اقامتگاه سرای کاسیان کاشان؛ سنتی اما لاکچری

80%
سنتی و زیبا

اگر به دنبال یک اقامتگاه سنتی و زیبا در یکی از بهترین مناطق کاشان می گردید اقامتگاه کاسیان همان چیزی است که دنبالش می گردید.
محیط این اقامتگاه شما را به وجد می آورد.
بین خودمون بمونه جون میده برای استوری گذاشتن ?

رزرو آنلاین اقامتگاه سرای کاسیان کاشان
رزرو آنلاین
  • امکانات
  • موقعیت و دسترسی
  • عملکرد کارکنان
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • آرامش و راحتی

اقامتگاه سرای کاسیان کاشان به خاطر محیط و معماری خاصی که دارد جز اقامتگاه های سنتی است که  امکانات و خدمات رفاهی سطح بالایی دارد. با ما همراه باشید تا گشتی در این اقامتگاه خاص بزنیم.

سرای کاسیان کاشان

معماری اقامتگاه

اقامتگاه کاسیان خانه ای 250 ساله، متعلق به دوره ی قاجاریه است که سبک و معماری خود را از آن دوران حفظ کرده و در محله “طاهر و منصور” کاشان قرار دارد. این اقامتگاه با زیر بنای 1250 متری، دارای 17 اتاق است که در سه طبقه جانمایی شده اند. بازسازی و مرمت این خانه ی سنتی در سال 1395 صورت گرفته و در این بازسازی سعی شده علاوه بر حفظ معماری سنتی ایرانی محیطی زیبا ، جذاب و آرامش بخش را به مسافران ارائه نماید.

همین معماری جذاب باعث شده سالانه گردشگران و مسافران خارجی بسیاری جذب اقامتگاه کاسیان می کند.

حیاط اقامتگاه کاسیان کاشان

در مرکز اقامتگاه مانند تمام خانه های سنتی یک حیاط بزرگ به مساحت 500 متر قرار دارد که تمامی اتاق ها مشرف به این حیاط مرکزی هستند. در مرکز این حیات بزرگ حوضی زیبای و باغچه ای از گیاهان محلی و یک درخت بزرگ جا خوش کرده اند که با توجه به میز و صندلی هایی که در حیاط قرار می گیرد مکان خوبی برای صرف میان وعده های خاص این اقامتگاه است. شب ها هم موسیقی های سنتی و زیبایی که در حیاط مرکزی پخش می شود می شود همه ی مسافران را به یک دورهمی زیبا و البته آرامش بخش دعوت می کند.

رستوران سرای ساکیان کاشان

امکانات رفاهی اقامتگاه

house 37740 2020 01 08 01 41 33 0fd0bcfb44f83e7d5ac7a8922578276b9af48746 | اقامتگاه سرای کاسیان کاشان • درناتریپ ✈️

این اقامتگاه دارای یک رستوران سنتی است که انواع غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت طبخ می کند،‌ همچنین این اقامتگاه سنتی یک کافی شاپ است که می توانید آن را هم امتحان کنید.

 همچنین اقامتگاه دارای ایوان و اتاق شاه نشین،  تراس تابستانی و زمستانی، است که به فراخور فصل در دسترس اند.

پارکینگ نیر برای کسانی که با خودرو شخصی سفر می کنند نیز فراهم است، که ظرفیت آن 17 ماشین را دارد. که البته کمی با اقامتگاه فاصله دارد و رسیدن به آن با وجود کوچه های تنگ کاشان شاید کمی شما را به دردسر بیندازد. همچنین این پارکینگ مسقف نیست و در طول روز به خاطر آفتاب شدید کاشان درون خودرو تبدیل به یک کوره ی سوزان خواهد شد.

 

همچنین در اقامتگاه اینترنت بی سیم رایگان در اختیار مسافرین محترم قرار دارد.

اتاق ها سیستم های سرمایشی و گرمایشی، Safe box، چای ساز، حمام، تلویزیون و… هستند. البته برخی اتاق ها نیز دارای سرویس بهداشتی فرنگی نیز هست.

علاوه بر این امکانات خوش رویی و صمیمت کارکنان اقامتگاه باعث می شود یک اقامت کاملاً‌ بی نقص را تجربه کنید.

اتاق شاه نشین اقامتگاه کاسیان کاشان

 

 اتاق های اقامتگاه

 کاسیان  اتاق هایی با ظرفیت های  مختلف با قیمت های متفاوت دارد برخی اتاق ها تخت خواب ندارند، برخی دیگر سه تخته و برخی دیگر دارای تخت های دونفره اند فضا و امکانات اتاق ها با توجه قیمت متفاوت است. اتاق ها دارای معماری کاملا ایرانی هستند که کاملاً چشم نوازند و لذت بخشند.

قوانین اقامتگاه

امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد، همچین این اقامتگاه  امکان برگزاری شخصی و مراسم خصوصی را ندارد. همچنین همراه داشتن مدارک محرمیت برای زوجین الزامی است. ساعت ورود 14:00 به بعد و ساعت خروج تا 12:00 ظهر است.

ایوان اقامتگاه سنتی کاسیان کاشان

فاصله اقامتگاه تا مکان های مهم کاشان

  • فاصله تاخانه تاریخی طباطبایی – 5 دقیقه با ماشین
  • فاصله تاباغ فین – 15دقیقه با ماشین
  • فاصله تاخانه تاریخی بروجردی ها – 5دقیقه با ماشین
  • فاصله تاپایانه مسافربری – 10 دقیقه با ماشین
  • فاصله تابازار تاریخی کاشان – 5 دقیقه با ماشین

رزرو اقامتگاه سرای کاسیان کاشان

مسیر دسترسی سرای کاسیان کاشان

کاشان – خیابان آیت الله کاشانی – ملک آباد – جنب زیارت طاهر و منصور – کوی ملک آباد پنجم

 

نمایش نظرات (1)