مهم‌ترین نکات سفر

با نزدیک بودن به تعطیلات عید، بسیاری از مردم قصد سفرهای طولانی مدت را دارند و لازم به ذکر است که پیروی از نکاتی در سفر بسیار حائز اهمیت است. با درناتریپ همراه باشید تا با نکات سفر بیشتر آشنا شوید.

main 3 | مهم‌ترین نکات سفر • درناتریپ ✈️

آشامیدنی

آب آشامیدنی در هنگام سفر ممکن است یافت نشود و استفاده از آب‌های جاری نیز گاهی اوقات باعث ایجاد بیماری‌های انگلی میشود. شستشوی ظروف در سفر با آب‌های جاری نیز باز هم میتواند باعث انتقال این بیماری‌ها شود. میتوانید برای اطمینان هنگام سفر آب بردارید. استفاده از آب‌های معدنی میتواند مناسب باشد به شرطی که آنها را داخل فریزر نگذارید. در سفرتان جهت جلوگیری از تشنگی، از هله‌هوله‌ها و آجیل‌های شور کمتر استفاده کنید و سعی بر این داشته باشید که میوه‌های آبکی بیشتر بخورید.

v1 4 Drinking Water Tips To Avoid Back To School Headaches1 dkyb7 | مهم‌ترین نکات سفر • درناتریپ ✈️

خوردن غذاهای ساده

در بین راه از غذاهای پخته شده استفاده نکنید و از غذاهای ساده‌ای چون نان، پنیر، گوجه و خیار استفاده کنید. البته تخم‌مرغ و سیب زمینی آبپز نیز میتواند خوب باشد، اما یادتان باشد در بین راه نیز رفتن به رستوران‌های بین شهری توصیه نمیشود؛ زیرا این رستوران‌ها به آب شهری معمولا دسترسی ندارند.

بهتر است در طول سفر خود از غذاهای پخته مانند کباب کوبیده، کتلت، همبرگر، یا گوشت‌های چرخ کرد خودداری کنید. چون امکان آلودگی اولیه در این نمونه از غذاها وجود دارد و اگر در دمای مناسب نگهداری نشوند، آلودگی به شکل تصاعدی بالا میرود.

Taiwan food Samosa travel hotwire 1200x800 | مهم‌ترین نکات سفر • درناتریپ ✈️

شیرینی سفر

موز بهترین گزینه است؛ زیرا آسیب دیدن ترکیب‌های آن توط گرما از دیگر میوه‌ها کمتر است و دارای کالری، پتاسیم و ویتامین C بالاست. پرتقال و نارگیل نیز شیرینی‌های مناسبی به حساب می‌آیند.

یادتان نیز باشد استفاده از سبزی حین سفر بسیار مفید است و ضمن اینکه این سبزی‌ها حتما به صورت خانگی شسته شوند.
میوه‌ها، آب و یا دیگر خوراکی‌هایتان را در آب‌های جاری برای خنک شدن آنها قرار ندهید؛ زیرا قصرات این آب‌ها هنگام صرف این مواد به دنتان منتقل میشوند.

antioxidants could help fight age related decline of thymus say scientists 136399659066502601 150806171006 | مهم‌ترین نکات سفر • درناتریپ ✈️

منبع بیتوته
پیام بگذارید