معرفی ارزانترین هتل های ایران

آشنایی با هتل‌هایی با قیمت پایین‌تر و ارزان در سفرهای چند روزه به شهرهای ایران به مسافران کمک می‌کند تا در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی داشته باشد. پس اگر قصد دارید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید بیایید نگاهی به ارزان ترین هتل های ایران در شهرهای پرمسافر بیندازیم.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

ارزان ترین هتل های ایران

هتل‌هایی که خدمات کمتری به مسافران خود ارائه می‌دهند از قیمت ارزان‌تری برخوردار هستند. گاهی هتل آپارتمان‌ها  نیز قیمت‌های ارزانی برای اقامت مهمانان خود ارائه می‌دهند. سایت رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل است که به صورت جامع و کامل به معرفی انواع هتل‌ها از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین قیمت‌ها می‌پردازد. با برخی از این هتل ‌ها در ادامه آشنا خواهید شد تا بتوانید بهتر برای یک سفر ارزان برنامه‌ریزی کنید.

معرفی هتل های ارزان در تهران

بیایید ابتدا به سراغ پایتخت برویم و با چند هتل تهران با قیمتی مقرون به صرفه آشنا شویم.

  1. هتل ایران: این هتل 3ستاره در سال 1393 بازسازی شده است. شاید این هتل قدیمی باشد اما در موقعیت مکانی خوبی در مرکز شهر و در خیابان ولیعصر قرار دارد. هتل 6 طبقه ایران امکانات رفاهی در حد یک هتل 3ستاره دارد و برای یک اقامت در یک هتل تهران مناسب است.
  2. هتل آپارتمان پارس: این هتل در میدان انقلاب قرار دارد. از هتل‌هایی است که به دانشجویان و اساتید اهل هنر و تئاتر توصیه می‌شود زیرا دسترسی راحتی به تئاتر شهر و موزه هنرهای معاصر دارد و در دسته هتل تهران با قیمت‌های ارزان قرار دارد. در ضمن هتل فاصله کمی با دانشگاه دولتی تهران دارد.

هتل های دو ستاره نیز از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از هتل‌ تهران با 2ستاره و قیمت ارزان در تهران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پاسارگاد
  • امید
  • آروین
  • دانش

آشنایی با ارزان ترین هتل مشهد

هتل مشهد در این شهر بزرگ قیمت‌های متفاوتی دارد که در این میان ارزران‌ترین هتل‌های مشهد گاهی مورد استقبال بیشتر مسافران قرار می‌گیرد تا بتوانند در هزینه سفر خود صرفه‌جویی نمایند.

  1. هتل هلیا: هتل 3ستاره هلیا در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این هتل 8طبقه 84 واحد اقامتی دارد. از ویژگی‌های مهم این هتل مشهد فاصله نزدیک آن به حرم امام رضا(ع) است. هتل با بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز فاصله کمی دارد.
  2. هتل کوثر: هتل 2ستاره کوثر بعد از بیست سال در 1396 بازسازی شده‌است. هتل 3طبقه و 59 واحد اقامتی دارد. علیرغم قیمت ارزان این هتل مشهد، از موقعیت مکانی خوبی در نزدیکی حرم رضوی و بازارهای مهم مشهد مانند بازار رضا و هفده شهریور قرار دارد. برای مسافرانی که به دنبال هتل مشهد در نزدیک حرم هستند گزینه مناسبی است.
  3. هتل انقلاب: هتل 8طبقه انقلاب با 60 واحد اقامتی در سال 1393 در خیابان امام رضا مشهدبازسازی شده‌است. هتل با حرم رضوی در حدود 8دقیقه فاصله دارد. این هتل علاوه بر قیمت مناسب آن فاصله نزدیکی با انواع مراکز تجاری و بازار رضا دارد.

به‌علاوه، از هتل آپارتمان‌های ارزان در نزدیک حرم رضوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنعان
  • ستاره
  • نیکا
  • مجید

معرفی ارزان ترین هتل شیراز

شیراز شهری محبوب نزد گردشگران است، از این‌رو رزرو هتل شیراز را همواره پیش از شروع به سفر شروع کنید. در ادامه به برخی از ارزان‌ترین هتل‌های ایران در شهر شیراز پرداخته می‌شود.

  1. هتل ارگ: این هتل شیراز نسبتا قدیمی که درسال 1372 ساخته شده‌است در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل 3ستاره ارگ که در مرکز شهر شیراز واقع شده‌ با دیگر مراکز تاریخی و باغ‌های شیراز مانند باغ ارم و بازار وکیل و شاهچراغ فاصله چندانی ندارد. هتل 3 طبقه با 42واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان شهر شیراز است.
  2. هتل پارسیان: این هتل 3ستاره در مرکز شهر و خیابان زند واقع شده‌است. هتل پس از افتتاح آن در سال 1373در سال‌های اخیر یعنی سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته‌است. دسترسی راحت هتل به مراکز خرید شهر و مراکز گردشگری این هتل شیراز را برای مهمانان آن مورد پسند کرده‌است.
  3. هتل آپارتمان شمس: این هتل 2ستاره در ورودی شهر یعنی دروازه قرآن قرار دارد. هتل شمس با 8طبقه و 45واحد اقامتی در سال1396 بازسازی شده‌است. هتل در نزدیکی آرامگاه حافظ است و با دیگر مراکز مهم شهر مانند بازار وحمام وکیل، بازار زرگرها نیز فاصله کمی دارد.

با رزرو هتل‌های 2ستاره در شهر شیراز می‌توانید اقامتی ارزان را برای شما به همراه خواهد داشت. برخی از هتل‌های دو ستاره شیراز عبارتند از:

  • هتل نصیرالملک
  • کوثر
  • آریانا
  • آناهیتا

ارزان ترین هتل کیش در جزیره

2 | رادار • درناتریپ ✈️

رزرو هتل کیش را همواره پیش از شروع سفر آغاز کنید. زیرا این شهر همواره میزبان مهمانان زیادی است و این موضوع می‌تواند چالشی برای رزرو هتل در کیش باشد، زیرا در اغلب اوقات هتل‌های این شهر ظرفیت خالی ندارند.

  1. هتل هلیا: این هتل 3ستاره در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. هتل در نزدیکی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل است. نکته دوم و مهم این هتل کیش فاصله نزدیکی است به ساحل خلیج فارس و مراکز تجاری دارد. فضای هتل و رستوران‌ها و خدمات آن در سطح یک هتل 3ستاره، رفاه و آسایش برای مهمانان خود فراهم کرده‌است.
  2. هتل آرامش: هتل 3ستاره آرامش دسترسی راحتی به مراکز تجاری زیتون، هایپرمارکت و پانیذ دارد. مرکز ورزش‌های دریایی، بولینگ مریم و اسکله بزرگ تفریحی در نزدیکی هتل هستند. این هتل کیش که قیمت مناسبی برای اقامت دارد از میان ارزان‌ترین هتل‌های ایران درکیش برای یک سفر تفریحی با قیمت ارزان به مسافران پیشنهاد می‌شود.
  3. هتل شایلی: این هتل 3ستاره تنها دو طبقه و 40 واحد اقامتی دارد. این هتل نسبتا کوچک در سال 1394 بازسازی شده‌است. رستوران هتل برای سرو غذاهای ایرانی و دریایی مهمانان خود آماده پذیرایی است. سرویس‌های حمل و نقل و استقبال برای مسافران این هتل کیش نیز وجود دارد.

هتل‌های 2ستاره‌ای نیز در این جزیره وجود دارند که اقامت ارزانی را برای مهمانان هتل کیش فراهم می‌کنند، برخی از آنان عبارتند از:

  • شباویز
  • ستاره
  • پانیذ
  • ققنوس

ارزان ترین هتل قشم

جزیره زیبای قشم مقصدی ایده‌آل برای خرید و طبیعت گردی است، بنابراین بیایید با هتل‌های ارزان قشم آشنا شویم تا رزرو هتل قشم را با هزینه‌ای مقرون به صرفه انجام دهید.

  1. هتل ساحل طلایی: این هتل 3ستاره یکی از هتل‌های نزدیک به ساحل خلیج فارس است که ساحل اختصاصی دارد و رستوران‌های هتل نیز در ساحل هستند. آلاچیق‌های زیبای هتل قشم پذیرای مهمانان در گردش‌های شبانه هستند تا آرامشی را به آنان هدیه کنند. چشم انداز اتاق‌ها به سمت دریا نیز طلوع و غروب خورشید را برای مسافران نمایان می‌کند.
  2. هتل خلیج فارس: این هتل 3ستاره که به تازگی و در سال1398 بازسازی شده‌است از فضای خارجی زیبایی و آلاچیق‌های نزدیک به ساحل بهره‌مند است. از دیگر ویژگی‌های این هتل قشم فاصله نزدیک آن به مراکز تجاری جزیره قشم است. رستوران این هتل آماده پذیرایی از مهمانان خود با انواع غذاهای ایرانی و دریایی است.
  3. هتل آپارتمان آدینه: این هتل2ستاره تنها 13 واحد اقامتی در 4طبقه خود دارد. این هتل کوچک فاصله کمی با ساحل خلیج فارس دارد. قلعه پرتغالی‌ها که مرکز گردشی قدیمی در این جزیره هستند در نزدیکی این هتل قشم قرار دارند. از بازارهای نزدیک به هتل می‌توان به بازار قدیمی قشم اشاره کرد که قدمت زیادی برای ساکنین این جزیره دارد.

هتل های 2ستاره و یک ستاره دیگری در این جزیره وجود دارند که اقامتی ارزان را برای مسافران فراهم خواهند کرد مانند

  • آنا
  • شادناز
  • امیر
  • کاوان
  • وانیا
  • خانه سبز

رزرو هتل ارزان در سایت رادار361

3 scaled | رادار • درناتریپ ✈️

سایت گردشگری رادار361 یک سایت تخصصی گردشگری است که به معرفی هتل‌های ایران و رزرو هتل در شهرهای مختلف می‌پردازد. این سایت تخصصی رزرو هتل بخش‌های مختلفی دارد که به طور کامل هتلی مطابق با شرایط شما را برای رزرو به شما معرفی می‌کند.

یکی از بهترین ویژگی این سایت معرفی ارزان‌ترین هتل‌های ایران با شرایط انتخابی شما در سایت است. این سایت با ارائه فیلترهای مختلف در مورد نوع اقامت، میزان هزینه، وضعیت مکانی و خدمات هتل اطلاعات اولیه اقامت شما را می‌گیرد و چند گزینه از ارزان‌ترین هتل‌های ایران را به شما معرفی ‌می‌کند. در هر مرحله امکان تغییر فیلتر برای رزرو هتل برای کاربران وجود دارد. هتل‌ها در زمان‌های مختلف تخفیف‌هایی بر هتل خود دارند. آگاهی و استفاده از این تخفیف‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب و اقامت ارزان در یک سفر چند روزه است که در زمان رزرو حضوری در هتل‌ها دیگر خبری از این تخفیف‌ها وجود ندارد.

در زمان استفاده از سایت رادار361 در ابتدا مقصد خود و تاریخ ورود و خروج به هتل از تقویم انتخاب کنید و سپس تعداد نفرات اقامت را از میان گزینه‌های مختلف انتخاب نمایید. اکنون

لیستی از هتل‌های مختلف به پیشنهاد سایت رادار361 به شما معرفی می‌شود. زمانی که سایت به شما هتل‌ها را معرفی کرد اکنون زمان بررسی و مقایسه هتل‌ها با یکدیگر و رسیده‌است. می‌توان بهترین و بیشترین تخفیف را برای انتخاب هتل اقامتی خود در سایت رادار361 پیدا کرد و بعد از آن شرایط و ویژگی هر هتل را با دقت مطالعه کرد. با رزرو هتل زودهنگام قبل از سفر گزینه‌های زیادی میان تخفیف‌های مختلف هتل‌ها وجود دارد که می‌توان مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هتل را در سایت رادار361 رزرو کرد و سفر خوبی را تجربه کرد.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و درناتریپ هیچ مسئولیتی را در رابطه با محتوای آن نمی‌پذیرد.

پیام بگذارید