زیباترین مناطق در ارتفاعات رامسر

یکی از زیباترین و بکرترین مناطق واسه سفر تابستانی ارتفاعات رامسر محسوب میشه. روستاها و ارتفاعات این شهر زیبای ساحلی همه ساله گردشگران زیادی رو به سمت خودش جلب می‌کنه. از مهم‌ترین و زیباترین این ارتفاعات، می‌تونیم به اربه کله، جواهرده و گرسماگر اشاره کرد.

اینقدر این ارتفاعات و طبیعت زیبا و دست نخورده اونقدر جذاب هستنن که قطعاً شما به چند ساعت طبیعت گردی راضی نمی‌شین و دلتون می‌خواد شب رو در هوای خنک و دلپذیر ارتفاعات شهر رامسر صبح کنین. پس اگه دنبال اجاره ویلا در ارتفاعات رامسر هستین، بهترین کلبه‌های سوئیسی جنگلی و ویلا های ساحلی رو از طریق دیجی ویلا ۲۴ می‌تونین رزرو کنید.

ارتفاعات رامسر

جواهرده، جواهری در ارتفاعات رامسر

جواهرده که به بهشت ایران معروفه، با طبیعت فوق العاده آرام بخش و حیرت انگیز خود، می‌تونه سفری به دنیای خیال رو براتون فراهم کنه. این ییلاق زیبا با ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا در ۲۷ کیلومتری رامسر قرار گرفته. جاده‌ای که به جواهرده منتهی میشه از وسط یک جنگل سر به فلک کشیده و زیبا عبور می‌کنه که از دیدن آن سیر نخواهید شد. وقتی پا تو این جاده زیبای ییلاقی می‌ذارین شکی ندارین که انتهای این جاده به بهشتی می‌رسه که خدا براتون تدارک دیده. پیچ و خم‌های جاده و ابرهای نزدیک به سطح زمین حس بی تکراری رو برای مسافران فراهم می‌کنه.

کنار این روستای زیبا فضاهای دیدنی بسیاری مثل دریاچه قو، بوستان جنگلی صفارود، آبشارهای کوهستانی جواهرده، مسجد آدینه و گورهای تاریخی گبری وجود داره که می‌تونین از این مکان‌های طبیعی و تاریخی نیز دیدن کنین. رستوران‌های جاده جواهرده غذاهای محلی و ایرانی بی‌نظیر رو سرو می‌کنه که خوردن اون‌ها تو طبیعت زیبا و آب و هوای پاک این روستا، خالی از لطف نیست.

حالا که این مسیر طولانی رو طی کردین و از میدان شهید رجایی به سمت سه راه فلسطین و بعد از اون جاده جواهرده حرکت کردین تا به این بهشت بی‌نظیر رسیدین، پیشنهاد می‌کنیم با اجاره ویلا در ارتفاعات رامسر، لذت این تفریح رو دوچندان کنین. انواع اقامتگاه‌های مختلف از کلبه گرفته تا ویلا استخردار رامسر فقط با یه جستجو و کلیک از طریق دیجی ویلا ۲۴ براتون رزرو میشه.

جواهرده در ارتفاعات رامسر

جواهردره در ارتفاعات رامسر

گرسماسر رامسر

اگه از گرمای هوای تابستون خسته و کلافه شدین و دلتون یه هوای خنک رو به سرد می‌خواد، پس حتماً به گرسماسر رامسر سفر کنین‌. هر چیزی که قراره حالتونو خوب کنه و یه سفر خاطره انگیز براتون رقم بزنه اینجا وجود داره. از کوه‌های بلند و جنگل‌های انبوه گرفته تا دشت‌های سرسبز و جویبارهای خنک.

تو این روستای زیبا در ارتفاعات رامسر، دیدن خونه‌هایی با معماری قدیمی تو کوچه‌هایی پر از پیچ و خم باعث میشه تا یه سفری به دل تاریخ داشته باشین. جنگل‌های این منطقه با درخت‌های شاه بلوط، شمشاد، راش و اقاقیا یکی از زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی ایران محسوب می‌شه.

این روستا که ۲۰۰۰ متر از سطح دریا فاصله داره تو ۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر رامسر واقع شده و‌ دارای آب و هوای سرد و کوهستانی هست. اهالی این منطقه اغلب فعالیت‌های کشاورزی انجام میدن اما به دلیل رشد گل گاوزبان دشت‌های زیبایی رو تو این منطقه مشاهده می‌کنین. همچنین اگه به دنبال عسل طبیعی هستین، بهترین عسل‌ها رو اینجا میشه خریداری کرد.

نگران شب ماندن در این ارتفاعات زیبای رامسر نباشین، چون ما در دیجی ویلا ۲۴ واسه وقت شما ارزش قائلیم و حتی می‌تونین قبل از سفر به این منطقه، ویلا ارزان و اقامتگاه مورد نظر خودتون رو رزرو کنین.

گرسماسر در ارتفاعات رامسر

گرسماسر در ارتفاعات رامسر

جنت رودبار، طبیعتی ناب در ارتفاعات رامسر

جنت رودبار تو ۶۰ کیلومتری شهر رامسر واقع شده و از توابع دالخانی محسوب میشه. این روستا با موقعیت بسیار عالی که داره و اون هوای راز آلود یکی از زیباترین و ناب‌ترین ارتفاعات رامسر به حساب میاد. اگه عاشق کوهنوردی، طبیعت و سفر به ارتفاعات هستین، پس درنگ نکنین و بازدید از این ییلاق که در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا قرار داره رو تو برنامه‌های خودتون قرار بدین.

این ییلاق منحصر به فرد، بین کوه و دره قرار گرفته. جنگل‌های انبوه، آبشار و رودخانه خنک پای شما رو سست می‌کنه تا شب رو هم، در این ارتفاع زیبا سر کنین.

ما تو دیجی ویلا ۲۴ هم انواع اقامتگاه مثل اجاره سوئیت و ویلا با بهترین امکانات رو براتون فراهم کردیم و هم می‌تونین از خدمات دیگه‌ای مثل سفارش غذا، اجاره موتور چهار چرخ، ماشین آفرود و پروازهای تفریحی استفاده کنین.

جنت رودبار در ارتفاعات رامسر

جنت رودبار در ارتفاعات رامسر

اربه کله

اربه کله در ۸ کیلومتری رامسر قرار داره و به خاطر ارتفاعش نسبت به دریا، از این روستا می‌تونین بخش‌های زیادی از رامسر رو از نمای بالا و منظره بسیار قشنگ ببینین. اربه کله اگرچه در ارتفاعات رامسر واقع شده اما نزدیکی اون به دریا، این منطقه رو به یک مکان منحصر به فرد و گردشگر پذیر تبدیل کرده. از جمله جاذبه‌های دیدنی منطقه اربه کله میشه به دریاچه سد مجیران، جنگل‌های انبوه و مناطق کوهستانی زیبا اشاره کرد.

اگه قصد اجاره کلبه در ارتفاعات رامسر از جمله اربه کله رو دارین، دیجی ویلا ۲۴ رو به خاطر بسپارین. چون ما با هدف آرامش و داشتن بهترین سفر برای شما، امکانات فراوانی مثل اجاره اقامتگاه، رزرو امکانات تفریحی و دریایی را براتون مهیا کردیم.

اربکه در ارتفاعات رامسر

اربه کله

ازارک، از بکرترین ارتفاعات رامسر

اگرچه واسه رسیدن به ییلاق ازارک باید یک مسیر خاکی رو طی کنین اما مطمئن باشین که دیدن این طبیعت غرق شده در ابر بسیار ارزشمنده. برای رفتن به ازارک، یکی از بهترین ارتفاعات رامسر باید اول وارد سادات شهر بشین و بعد از اون با پرس و جوی محلی مسیر این ییلاق رو پیدا کنین. فاصله ازارک و اربه کله حدود ۵ کیلومتره، پس شما می‌تونین با برنامه‌ریزی تو یک سفر به هر دو منطقه سری بزنین و از طبیعت زیبای اونها لذت ببرین. آبشار زیبایی در نزدیکی ازارک وجود داره که پیشنهاد میشه که حتماً از این آبشار و مسیر منتهی به اون که مثل یک رویا زیبا و بی‌نظیره، دیدن کنین.

سوالات متداول

  1. بهترین زمان برای سفر به ارتفاعات رامسر چه فصلی هست؟

با توجه به اینکه ارتفاعات و ییلاقات رامسر هوای خنکی داره، پس بهتره تو فصل تابستان به این منطقه سفر کنین.

  1. آیا فقط جاذبه‌های ارتفاعات شهر رامسر محدود به طبیعت بکر میشه؟

خیر، علاوه بر طبیعت بکر مثل چشمه، آبشار و جنگل، دیدنی‌هایی مثل مساجد قدیمی و قلعه نیز برای بازدید در اطراف بعضی از ییلاقات وجود داره.

  1. آیا این ارتفاعات ماشین رو هستن؟

بیشتر مسیرهای ییلاقات رامسر رو شما به وسیله ماشین می‌تونین طی کنید اما برخی از اون‌ها نیاز به پیاده‌روی داره.

پیام بگذارید