستم گرمایش و سرمایش بهره‌مندید. در ضمن بر روی تخت خواب دو دست ربدوشامبر ابریشمی نیز قرار دارد.

حتی سرویس بهداشتی و حمام اتاق شیراز هم دارای جزئیات و طراحی خاص خودش است. کاشی‌های که داخل سرویس استفاده شده با تم رنگی اصلی اتاق هماهنگ هستند. در تمامی اتاق‌های این هتل مینی بار رایگان با خوراکی و نوشیدنی‌های خنک جذاب وجود دارند.

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

اتاق آجری: شما سادگی، بوی آجر و نم خاک را دوست دارید؟ اتاق آجری اسکرو که در طبقه همکف قرار دارد را رزرو کنید. دیوارهای اتاق آجری است و یک تخت دبل استاندار رو به آفتاب، سقف سفید و نخودیِ ساده همگی برای شما آرامش خیال را به ارمغان می‌آورند.

اتاق ترنج: اتاق ترنج هتل اسکرو به لطیف‌ترین حالت ممکن رنگ سبز و سفید را با هم در هم آمیخته است و با آینه کاری مختصر و ظریف به خوبی توانسته نماینده ترنج شیراز باشد.

اتاق آبشاری: اتاق آبشاری هتل بوتیک اسکرو با آینه‌کاری‌های کمتر نسبت به اتاق آینه، زیبایی و سادگی خاص خودش را دارد. در تمامی اتاق‌های این هتل مواد ضدعفونی کننده و ماسک وجود دارد.

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

اتاق باغچه: سقف اتاق آبشار نیز با رنگ سبز و طلایی البته با جزییات کمتر نسبت به اتاق شیراز طراحی شده است. دیوار پشت تخت دبل اتاق با دلبرترین سبز جهان تزئین شده که با تابش نور خورشید از پنجره اتاق به داخلِ واحد و برخوردش با رنگ سبز همه‌چیز تکمیل می‌شود. حمام و دسشویی اختصاصی اتاق باغچه نیز با تم رنگی هماهنگ با اتاق تزیین شده‌اند.

اتاق مقرنس: مقرنس از مهمترین المانهای معماری ایرانی و امضای یک معمار اصیل بر پای هر بنایی از مسجد بگیرید تا یک عمارت باشکوه بوده است. مرمت‌گر هتل اسکرو، مقرنس را بر روی چهار وجه دیوار پشت تخت خواب اتاق آنهم با استفاده از تکه های آینه کار کرده است.

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

سقف اتاق‌ها تزئینات ویژه‌ای دارد که با رنگ آبیِ سورمه‌ای توانسته هماهنگی خوبی با سایر بخش های اتاق از جمله کفپوش و دیوارپوش ایجاد کند.

اتاق آینه: اتاق آینه در طبقه دوم قرار و در اینجا لطفترین رنگهای جهان یعنی صورتی و سفید در همه جای اتاق به چشم می‌خورند. اتاق آینه همانطور که از اسمش پیداست بر روی سقف و دیوارها  آینه کاری دارد. در ضمن محال است بتوانید از نقاشی‌های ظریف بر روی سقف چشم بردارید!

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

اتاق حریر: تنها زمانی که وارد این اتاق می‌شوید دلیل اینکه حریر نامیده می‌شود را درک می‌کنید! تابش نور آفتاب به داخل اتاق و بازتاب همان نور داخل آینه‌ها، تلالو رنگ سبز، چه چیزی جز لطافت حریر را در ذهن شما تداعی می‌کند؟

امکانات و خدمات ارائه شده

سیستم هوشمند خدمات، خدمات فرودگاهی و ترنسفر، حیاط اختصاصی، تراس بام، رستوران، صبحانه انتخابی، کافی شاپ، زنگ بیداری، خشک شویی، ماساژ، خدمات پوست و صورت، پیرایش، مادیکور و پدیکور، لوازم جانبی یوگا، راهنمای چند زبانه، راهنمای تور برای پیاده روی در بافت تاریخی شهر، پزشک اورژانس، تماشای فیلم در تخت، اینترنت پرسرعت و فضای نگهداری چمدان از دیگر امکانات و خدمات بوتیک هتل اسکرو برای گردشگران محترم است. لازم به ذکر است این بوتیک هتل فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما پارکینگ عمومی در فاصله بسیار نزدیک نسبت به هتل جای دارد.

بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

قوانین و مقررات بوتیک هتل اسکرو

  • ارائه مدارک محرمیت معتبر در زمان پذیرش الزامی است.
  • پذیرش حیوانات خانگی به صورت پیش فرض مجاز نمی باشد، درصورت نیاز با پشتیبانی هماهنگ نمائید.
  •  با توجه به تفاوت نرخ و شرایط پذیرش مهمانان خارجی، قبل از قطعی کردن رزرو با پشتیبانی هماهنگ کنید.
بوتیک هتل اسکرو
بوتیک هتل اسکرو

آدرس و دسترسی

استان فارس، شیراز ، خیابان کریم خان زند، کوچه 28، انتهای کوچه بعد از طاق اسکرو

پیام بگذارید