اقامتگاه بومگردی ویشارده؛ کلبه های کاهگلی میان جنگل

اقامتگاه بومگردی ویشارده اقامتگاهی بسیار زیبا و با طبیعتی بی نظیر در میان جنگل های شیرگاه واقع شده است این اقامتگاه با داشتن تعدادی کلبه مدرن وو کاهگلی یکی از بهترین مکان ها برای اقامت شما در سفر به شمال کشور است. با ما در درناتریپ همراه باشید تا با این اقامتگاه بیشتر آشنا شویم.

درباره اقامتگاه بومگردی ویشارده

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده

اقامتگاه بوم گردی ویشارده با ظرفیت 40 مسافر، دارای 10 کلبه با نمای بیرونی کاه گلی و نمای داخلی چوب، شامل تمامی امکانات رفاهی برای گردشگران است. کلبه های این مجموعه همگی دارای فضای خواب 24 متری، تراس 12 متری و سرویس بهداشتی بوده که در مجموع 40 مترمکعب می باشد. از امکانات داخل کلبه ها می توان 2 تخت دبل، یک میز ناهار خوری 4 نفره، توالت ایرانی، توالت فرنگی، حمام، تلویزیون ال سی دی، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلیت، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و تمامی ظروف مورد نیاز برای سرو غذا را نام برد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه ویشارده فاقد رستوران برای سرو غذا می باشد. اما رستورانی در نزدیکی مجموعه وجود دارد که منوی غذایی آن در هر کلبه قرار داده شده تا مسافران در صورت تمایل با رستوران تماس گرفته و پس از سفارش، غذا را درب کلبه تحویل بگیرند. علاوه بر آن امکان آشپزی در کلبه نیز وجود دارد. از سایر امکانات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیر مسقف نیز اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه بومگردی ویشارده

روستای  شیردار کلا در سوادکوه شمالی، حدفاصل شهر شیرگاه و بابل، منطقه گردشگری لفور قرار دارد. این روستا در فاصله 11 کیلومتری شیرگاه و 29 کیلومتری بابل واقع شده و از جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری برخوردار است. اگر قصد سفر به سوادکوه شمالی و اقامت در این خانه بومی را دارید، فصل های بهار و تابستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

خواندن این نوشته ها توصیه می شود
اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ غیرمسقف

توالت ایرانی مستقل

توالت فرنگی مستقل

حمام مستقل

اسپلیت

تلویزیون

آشپزخانه

 

 

قوانین و مقررات اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده
  • ارائه مدارک محرمیت معتبر در زمان پذیرش الزامی است.
  • پذیرش حیوانات خانگی به صورت پیش فرض مجاز نمی باشد، درصورت نیاز با پشتیبانی هماهنگ نمائید.
  •  با توجه به تفاوت نرخ و شرایط پذیرش مهمانان خارجی، قبل از قطعی کردن رزرو با پشتیبانی هماهنگ کنید

طبیعت بی نظیر

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده

از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این اقامتگاه بکر بودن و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و پاک است.از آنجایی که این مجموعه اقامتی در درون جنگل  قرار دارد. دارای آرامشی وصف نشدنی است.در محوطه این اقامتگاه صندلی ها و میزهایی تعبیه شده است که شما با خیالی آسوده از تماشای طلوع و غروب خورشید و زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

تفریحات اقامتگاه بومگردی ویشارده

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده
  1. سوارکاری
  2. قایق سواری
  3. عکاسی
  4. پیادهروی در جنگل
  5. ماهیگیری

جاذبه های گردشگری اقامتگاه بومگردی ویشارده

اقامتگاه بومگردی ویشارده
اقامتگاه بومگردی ویشارده

شهرستان سوادکوه به دلیل جاذبه های فراوان نظیر غار های  طبیعی، رودخانه، آبشار ها، چشمه ها، جنگل های سرسبز و طبیعت بکر و زیبا، همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. یکی از زیباترین آبشار های سواد کوه، آبشار آهکی اسکلیم است که در مسیر آن صخره ها و سنگ های آهکی به چشم می خورد. علاوه بر آن بازدید از آبشار های پلکانی سوادکوه و آب تنی در آب خنک آنها می تواند بسیار لذت بخش باشد. سد سنبل رود، تپه باستانی گردکوه قائم شهر، جنگل کوتنا، آبشار دراز کش و تنگه واشی سایر جاذبه های طبیعت گردی سوادکوه هستند.

آدرس اقامتگاه ویشارده

Screenshot ۲۰۲۴۰۶۰۲ ۱۴۱۷۴۴ Instagram | اقامتگاه بومگردی ویشارده • درناتریپ ✈️

استان مازندران، سوادکوه ، لفور روستای شیردار کلا ، منطقه لفور، روستای شیردار کلا، انتهای خیابان ولایت 5

پیام بگذارید