بازار گل مشهد؛ جایی برای دوستدارن گل

بازار گل فتح آباد مشهد

بازار گل مشهد یکی از جالب ترین و در عین حال زیباترین بازار های مشهد است. این بازار جای مناسبی برای دوستداران گل و گیاه است در بازار گل فتح آباد مشهد هر چیزی که به گل مربوط می شود را می توانید پیدا کنید. حتی فروشگاه هایی برای فروش وسائل مهمانی و جشن نیز در این بازار گل وجود دارد.

بازار گل فتح آباد مرکز فروش گل و گیاه مشهد است که بسیاری از گلفروشی های سطح شهر مشهد هم از این بازار به صورت عمده خرید می کنند.

اولین چیزی که در این بازار توجه شما به خودش جلب می کند رنگ های متنوع و بوی خوش گل هاست. این بازار یکی از بهترین مکان ها برای عاشقان گل و گیاه هست.

ساعات کار بازار گل فتح آباد مشهد

بازار گل مشهد تقریبا بعد از طلوع خورشید تا اواسط ظهر باز  است و اوج شلوغی و سر و صدای بازار هم در ساعات اولیه صبح است. برخی از فروشگاه ها شب ها هم باز هستند. در روزهای تعطیل مثل جمعه ها  برخی از مغازه های بازار تا ساعت 14 باز هستند.

پس اگر می خواهید گل تازه و شاخه ای بخرید صبح زود به بازار گل فتح آباد بروید.

چه چیزی در بازار گل مشهد فروخته می شود؟

اسم این بازار نشان دهنده ی اجناسی که در ایران بازار فروخته می شود است. ولی اجناس فقط محدود به گل نمی شود.تقریباً هر چیزی که مرتبط به گل و گیاه باشد می توانید در فتح آباد مشهد پیدا کنید. از گل و گیاه مصنوعی تا انواع گلدان سفالی و بذر و کود از گیاهان آپارتمانی تا انواع بونسای و کاکتوس.

علاوه بر موارد بالا فروشگاه های فروش لوازم کشاورزی و باغبانی هم در این بازار فعال هستند. انواع گلدان های سفالی حوض و ها فواره های سفالی و کاشی کاری شده در این بازار یافت می شود. تعدادی از فروشگاه ها لوازم گل آرایی و مواد اولیه و ابزارهای مشاغل خانگی را به فروش می رسانند.

فروشگاه های بازار گل فتح آباد هم کلی فروشی دارند هم تک فروشی.  هر گیاهی هر گلی هر بذری و…. که بخواهید در این بازار پیدا می شود.

"<yoastmark

معمولاً در ایام مناسبتی مثل عید نوروز وسائل مخصوص آن مناسبت نیز در بسیاری از فروشگاه های بازار گل عرضه می شود. قبل از عید نوروز شاهد فروش انواع وسائل سفره هفت سین مثل ماهی در فروشگاه های این بازار هستیم.

مهمترین مزیتی که باعث می شود به بازار گل فتح آباد مشهد بروید قیمت ارزان تر اجناس نسبت به سایر گل فروشی های سطح شهر است. اما اگر می خواهید فقط یک شاخه گل بخرید بهتر است خودتان برای رسیدن به بازار گل به زحمت نیندازید.

لوازم دکوری در بازار فتح آباد
دکوری فروشی های بازار گل

دکوری فروش ها

البته کار به اینجا ختم نمی شود و فروشگاه های فروش لوازم دکوری هم در این بازار فعال هستند. آن ها انواع دکوری مثل ساعت، مجسمه، تخت های سنتی درون حیاط، میز و صندلی و… را به فروش می رسانند.

توصیه من به شما این است که اگر به دنبال تزئین و تغییر دکور خانه خود هستید سر زدن به این بازار باعث پشیمانیتان نمی شود.

فروشندگان لوازم جشن و عقد

برخی از فروشگاه های این بازار به فروش وسائل جشن و عقد مثل بادکنک، شمع، فشفشه و…. می پردازند. این مورد باعث می شود با دست پر برای برگزاری جشن برگردید.

امکانات بازار فتح آباد

در این بازار یک بوفه برای فروش خوراکی جات وجود دارد که برای گرسنگان 😉 خرید خبر خیلی خوبی محسوب می شود.

بازار گل دارای پارکینگ اختصاصی است که برای خریداران بسیار مزیت خوبی محسوب می شود. هزینه پارکینگ ساعتی ده هزار تومان است.

آدرس بازار گل مشهد

بازار گل فتح آباد مشهد در انتهای بلوار خیام و در خیابان خیام 40 واقع شده است. بسیاری از مشهدی ها بازار گل فتح آباد را می شناسند و اگر بپرسید شما را راهنمایی می کنند ولی اگر به مشکل خوردید سعی کنید سراغ بلوار خیام را بگیرید.

آدرس:  مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، خیابان خیام ۴۰، مجتمع تجاری فتح آباد
پیام بگذارید