بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز: یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در جزیره قشم خانه های محلی است. آنها تجربه ای باورنکردنی به شما می دهند. به نظر ما بهترین سفر سفری است که آگاهانه اتفاق بیفتد. این بدان معنی است که قبل از سفر به خوبی بدانید که کجا می روید، کجا می مانید و ویژگی های محل اقامت خود را. موضوع اصلی سفر به قشم و اقامت در اقامتگاه های بومگردی، بازدید از مردم، فرهنگ و آداب و رسوم یک منطقه است.

اولین چیزی که هنگام ورود به اقامتگاه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، معماری متفاوت و سنتی آن نسبت به سایر اقامتگاه های بوم گردی قشم است. در این مقاله گردشگری قصد داریم اقامتگاه های قشم برای سفر نوروزی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

اقامتگاه فردیس، بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

اتاق‌های خوابگاه فردیس به شکل سانروف و گنبدی ساخته شده‌اند که به دلیل ساختار سانروف شکلی که دارند طبیعتاً هوای مطبوع و مطبوعی دارند که در روزهای گرم سال حتی در داخل اتاق‌ها خنک است. اقامتگاه فردیس دارای شش سانروف با حداکثر ظرفیت پنج نفر می باشد. البته به گفته گردشگران فضای سانروف بیشتر برای چهار نفر مناسب است.کف اتاق ها فرش شده و دارای کف خواب می باشد. هر کدام از کپرها مجهز به حمام اختصاصی، توالت و امکانات سرمایشی و گرمایشی هستند.

فردیس قشم | بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

بومگردی نخل ناخدا ،بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

هتل سنتی نخل ناخدا قشم در فضایی سنتی در محیطی به مساحت 10 هزار متر در فضایی گرم و دلنشین در مجاور نخلستان بزرگ با بنایی مسحور کننده و دیدنی پذیرای شما میهمانان عزیز است.این اقامتگاه شامل دو مجموعه شمالی(وی آی پی) و جنوبی (سنتی) که شامل 12 اتاق و 2 سوئیت خانوادگی است که هرکدام فضایی صمیمی و آرام برای شما فراهم میکند.

  • اقامتگاه شمالی (وی آی پی) 
    دارای 6 اتاق به همراه تخت خوشخواب 2 نفره و تک نفره به همراه تلویزیون ،یخچال،کولرگازی،سرویس وحمام وتوالت فرنگی است.
    هر دو مجموعه محوطه سازی شده بهمراه آلاچیق، چال آتشی و تاب بهراه فضای بازی کودکان
    خدمات:صبحانه،ناهار،شام و کافی شاپ و قهوه خانه سنتی عربی به همراه موسیقی زنده.
  • اقامتگاه جنوبی (سنتی)
    دارای6 اتاق سنتی و 2 سوئیت خانوادگی با معماری اصیل جزیره قشم و آیینه کاری شده که هر کدام الهام گرفته از عجایب هفتگانه جزیره قشم نقاشی شده است

| بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

اقامتگاه خانه دوست

اقامتگاه خانه دوست دارای 9 باب اتاق سنتی می باشد که تمامی آن ها سبک و معماری سنتی و محلی، متناسب با اقلیم قشم می باشند. این اقامتگاه در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 40 گردشگر را دارد. از جمله امکانات این بوم گردی می توان به اتاق حجله یا عکاس خانه اشاره کرد این اتاق به شیوه سنتی اتاق عروس و داماد در این منطقه آیینه کاری شده است و گردشگران می توانند لحظات به یاد ماندنی سفر خود را در این اتاق زیبا و سنتی ثبت و ماندگار کنند.

| بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

هتل کمپ جیزرو قشم

هتل جیزرو قشم یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران در قشم است که شبیه به کمپ‌های مریخی است که به هتل مریخی قشم هم معروف شده است. اقامتگاه یا اکو کمپ جیزرو قشم اتاق‌های توپی شکل دارد که نمونه‌های مشابه آن در سراسر دنیا موجود است که خوشبختانه یکی از خاصترین آن‌ها در ایران است.

b44482a7 aa99 4a78 9d29 413a0417756b | بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

بوم گردی دلحمید

این اقامتگاه که از جمله اقامتگاه بومگردی قشم است در فضایی 250 متری در قشم واقع شده است. بیرون از اقامتگاه 6 جای پارک خودرو به صورت دربست در اختیار میهمانان عزیز قرار داده شده است. سرویس خواب این اقامتگاه تخت و کاناپه می باشد. در صورت درخواست مهمان برای نفرات اضافه رخت خواب سنتی با هزینه اضافه تحویل می گردد. بافت محله کویری و مسیر دسترسی به اقامتگاه آسفالت می باشد.

| بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

بوم گردی عمارت سفید

داخل اقامتگاه 150 جای پارک خودرو به صورت روباز و در نزدیکی مجموعه در اختیار میهمانان عزیز قرار داده شده است. اتاق ها دارای سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. استخر اشتراکی این اتاق روبروی واحد قرار دارد که در صورت درخواست میهمان و با احتساب هزینه جداگانه پر می شود.

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

اقامتگاه زرین، بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

شامل ده باب اتاق با ظرفیت چهار، شش و سه نفره می‌باشد. این بومگردی در باغی به متراژ 2000 متری بنا شده است. از امکانات مجموعه تاب، آلاچیق، محل نشیمن، آتشکده و باربیکیو به صورت اشتراکی در حیاط اقامتگاه قرار دارد.

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

اقامتگاه صفا آباد

این هتل بومگردی در قشم که جزو  اقامتگاه های خاص قشم است دارای 16 اتاق که اتاق ها در محوطه اقامتگاه و همه دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند یکی از اتاق‌ها به عنوان اتاق حجله استفاده میشه و بقیه اتاق‌ها برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده اتاق های این هتل سنتی دارای امکاناتی از قبیل تخت، تلویزیون، کتری برقی، مبلمان، سشوار و ….. هست اقامتگاه دارای آلاچیق و تخت های سنتی است که عصرها و شبها میتونید از این فضا استفاده کنید و لذت ببرید این بومگردی در دل روستای صفاآباد است که خود این روستا جز مراکز گردشگری قشم حساب میشود

| بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز • درناتریپ ✈️

اقامتگاه گارومزنگی

این بومگردی در فضایی 1000 متری در هنگام واقع شده است. بومگردی دارای وای فای رایگان برای میهمانان عزیز می باشد. بافت محله روستایی و مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی می باشد. وضعیت آنتن دهی همراه اول عالی می باشد. اقامتگاه دارای دوربین مدار بسته در درب اقامتگاه، ورودی و حیاط بابت امنیت میهمانان عزیز می باشد. اقامتگاه دارای نگهبان می باشد.

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز

اقامتگاه ناخدا امینی

اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی اقامتگاهی با قدمت 25 سال در قلب روستای درام قشم است که به گردشگران این امکان را می دهد تا در طول سفر خود زندگی در خانه های بومی جنوب را تجربه کنند. این روستای کاهگلی با مساحتی حدود 350 متر و در دو طبقه دارای 10 اتاق با امکانات خواب می باشد.

بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
بهترین اقامتگاه های قشم در سفر نوروز
پیام بگذارید