مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر | زیبا و کم نظیر

مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر یکی از بهترین مجموعه های تفریحی در دل سرسبز ترین و زیباترین مناطق استان مازندران است. این مجموعه دارای طبیعتی بکر و کم نظیر است که چشم هر بیننده ای را می رباید.

خوش آمد در مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر

درباره مجموعه توسکا

مجتمع زیبا و کم نظیر اقامتی تفریحی توسکا وابسته به پتروشیمی شازند اراک با چشم انداز بسیار زیبا و طبیعتی منحصر به فرد در امتداد روستای توسکا تک شهرستان نوشهر و در دل دامنه جلگه ای کوه سر سبز و سر به فلک کشیده البرز در حدود 11 هکتار در سال 1371 بنا گردیده است.

این مجتمع از سمت شمال به زمین های شکارگاه سلطنتی سابق توسکا تک که امروزه به صورت شهرک مسکونی در آمده مشرف می باشد، از جنوب به شهرک کارمندان پتروشیمی و در دامنه کوههای البرز، از شرق به مجتمع کلبه ای گل کاغذی و از غرب به رودخانه کم آب که فقط در فصول بارندگی سال آبراهی بیش نیست منتهی می شود.

حدود یک هکتار مجموعه ساحلی که متعلق به این مجتمع می باشد نیز جزء استراحتگاه توسکا و پذیرای میهمانان عزیز می باشد.

قسمت جزیره در مرکز اقامتی تفریحی توسکا مازندران

مناظر و دیدنی‌ها توسکا

این مجموعه با دارا بودن طبیعت بکر و چشم اندازی زیبا در دل دامنه جلگه ای رشته کوه های البرز توجه همگان را به خود جلب می نماید.

همچنین بخش ساحلی آن به مساحت یک هکتار در مقابل مجموعه و در طرف دیگر جاده قرار گرفته است.

مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر

امکانات و ویژگی ها مجموعه توسکا مازندران

تقریبا هر چیزی که در توسکا نیاز داشته باشید هست. توسکاه یک تفریحگاه  همه چیز تمام است. ویلا های مجلل ، آب نماها، جزیره ، فضای سبز منظم ، امکانات گسترده ی تفریحی و ورزشی مانند سالن پینگ پونگ و فوتبال دستی(واقع در سالن تفریحات) ، استخر ، زمین بدمینتون ، زمین فوتبال چمن، ،زمین بسکتبال رو باز، زمین والیبال سرپوشیده ، سالن گیم نت(واقع در سالن تفریحات) ، سالن فوتسال ، پیست دوچرخه ، رستوران ، کتابخانه ، مسجد ، فروشگاه صنایع دستی ، پارک بازی کودکان ، کافه ، آتلیه عکاسی با لباس های محلی و درمانگاه باعث گردیده تا مجموعه از سایر مجموعه ها متمایز گشته و لحظاتی خوش و خاطره انگیز برای میهمانان رقم زند.

مجموعه توسکا مازندران

 

  • ویلاها

ویلاهای مجتمع توسکا نوشهر مازندران شامل آپارتمان های گلبرگ سه خوابه ، ویلاهای دوبلکس یک و دوخوابه ، ویلاهای دو و سه خوابه می باشد.

ویلا های دوبلکس مجموعه در مقابل یکدیگر با معماری خاص ساخته شده اند. در بین ویلاهای مذکور فضاهای زیبایی وجود دارد که با گل ها و درختان پوشیده شده اند و فضاهایی جهت نشستن و لذت بردن از زیبایی های مجموعه فراهم کرده است.

همچنین در داخل ویلاها نیز در قسمت ایوان فضا هایی جهت نشیمن به همراه میز و صندلی تعبیه شده است. سبک معماری آنها به گونه ای است که ویلاها به یکدیگر مشرف نباشند و فضای راحتی را برای میهمانان فراهم کند.

photo 2017 09 23 14 49 04 | مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر • درناتریپ ✈️

معماری ویلا های تک و دو خوابه نیز تقریبا مشابه ویلاهای دوبلکس است. با این تفاوت گه در یک طبقه طراجی شده است .

photo 2017 09 23 14 53 34 | مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر • درناتریپ ✈️

  • آپارتمان ها

آپارتمان هایی پس از این ساختمان ها در سال های بعد راه اندازی گردیده اند که از امکانات به روز تر و فضای مدرن تری برخوردار می باشد و گلبرگ نامگذاری شده است.

photo 2017 09 23 14 43 23 | مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر • درناتریپ ✈️

خواندن این نوشته ها توصیه می شود

این مجتمع در مجموع دارای 143 واحد اقامتی شامل11 ویلای سه خوابه ، 12 ویلای دوخوابه ، 8 ویلای یک خوابه ، 44 واحد آپارتمان و 16 واحد ویلای دوبلکس دو خوابه می باشد.

تمامی واحد ها در مجتمع اقامتی تفریحی توسکا مجهز به تلوزیون ، تخت خواب ،مبلمان ، یخچال ، اجاق گاز سیستم سرمایشی و گرمایشی ، تلفن اینترنت وایرلس و … هستند و فضای پارکینگ در مقابل ویلاها به طور جداگانه فراهم گردیده است.

مجتمع توسکا نوشهر

  • رستوران و فضاهای ورزشی

  • رستوران

رستوران مجموعه شامل سه سالن بزرگ می باشد که با یکدیگر یکپارچه هستند و در سه وعده صبحانه ، ناهار و شام به میهمانان ارائه خدمات می نمایند.

  •  امکانات ورزشی

استخر مجموعه به امکانات به روز و سیستم کلرزنی مدرن مجهز است که شامل استخر، استخر کودکان، سونا و جکوزی می باشد.

مجتمع اقامتی توریستی توسکا نوشهر

ایستگاه دوچرخه این مجموعه با داشتن دوچرخه هایی مناسب تمامی سنین موجبات تفریح را فراهم می نماید.

همچنین این مجموعه دارای فروشگاه صنایع دستی ، مواد غذایی ، آتلیه عکاسی نیز می باشد.

علاوه بر این فضاها این مجموعه دارای استراحتگاه ساحلی اختصاصی نیز می باشد که با فضاسازی زیبا و چشم نواز فضای امن و خوبی جهت شنای آقایان و بانوان ، والیبال ساحلی ، نیمکت هایی جهت نشستن تاب و سرسره و آلاچیق می باشد.

بخش ساحلی اقامتگاه تفریحی توریستی توسکا نوشهر

 

از امکانات دیگر آن بخش می توان به حضور غریق نجات در تایم شنا اشاره نمود که درصورت مساعد بودن شرایط جوی میهمانان می توانند از شنا نیز لذت ببرند. همچنین در برخی ساعات خاص امکان قایق سواری (موتوری) نیز فراهم می باشد.

 

برنامه های ویژه

این مجموعه جهت فراهم آوردن محیطی مناسب و خاطره انگیز برای میهمانان برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

از جمله این برنامه ها می توان به مسابقات ورزشی و فرهنگی متعدد برای تمامی سنین ، برنامه پیاده روی در جنگل (صبح ها) و تور های تفریحی به اماکن دیدنی اطراف مجتمع اشاره نمود.

 

همچنین یک شب در هر دوره از اقامت به جنگ شادی با حضور خوانندگان و هنرمندان اختصاص یافته و اوقات خوشی را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

 آلاچیق ها در مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر

شماره تماس مجتمع اقامتی تفریحی توسکا نوشهر

    • شماره موبایل: 09364974920
    • شماره تلفن : 01152014117

 

چطور به مجموعه اقامتی تفریحی توسکا برویم؟

مجموعه توسکا بین دوشهر نور و نوشهر حد فاصل شهرستان های محمود آباد و نور در نزدیکی جنگل سیسنگان قرار گرفته است .

فاصله این مجموعه تا مرکز شهر در حدود 5 دقیقه و تا فرودگاه حدود 25 دقیقه می باشد.

آدرس: کیلومتر 25 جاده نوشهر به نور – نرسیده به جنگل سی سنگان – خیابان شهید سعدی نوری ( جاده نخ شمال ) پلاک 1362 – مجتمع توسکا نوشهر مازندران
منبع وب سایت رسمی مجتمع اقامتی تفریحی توسکا
نمایش نظرات (10)